Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5185 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מזדה 3 עם זקנה שנוגעת בגז בעיר תצרוך יותר מ-1:10 מי שענה אחרת צריך ללמוד איך לבדוק צריכת דלק.

גם הלאנסר היא לא שיא החיסכון, אם הוא לא זקוק למשפחתית הייתי ממליץ על סופר מיני משומשת או חדשה שבאמת תשפר לו את הצריכה.

 

+100 אפילו כשאתה בא לקנות אחת מליסינג כבר מסגירים את נתוני הצריכה האלו (וביקרתי בהרבה).

פורסם

אם אתה מתעניין בצריכת דלק בעיקר, אז יש כמה מכוניות משפחתיות שהן חסכוניות יותר כמו טויוטה קורולה, סוזוקי SX4 וניסאן טידה. אבל קח בחשבון שההבדלים בצריכת הדלק לא יהיו משמעותיים כל כך ואני אישית לא רואה סיבה להחליף מכונית רק בשביל לשפר מעט את הצריכה. הצריכה שאתה משיג במאזדה היא סבירה ביותר לרכב 1.6 אוטומט. אתה לא תרגיש הבדלים משמעותיים ולא בטוח שצריכת הדלק תכפר על המעבר והוספת הכסף. אם אתה מרוצה מהמאזדה-תשאר איתה... אם אתה רוצה לשדרג לאוטו חדש יותר-תשדרג, אבל להחליף אוטו רק בשביל צריכת דלק (ועוד למכונית משפחתית ממוצעת שלא תהיה חסכונית יותר בצורה משמעותית) לדעתי זה מיותר ולא ממש משתלם... (למרות שזה גם תלוי כמה אתה נוסע).

פורסם
על אילו משפחתיות נוספות אתה ממליץ חוץ מסוזוקי ?

יונדאי i35 , טויוטה קורולה

 

תבדוק את הפוקוס החדשה אמורה להיות בסדר ואם אתה לא צריך משפחתית אז יונדאי I25 גם יכולה לבוא בחשבון

 

אם אתה מתעניין בצריכת דלק בעיקר, אז יש כמה מכוניות משפחתיות שהן חסכוניות יותר כמו טויוטה קורולה, סוזוקי SX4 וניסאן טידה. אבל קח בחשבון שההבדלים בצריכת הדלק לא יהיו משמעותיים כל כך ואני אישית לא רואה סיבה להחליף מכונית רק בשביל לשפר מעט את הצריכה. הצריכה שאתה משיג במאזדה היא סבירה ביותר לרכב 1.6 אוטומט. אתה לא תרגיש הבדלים משמעותיים ולא בטוח שצריכת הדלק תכפר על המעבר והוספת הכסף. אם אתה מרוצה מהמאזדה-תשאר איתה... אם אתה רוצה לשדרג לאוטו חדש יותר-תשדרג, אבל להחליף אוטו רק בשביל צריכת דלק (ועוד למכונית משפחתית ממוצעת שלא תהיה חסכונית יותר בצורה משמעותית) לדעתי זה מיותר ולא ממש משתלם... (למרות שזה גם תלוי כמה אתה נוסע).

 

ניסאן טידה הייתה לי אחת חצי שנה בנסיעה די אגרסבית 1:8

פורסם
נשמע לי אופטימי מאד. הייתה לי בעבר איביזה 1.4 100 כ"ס. בנסיעה רגועה רגועה משולבת 1:14

 

אתה מדבר על האיביזה הקודמת ולא על החדשה מ-2008/9 שהיא חסכונית (הרבה) יותר גם האוטומטית, עם מנוע 1.2 TSI.

 

יש גם איביזה flow שהיא סטיישן קטנה עם אותו מנוע ובגאז' ענק, וצורכת 1 ל-15-17 בממוצע, אבל היא יצאה רק בסוף 2010

וחדשה עולה 112 אלף, אז בטח יהיה קשה למצוא אחת בתקציב שלו.

×
×
  • תוכן חדש...