Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5144 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני פשוט חייב לשתף אותכם:))

 

התמונה האחרונה היא מטיול מועדון BMW בכרמל שנערך היום:)

 

ד.א הבימר שלי, בחיים לא עברה פוליש:) והשנה היא עולה לכיתה א'.

20120428_071304ב.jpg

20120428_133000ב.JPG

20120428_071756א.JPG

20120428_133311א.JPG

20120428_133248ב.JPG

20120428_132952ב.JPG

20120428_074850א.JPG

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

יצא מדהים! אין כמו וקס על צבע כהה, במיוחד וקס טוב בביצוע מושלם כמו שלך.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

וואלה חברים תודה רבה על התגובות:-)

 

אני כרגע עם האנדרואיד אז קשה לי לרשום ולתאר אבל אני מבטיח להביא הסברים מפורטים ברגע שאני למחשב.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

את הWAX ניתן לקנות ב EBAY ב60$ כולל משלוח. חשוב לקנות איתו ביחד, את הספוגי מריחה האורגינלים של ZYMOL הכחולים.

 

מדובר בWAX קרנובה סופר איכותי, עם ריכוז גבוה של שמנים אשר נותנים ברק מדהים.

 

צריך למרוח אותו בתנועות של למעלה למטה, כלומר מהחלק הרחוק ממך לכיוונך. ולהוריד אותו עם כפפת מיקרוופייבר בתנועות של למטה למעלה. כלומר בכיוון ההופכי למריחה. יש להמתין מקסימום כ40 שניות מזמן המריחה, עד להורדה ואסור לתת לחומר להתייבש.

 

החומר מקבל גוון שקוף על הרכב, ולא משאיר סימנים או פירורים.

 

החסרון שלו הוא שהוא מאוד שמנוני ומזמין אליו את האבק.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

טוב אם הוא שמנוני ומזמין אבק, זה לא מתאים לאנשים שגרים בנגב,

דווקא אני משתמש ב Turtel wax המטאלי, עושה עבודה טובה גם,

וגם דוחה אבק (יחסית)

פורסם

אני עושה המון WAX, כבר הרבה מאוד שנים.

 

התוצאות הכי טובות שקיבלתי עד היום היו מZYMOL הנ"ל.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

חחח אושרי תודה על הפרגון:)

 

הריח של הבלמים שלך עדיין לא יצא לי מהאף:)

 

אני חושב שחלק מהאבקה שלהם, עדיין תקועה לי בפילטר של המזגן:-D

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

וואלה אושרי נהנתי מכל רגע שנשמתי את האבקת בלמים הנ"ל, זה איזן לי את האנדרנלין לשבוע שלם:)

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

היום התבקשתי לקחת את אח שלי הקטן לאימון כדור-רגל:shock: , אמרתי סבבה אבל כדי שלא יהיה משעמם לקחתי איתי את הZYMOL WAX, ספוגית מקורית של זיימול ומטלית מיקרופייבר של COBRA אז התוצאות לפניכם:) ניתן לראות בתמונה של התא-מטען את ההשתקפות שלי וביד שמאל יש גם השתקפות של ענן.

 

נ.ב התמונות הוקטנו כדי שאני אוכל להעלות אותם לאתר, אם היה אפשר להעלות HD כמובן שהיו הרבה יותר פרטים והשתקפויות:)

20120524_185033.jpg

20120524_185017.jpg

20120524_185001.jpg

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

×
×
  • תוכן חדש...