Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות שיפוץ פיאסטה


dannyboy
שימו לב! השרשור הזה בן 4730 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחרי שסיימת? עם המנוע, מה לגבי קוסמטיקה לרכב? אתה עושה צביעה חיצונית? שיפוץ? החלפת טמבונים? ג'אנטים? תן לנו עוד קצת מידע ובהצלחה בהמשך, כיף לראות כאלה פרויקטים שמחזירים אותו שנראה במצב גרוע וגם עובד במצב גרוע להחזיר אותו לחיים.

כל הכבוד!!!

קצת סדר מהסוף להתחלה.

האוטו לא עבד גרוע בכלל וגם לא נראה גרוע כ"כ, אני לא אומר שבמצבה הנוכחי היא מושלמת אבל...

הסיבה שהתחלתי את הפרוייקט היא משום ש א' נמאס לי לנקות את השמן בתא המנוע כל כמה חדשים כשאני עושה טיפול 10K ו/או הולך לטסט (כל חצי שנה). ב' הקלאצ' התחיל להחליק לי מאחר ובמוסך האחרון בו ביקרתי (ליפני 3 שנים) "שכחו" להחזיר לי פלאנג' שמגן על מכלול המצמד מלכלוך וג'יפה- האחרון דירבן אותי להתחיל את הפרוייקט.

כמו שאמרתי, עדיין לא סיימתי, פשוט היה חשוב לי לסיים עם המכניקה כדי שאני לא אהיה תלוי באחרים בעיקר משום שאני נוסע יחסית הרבה.

פחחות וצבע ברור שאני אעשה (בקרוב).

מאחר ואני מעדיף לשמור על מקוריות הרכב עד כמה שאפשר או יותר נכון לבצע שינויים ועדיין לא לפגוע בתצורה המקורית אני לא מתכוון להחליף טמבונים אלא לשפץ את הקיים. כנ"ל לגבי ג'אנטים.

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תיאור תהליך השיפוץ מהנה ביותר, במיוחד לכאלה שאינם בעלי ידע מעמיק במכונאות, אלא בעלי ידיעה כללית כזו או אחרת.

 

תודה על המאמץ, ובהצלחה בהמשך השיפוץ

 

אבי

http://www.whatcar.com/ מבחני מכוניות חדשות וישנות. רוב הדגמים מופיעים.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

מאחר ולאחרונה יש חברי פורום רבים המעוניינים להוסיף פתיחה פנימית לתא מטען, ולאור זאת שעשיתי פתיחה כזו בילדה שלי (האמת זה כבר חודש עובד יופי -פשוט התעצלתי לצלם...) אני מביא לכם חשיפה ראשונה ובלעדית בפורום.

בתמונות ניתן לראות גם את המנגנון של המגב האחורי שהוספתי icon_smile.gif .

דני.

24a.jpg

25a.jpg

29a.jpg

30a.jpg

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

אני רואהזאת פעם ראשונה

 

כל הכבוד לך

עבודה מיקצועית

ירון מאיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדוע אתה מגיב להודעה שנכתבה אי שם לפני 4 חודשים?

הבן אדם אמר

 

"

אני רואהזאת פעם ראשונה

 

כל הכבוד לך

עבודה מיקצועית

ירון מאיר

 

"

 

שהוא רואה את זה פעם ראשונה סך הכל רצה לפרגן לבעל הפיאסטה. מה הבעייה בזה

 

שגיא.

http://photos.walla.co.il/sagishu <--אלבום תמונות של הרכב
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדוע אתה מגיב להודעה שנכתבה אי שם לפני 4 חודשים?
קרא את המלל ותבין-זה לא קשה

ירון מאיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

מאחר ומראש התכוונתי לרכז את כל השיפוצים/שיפורים ברכב בלינק אחד אני "מקפיץ" שירשור זה לנוחות הקהל.

אז אחרי כחצי שנה שבה אני דוחה את שלביו הסופיים אך קריטיים של התקנת המזגן, וכמאמר הפתגם: "גם כלב זה- הגיע יומו".

ביום שלישי האחרון בוצע מילוי גז למזגן והפלא-ופלא העסק עובד!

לפני כחודש החלטתי שהגיע הזמן לנצל את הימים הקרים בהם אין עדיין עומס על המזגניסטים ולהכין את מע' המזגן לשלביו האחרונים.

ראשית סיימתי להכין את קופסאת הפיקוד/ניתוב שאחראי על הפעלת המאווררים וכן פעולת המדחס+מגביר טורים.

במקור המתח למאורר הבודד היה מגיע מהסוויטצ' דרך הטרמוסטט. מאחר והייתי צריך לשלב את המערכת עם מאורר נוסף ולא רציתי להעמיס על החיווט המקורי, כך שקיום המתח שמגיע למאוררים הוא ישירות מהמצבר דרך רילי (מישני) שהפיקוד עליו מגיע או מהטרמוסטט או מהפעלת המזגן.

