Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5132 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב, זוג צעיר, רוצים להחליף את הרכב הישן (כריזמה 98) בחדש או בחדש יותר (בשעה טובה).

ברשותנו סכום של 70,000 75,000 ואנו מתלבטים עד מאוד בין האפשרויות.

 

דרישות: על הרכב להיות אוטומטי, חסכוני ובטיחותי. רכב קטן, עושה רושם שבקטגוריות המיני.

 

הדילמה הראשונה היא האם לרכוש לרכב חדש או שנת 2012-2011.

 

מבין החדשות עושה רושם שהיחידה שמתאימה היא קיה פיקאנטו (אם יש דעה אחרת...), בתג מחיר של 75K כך שאין יותר מידי דילמה, שאר "הזולות" יקרות יותר מסכום זה בגרסה אוטומטית.

 

אם עוברים לאפשרות השניה יש הרבה יותר מגוון, קשה לנו להחליט מה כן אבל פסלנו את הבאות:

  • סוזוקי (אלטו וסוויפט)
  • יונדי

כל תגובה תתקבל בברכה :-o

תודה,

נועה ועמרי

פורסם

לדעתי בקטגורית המיני אוטומט הפיקנטו משתלמת,עם מנוע 1.25 היא די זריזה אם כי פחות חסכונית מ107 אך יותר חזקה ומאובזרת יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
שלום רב, זוג צעיר, רוצים להחליף את הרכב הישן (כריזמה 98) בחדש או בחדש יותר (בשעה טובה).

ברשותנו סכום של 70,000 75,000 ואנו מתלבטים עד מאוד בין האפשרויות.

 

דרישות: על הרכב להיות אוטומטי, חסכוני ובטיחותי. רכב קטן, עושה רושם שבקטגוריות המיני.

 

הדילמה הראשונה היא האם לרכוש לרכב חדש או שנת 2012-2011.

 

מבין החדשות עושה רושם שהיחידה שמתאימה היא קיה פיקאנטו (אם יש דעה אחרת...), בתג מחיר של 75K כך שאין יותר מידי דילמה, שאר "הזולות" יקרות יותר מסכום זה בגרסה אוטומטית.

 

אם עוברים לאפשרות השניה יש הרבה יותר מגוון, קשה לנו להחליט מה כן אבל פסלנו את הבאות:

  • סוזוקי (אלטו וסוויפט)
  • יונדי

כל תגובה תתקבל בברכה :-o

תודה,

נועה ועמרי

 

היי,

היי,

אתה יכול לבדוק את הספארק, רכב חדש מסגמנט המיני בתצורה ידנית,

שעכשיו נמצאת ב"מהדורה מוגבלת" כולל מערכת ניווט מולטימדיה וחישוקי אלומיניום ב 62,900 ₪ בלבד כך שתשאר עם עודף בכיס

בהשוואה להמיני האחרות הספארק היא החזקה ביותר (82 כ"ס), יש לה תיבת 5 הילוכים,

מנוע 4 צילנדר (לחלק מהאחרות רק 3), צמיגים בחתך נמוך (יחסית)- 155/70R14

האוטו קטן אבלן מרגיש מרווח מאוד מאוד! בזכות הגובה ומרווח הסרנים.

האבזור מעולה, הבטיחות מעולה (4 כוכבי בטיחות, 6 כריות אוויר)

בנוסף, לעומת רכב משומש תוכל להנות מ:

1. אחריות 3 שנים או 100,000 ק"מ

האחריות מבטיחה שקט נפשי ושקט בכיס! הכל ידוע, מחושב וכמבט ואין הפתעות בדרך!

2. נהיגה ברכב ידני חסכונית הרבה יותר בוודאי בנסיעות מחוץ לעיר

3. ל-UMI רשת השירות הגדולה בישראל,

אם נוסעים הרבה ומספר נהגים בוודאי חשוב לדעת שבכל מקום יש מוסך מורשה במקרה הצורך

 

גיא משברולט

פורסם

דרישות: על הרכב להיות אוטומטי, חסכוני ובטיחותי. רכב קטן, עושה רושם שבקטגוריות המיני.

