Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדור איתור "קרובות"


A110
שימו לב! השרשור הזה בן 789 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.5 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מה לגבי הגיפ, אני משוכנע שהוא בחיים מ.ר 876541 יש מצב ??

אין לי את המקטע הזה ברשומות. בהחלט יתכן שהוא בחיים.

 

אבי ביקש שתנסה .... 337-585

וזה כבר אוטובוס...

 

יוחאי שלום

הרכב שלי ממנו נפרדתי,לטפשותי,לפני 18 שנים,יש לך אפשרות

לבדוק מה דינו היום?

תודה

אושרי

דינו נכון ל- 2006: בתוקף. אופל GT, מנוע 1900, יצור מרץ 1973, רישוי נוכחי דצמבר 1980

 

הוולבו 343 ולאחר מכן ה 340 היתה מכונית יקרה יחסית בשל העובדה שנפח מנועה היה 1.4, ולא נהנתה מהטבת המס שממנה נהנו מכוניות מכוניות בנפח 1.3, ולכן לא היתה אטרקטיבית.

כשבוטלה האפליה בתחילת 87', ה 340 כבר היתה בבחינת "סוס מת" ונמכרה מכוח האינרציה, ומאיר, יבואני וולבו לא השקיעו יותר מידי בשיווקה.

בלשון המעטה.

לפי רישומי, היא יובאה לכאן עד סוף 1989 (ונמכרה גם בקיץ 90). מנוע ה- 1400 הוגדר ע"י רנו בהערה "יחס דחיסה נמוך", להזכירנו את הימים שבהם רוב המכוניות שנמכרו כאן צויידו במנועים מופחתי דחיסה וביצועים.

 

סטוגיבקר לארק 61 51-395

, רישום ראשון אוגוסט (?) 1961, עד 1995

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי את המקטע הזה ברשומות. בהחלט יתכן שהוא בחיים.

 

 

וזה כבר אוטובוס...

 

 

דינו נכון ל- 2006: בתוקף. אופל GT, מנוע 1900, יצור מרץ 1973, רישוי נוכחי דצמבר 1980

 

 

בלשון המעטה.

לפי רישומי, היא יובאה לכאן עד סוף 1989 (ונמכרה גם בקיץ 90). מנוע ה- 1400 הוגדר ע"י רנו בהערה "יחס דחיסה נמוך", להזכירנו את הימים שבהם רוב המכוניות שנמכרו כאן צויידו במנועים מופחתי דחיסה וביצועים.

 

 

, רישום ראשון אוגוסט (?) 1961, עד 1995

 

האופל GT נוסעת בהחלט שכן ראיתי אותה נוסעת בכביש החוף במצב מצויין לפני שנתיים ואני מאמין שהיא עדיין עימנו.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח לדעת מה ידוע ומה עלה בגורל סוסיתא קוביה 211-422, מודל 64' ככל הנראה.

 

תודה,

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

204-007 דה-שבו פאנל ואן

 

במספר הזה לא היה דה שבו מסחרי - היו הרבה אחרים, חלקם דומים: 204-774, 207-047.

 

המכוניות האחרות, בטבלה הזו:

Israeli cars lost and found 30-09-13.jpg

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה יוחאי.

שאלה נוספת-האם ידוע לך אם לקובייה [עם הגריל המלבני]היה פסי ניקל צדדיים במקור לכל שנות היצור ?או שבשנתון מסויים פסים אלה לא הופיעו?

ראיתי פרטים כאלה עם פסים וכאלה ללא.

 

חן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה נוספת-האם ידוע לך אם לקובייה [עם הגריל המלבני]היה פסי ניקל צדדיים במקור לכל שנות היצור ?או שבשנתון מסויים פסים אלה לא הופיעו?

ראיתי פרטים כאלה עם פסים וכאלה ללא.

 

חן.

 

בגדול- לכולן היו פסים. כחלק מהעיצוב הארכאי-להחריד, הפסים האלו הקבילו לרצפה עד אחרי הדלתות הקדמיות, ואז נטו (בסטיישן ובמסחרית; הניקל לא המשיך לארגז הטנדר) כלפי מטה וחזרו כלפי מעלה.

זה היה המצב מדגם 1961 ואילך. בדגם 1962 ("גריל מלבני") הירידה כלפי מטה היתה מתונה יותר.

 

בתמונות תקופתיות מצאתי רק וריאנט אחד לניקלים האלו - בצי של אמפא - פס מקביל לכל אורך המכונית, כפי שאפשר לראות בתמונה (מקור: הארכיון הציוני, הרווארד).

405758 3222.jpg

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השבוע רכשתי קוביה 64 יד שלישית.

לדיברי הבעלים השני הוא ביצע החלפת מנוע אי שם בשנות השמונים שנלקח מרכב זהה שהיה לו למטרת חלפים[גם הוא 64].

בידי רשיון הרכב המקורי [מהקרטון] שם מצוין כי הוחלף מנוע .

מה שנראה לי מוזר הוא הפרש גדול בין מספרי המנועים [מעל 13000 ]

הישן המקורי היה 331949

החדש שהוחלף 318511.

נשאלת השאלה האם הגיוני הפרשים גדולים כלכך בין הסדרות?הרי מדובר באותה שנת יצור.

נפח המנוע אגב אינו מצוין ברישיון המקורי , ברישיון החדש שהוצאתי כתוב 990 סמ"ק.

 

יוחאי האם יש לך פתרון לתעלומה?

חן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 789 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...