רילי מישני נוסף אחראי על הפעלת המדחס/ מגביר טורים- דרך מפסק לחץ גבוהה/נמוך שיושב על הפילטר של המזגן (reciever/ drier).

על כל זה מופקד ריליי ראשי שמקבל פיקוד מהסוויטצ' (כן, כן. אותו מתח שהפעיל במקור את המאורר הבודד). כך שללא סוויטצ' אין מזגן או מאווררים. (תמונות בהמשך).

בנוסף, הייתי צריך להחליט איך למקם את יחידת הפיקוד הפנימית על המזגן ובמקביל איפה למקם את הרדיו. החלטתי לבנות קופסא שתאכלס את שניהם- יצא לא רע אבל לדעתי דורש שיפור (תמונות בהמשך כבר אמרתי?). הקופסא יושבת בתא הכפפות של הרכב שגם ככה מנוצל בדר"כ רק לג'אנק של הרכב. חוצמזה לא רציתי שהרדיו יהיה מתחת ליחידת המזגן גם משום שזה נמוך מאוד ויש צורך להתכופף על מנת להחליף ערוצים/דיסקים וגם משום חשש שעיבוי של מים על גוף היחידה לא יעשה טוב לרדיו עצמו...

בנסיעות שערכתי עד כה המזגן עובד יפה מאוד, אמנם הימים האחרונים לא היו חמים אבל המזגן פשוט מקפיא! היום נראה איך הילדה מתמודדת בחמסין (חמסה, חמסה, מלח, מים...) חוצמזה המנוע מסוגל לעומס, במהירות שיוט לא מורגש כלל העומס של המדחס. בסרק יש נפילת טורים קלה דבר שיטופל בהמשך ע"י מרים הטורים.

ועכשיו לחלק האמנותי:

אבל קודם פ-ר-ס-ו-מ-ו-ת:

ראשית תודה לרפי לין שהמליץ לי בזמנו על "אשר מזגנים" בבני-ברק. מה שמביא אותי לתודתי השניה:

תודה לאשר שהסכים ש"זיין שכל" כמוני יציק לו בשאלות ותהיות. אשר הוא בחור נחמד שיודע מה הוא עושה ותמיד מוכן לעזור ולייעץ + הוא לא קרע אותי במחיר...icon_wink.gif .

תודה לחבר טוב מאוד ש"תרם" את המזגן מה- 104 שהוא השבית (וחבל) אבל האיברים הגיעו למקום טוב.

ותודה גם לנמרוד רחמימוב על הספר/מדריך המצויין להתקנת מזגנים.

###תמונות###

IMG_0516_1.JPG

IMG_0517_1.JPG

IMG_0518_1.JPG

IMG_0519_1.JPG

IMG_0520_1.JPG

IMG_0522_1.JPG

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היחידה הפנימית+ פיקוד+רדיו.

בתמונה הרביעית רואים את צינור ניקוז מים מעיבוי.

עדיין לא סידרתי את ה חיווט כך שיהיה "יפה" ומסודר אז סליחה על הבלאגן...

IMG_0572_1.JPG

IMG_0574_1.JPG

IMG_0576_1.JPG

IMG_0577_1.JPG

IMG_0578_1.JPG

IMG_0579_1.JPG

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמונה ראשונה: קדיחת חור למעבר צנרת. החור הוא בקוטר של ה"גרומט" שחייבים לשים אחרת הפח של קיר האש יחתוך את הצנרת (וזה מניסיון של כמה חתכים- על בשרי :cry: ).

 

תמונות נוספות עוד כמה ימים של המע' להגברת הטורים (אני צריך לייצר תושבת מתאימה...)

תהנו.

דני.

IMG_0565_1.JPG

IMG_0582_1.JPG

IMG_0581_1.JPG

IMG_0580_1.JPG

IMG_0570_1.JPG

IMG_0571_1.JPG

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה מאוד!

 

ד"א אולי זה כבר מאוחר להגיד אבל אני מכיר פיאסטה MK2 לפירוק, עם מזגן של רסקור...

אף פעם לא מאוחר להצטייד בחלקי חילוף.

דני.

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד על הפרויקט!

:mm_yeah::mm_yeah:

 

כפי שנאמר ע"י חכמים ממני - הלוואי עלי. אני עדיין מחכה שאבי יצא לגמלאות, ויחד נשמיש את הפורד הישנה שהוא הבטיח לי.

 

תמשיך לעדכן. אני נהנה לקרוא את השרשור בכל פעם מחדש.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד על העבודה אין ספק שיש רמה.

 

חוץ מזה,לחבר טוב שלי יש פיאסטה 82 (אני לא סגור על הדורות לפי שנים)והוא ישמח למכור לך חלקים .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4730 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...