 

 

אלו הדרישות, אז מה קשורה הספארק? לא צריך לדחוף בכוח. השברולט הנוכחית בהחלט נראית אופצייה טובה בעיקר בגלל המבצע במחיר יחד עם האיבזור שהופך את הספארק שוב לרלוונטית מבין המיני הידניות (אם כי בירוק מזעזע בלבד), אבל לפותח השירשור זה כנראה לא מתאים.

 

ולפותח השירשור, המיני האוטומטית הכי כדאית לטעמי היא אכן הפיקנטו. היא הכי מאובזרת מבין המיני ואפילו יותר ברמת הגימור EX.

הכי בטיחותית: 5 כוכבי ריסוק. הכי "חזקה": 85 כ"ס ואכן לא הכי חסכונית מבין ה"קטנות- אוטומטיות". אבל כל שאר ה"דובדבנים" יחד עם האחריות הארוכה (7 שנים על גיר אוטומטי לבד, זה "להיט"), הופכים את הפיקנטו לקנייה הכי משתלמת ו"רציונאלית".

זו דעתי בכל אופן.

 

וטיפ קטן: ישנן כמה פיקנטיות למכירה עם 2000-8000 ק"מ מיד ראשונה פרטית במחירים שנעים בין 1000 ל 2000 מתחת למחירון (משמע בערך 8000 אפילו 10000 ש"ח מתחת למחיר רכב חדש וזה ללא טסט), וגם זה בטח נתון לשינוי. (עזרתי ממש היום בקנייה של פיקנטו אוקטובר 2011 עם 4000 ק"מ בלבד "דנדשה", במחיר מעולה.) בדוק אם זה שווה לכם, בעיקר אם הרכב מיועד לטווח ארוך. יכול מאוד להיות שתחסכו כסף רב ובכל זאת תרכשו רכב (כמעט) חדש.

בהצלחה.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

מיני חדשות עם גיר אוטומטי רגיל יש כיום רק 3: קיה פיקנטו, יונדאי i10 וסוזוקי אלטו. בכל השאר יש רק גיר ידני (פנדה חדשה, ספארק) או גיר רובוטי (פיג'ו 107, טיוטה אייגו וכו').

הפינקטו באמת מכונית נהדרת, מכונית קטנה שמרגישה הרבה יותר גדולה מכפי שהיא באמת. צריכת הדלק, כמו שציינו כאן, קצת פחות טובה משל 107 רובוטי או ספארק ידנית אבל חוץ מזה הדגם האוטומטי מצוין - מאובזר, בטיחותי, נוח ולא יקר.

בנוסף למה שציין כאן לוטי, ניתן היום לרכוש קיה פיקנטו אוטומטית "יד ראשונה אפס קילומטרים" במחיר מאוד אטרקטיבי וניתן גם לבצע ליסינג פרטי לרכב הזה באספקה מיידית - אצל היבואן תצטרך להמתין כשלושה חודשים עד לאספקת הרכב.

 

סוזוקי אלטו פחות בטיחותית מהפיקנטו וגם המנוע שלה חלש יותר. היא קצת יותר זולה וגם קצת יותר חסכונית בדלק, לשיקולך.

יונדאי i10 גם אופציה טובה לדעתי, די דומה לפיקנטו רק טיפה פחות מאובזרת.

פורסם

מעבר לזה יונדאי עם מנוע 1.25 הרבה יותר יקרה מהפיקנטו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה לכל המגיבים!

בינתיים הספקנו לעשות נסיעת מבחן על הפיקנטו, סה"כ די נהננו, באופן אישי ההגה הרגיש קצת מנותק אבל אפשר להתרגל אילו.

×
×
  • תוכן חדש...