Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות שיפוץ פיאסטה


dannyboy
שימו לב! השרשור הזה בן 4738 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

העבודה נראית מאוד מקצועית!

 

קבל ח"ח עצבני.

 

כמו שאומרים באנגלית

keep up the good work!

 

 

רציתי לשאול שאלה לגביי הגיר. אם כבר העלית תמונות שלו. מעניין אותי (אם תוכל להעלות בבקשה, אני מאוד אשמח! :wink: ) לראות את האופן שבו ידית ההילוכים בעצם משתלבת בגיר. פשוט לא הבנתי את הסידור של גלגלי השיניים בכל הילוך וזה מעניין אותי.

 

אני מקווה שהשאלה ברורה.

 

 

 

סער

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

העבודה נראית מאוד מקצועית!

 

קבל ח"ח עצבני.

 

כמו שאומרים באנגלית

keep up the good work!

 

 

רציתי לשאול שאלה לגביי הגיר. אם כבר העלית תמונות שלו. מעניין אותי (אם תוכל להעלות בבקשה, אני מאוד אשמח! :wink: ) לראות את האופן שבו ידית ההילוכים בעצם משתלבת בגיר. פשוט לא הבנתי את הסידור של גלגלי השיניים בכל הילוך וזה מעניין אותי.

 

אני מקווה שהשאלה ברורה.

 

 

 

סער

כבר סגרתי את כל הגיר, אז אני אשתדל להסביר עם התמונות הקיימות.

נתחיל בזה, שידית ההילוכים לא משתלבת בגיר, אלא מנגנון של מנופים שמקשר בין מוט ההילוך וגלגלי השיניים.

בתמונות הקודמות שהעליתי רואים את המנגנון הזה די בבירור. באופן כללי, תזוזה של מוט ההילוכים קדימה-אחורה וימינה-שמאלה "מתורגמת" ע"י המנופים כך שגלגלי השיניים ישתלבו האחד בשני.

P8160005-1.JPG

P8070006-1.JPG

P8070009-1.JPG

P8160007-1.JPG

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד!!!

מאיפה רכשת את כל הידע הטכני הזה???

 

אני אפילו לא רוצה לדעת כמה היו לוקחים במוסך על פירוק הגיר (לפני שיפוץ בכלל)

 

 

(מקנא!!!)

:wink:

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון שכבר אמרו את זה הרבה לפניי אבל:

 

כל הכבוד !!!

(אולי שתסיים את הפרוייקט ולא יהיה לך מה לעשות , תוכל להעביר סדנאות מכונאות...:wink: :wink: )

וואלאק אתה!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

אמנם הילדה כבר נוסעת שבוע, אבל הרגשתי מחוייבות לפרסם את שאר התמונות מהשיפוץ. מצטער שלקח קצת זמן אבל הייתי צריך להקטין אותם לגודל סביר.

"last time on dynasty" הרכבתי את הגיר. בהמשך התמקדתי בהרכבת המנוע והמכלולים שלו.

תהנו...

P9030187-2.JPG

P9030189-2.JPG

P9030188-2.JPG

P9030190-2.JPG

PA060029.JPG

PA060030.JPG

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר מורכב למנוע...

הייתי צריך לייצר מותחן לאלטרנטור שיתאים לשינויים שעשיתי, נראה יפה לא?

PA060031.JPG

PA150087-1.JPG

PA150091.JPG

PA150092.JPG

PA150093.JPG

PA150094.JPG

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד על פרוייקט שיפוץ הגיר ,המנוע ,תיעודו , ופרסום התמונות! (רק היום ראיתי את השרשור הזה לראשונה.)

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע מוכנס לרכב.

את המנוע מכניסים מלמטה, בעצם הורדתי את הפרונט של הרכב לגובה המנוע במקום להרים את המנוע לרכב, יותר פשוט תחת הנסיבות. אח"כ זה רק עיניין של הברגת התושבות למקומם.

