שלום רב, זוג צעיר, רוצים להחליף את הרכב הישן (כריזמה 98) בחדש או בחדש יותר (בשעה טובה).
ברשותנו סכום של 70,000 75,000 ואנו מתלבטים עד מאוד בין האפשרויות.
דרישות: על הרכב להיות אוטומטי, חסכוני ובטיחותי. רכב קטן, עושה רושם שבקטגוריות המיני.
הדילמה הראשונה היא האם לרכוש לרכב חדש או שנת 2012-2011.
מבין החדשות עושה רושם שהיחידה שמתאימה היא קיה פיקאנטו (אם יש דעה אחרת...), בתג מחיר של 75K כך שאין יותר מידי דילמה, שאר "הזולות" יקרות יותר מסכום זה בגרסה אוטומטית.
אם עוברים לאפשרות השניה יש הרבה יותר מגוון, קשה לנו להחליט מה כן אבל פסלנו את הבאות:
סוזוקי (אלטו וסוויפט)
יונדי
כל תגובה תתקבל בברכה
תודה,
נועה ועמרי