Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5154 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

חיפשתי לאחרונה רכב חדש, ואחרי שהתחלתי בקטגוריית המיני הבנתי שיש מבצעים טובים בסופר-מיני והגעתי לשתי המתמודדות לעיל.

 

הנטייה שלי כרגע היא לכיוון האיביזה, כשהשיקולים העיקריים הם:

1. בטיחות (5 כוכבים מול 4 של הפאביה)

2. הנחה משמעותית יותר מול המחירון - אני מניח שזה אומר שאפסיד פחות על ירידת ערך..

 

מצד שני, דיברתי לפני כמה ימים עם אבא של חבר, סוחר רכב במקצועו, והתשובה שלו היתה חד משמעית על הפאביה.

לטענתו יש לפאביה שוק יותר טוב ביד שניה, וזה רכב שנחשב אמין יותר.

בנוסף, הצריכת דלק של הפאביה טובה יותר (ההפרש מגיע לכ-100 ש' בחודש!).

 

הייתי שמח לשמוע דעות נוספות..

 

תודה

פורסם

מכנית הם זהים,הפאביה מרגישה קצת יותר איכותית מבחינת הפלסטיקים,גם מבחינת צריכת דלק הם אמורים להיות די דומים,משקלם די זהה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אתה בטוח שלאיביזה יש זכות לקבל 5 כוכבים במבחני ריסוק?

אני חושב שהיא מגיעה לארץ ברוב רמות הגימור עם 4 כריות אוויר,

מה שהיה מקנה לה ציון של 4 כוכבים בלבד במבחני הריסוק.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
היי,

 

חיפשתי לאחרונה רכב חדש, ואחרי שהתחלתי בקטגוריית המיני הבנתי שיש מבצעים טובים בסופר-מיני והגעתי לשתי המתמודדות לעיל.

 

הנטייה שלי כרגע היא לכיוון האיביזה, כשהשיקולים העיקריים הם:

1. בטיחות (5 כוכבים מול 4 של הפאביה)

2. הנחה משמעותית יותר מול המחירון - אני מניח שזה אומר שאפסיד פחות על ירידת ערך..

 

מצד שני, דיברתי לפני כמה ימים עם אבא של חבר, סוחר רכב במקצועו, והתשובה שלו היתה חד משמעית על הפאביה.

לטענתו יש לפאביה שוק יותר טוב ביד שניה, וזה רכב שנחשב אמין יותר.

בנוסף, הצריכת דלק של הפאביה טובה יותר (ההפרש מגיע לכ-100 ש' בחודש!).

 

הייתי שמח לשמוע דעות נוספות..

 

תודה

 

 

כדאי לסוחר הזה להחליף מקצוע.

רכבים זהים מכאנית, נשמע כאילו הוא ניזון בעיקר ממיתוסים.

 

לאיביזה יתרון בבטיחות ובאבזור. האיביזה מאובזרת לדוג' ב-HILL HOLD(מערכת סיוע לזינוק בעליה שלא קיימת בפאביה) ובבקרת שיוט.

 

לפאביה יתרון בתא הנוסעים שמורכב מחומרים איכותיים יותר, נסיעה שקטה ונוחה יותר.

 

מבחינת עיצוב - האיביזה נראת טוב יותר אבל זה עניין של טעם.

×
×
  • תוכן חדש...