PA150095-1.JPG

PA150096.JPG

PA150098.JPG

PA150099-1.JPG

PA150100.JPG

PA150101.JPG

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה קצת קשה לתמרן את המנוע כך שהתושבות יהיו במקומם. כמו-כן הייתי צריך להזהר לא לדפוק את הצנרת של הבלמים+ מכלולים אחרים. (זה למקרה ששאלתם את עצמכם למה אני עושה פרצוף בתמונה הראשונה:wink: ).

PA150102.JPG

PA230003.JPG

PA150104.JPG

PA160105.JPG

PA160106.JPG

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשלב הבא התאמתי את הרדיאטורים.

החלטתי שאת המאורר הנוסף אני אמקם מאחורי הרדיאטורים ולא לפניהם כמו שעושים בדר"כ. הסיבה העיקרית היא משום שעדיף שהמע' תמשוך אויר דרך הרדיאטורים מאשר תדחוף אותו, כמו-כן מאוררים שיושבים בקדמת המע' מפריעים לזרימת אויר אופטימלית. חוץ מזה מבחינת ניצול מקום תצורה זו הייתה עדיפה (ותאמינו לי במשך שעתיים ניסיתי למצוא מיקום מתאים). המאוורר הנוסף פועל במקביל למקורי. הוא מופעל כאשר הטרמוסטט מורה או כאשר המזגן מופעל.

בנוסף אני אוסיף "קאולינג" (Qouling?) למאורר הזה כדי לשפר את יעילות הקירור.

PA220006.JPG

PA230003.JPG

PA230005.JPG

PA230001.JPG

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי כמעט ארבעה חדשים המנוע חוזר לחיים :twisted: .

חישוב פשוט העלה שנוספו לי עוד 13cc וכיום נפח המנוע עומד על 970cc מכובדים.

בשבועיים הראשונים אני מבצע הרצה למנוע. משהו בסדר גודל של 1500 ק"מ, ברגוע. שלאחריה אני ארוקן את כל השמנים (חוץ מבלמים) ואחליף אותם.

כתבתי קודם שעשיתי טעות בהרכבת הגיר. כשניסיתי להכניס את הציריות התברר לי ששני גלגלי השיניים של הדיפ' לא היו האחד מול השני :oops: . נאלצתי לפרק את הגיר מחדש וזה כשהמנוע כבר מורכב על הרכב...

חוצמזה, התושבת של המזגן גרמה לכך שהקומפרסור ישב קרוב מידי לגוף הרכב, כך שתחת מאמץ (ועקב פיתול המנוע במאמץ) הקומפ' נגע במרכב. פירקתי את התושבת וכירסמתי קצת חומר וראו זה פלא-אין דפיקות יותר.

דבר מעצבן עוד יותר. אבא שלי שיחיה, מילא יותר מידי מים מזוקקים במצבר (הוא חשב שחסר קצת). אחרי נסיעה ארוכה לחיפה ראיתי שיש לי נזילת מים אבל לא חשבתי שזה מהמצבר אלא מהמנוע. בקיצור, עד שהבנתי מאיפה זה מגיע, החומצה של המצבר עיכלה לי את הצבע החדש ממכסה השסתומים, קבל הצתה אחד (הגומי), ויש קורוזיה על חלקי מתכת שונים. מהמצבר שאבתי קרוב לליטר מים!

נשאר לי לבצע קצת (הרבה) עבודות חשמל ברכב, שזה כולל: יחידת מזגן פנימית, מערכת, נעילה מרכזית כולל פתיחת תא מטען, יחידת מגב אחורי וגם תאורה טובה יותר לדש בורד.

חוצמזה אני מתכוון לחדש את הפנים: דיפון חדש+ בידוד, אולי גם מושבים חדשים+ אני מחפש מכוונים של דגם S כדי שיהיה לי גם מד טורים, הבעיה שבארץ מס הדגמים הללו מועט ביותר אז כנראה שחו"ל זה הכיוון...

וכמובן פחחות וצבע.

אני לא מתכוון לשים ספויילר, נאון מתחת לרכב, פרסה על הגריל, JPS על צד הרכב וכיוב'.

 

אני אמשיך לעדכן בהמשך על ההתקדמות בשיפוץ

מקווה שנהניתם כמוני.

דני.

PA230006.JPG

PA230007.JPG

PA240011.jpg

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שסיימת? עם המנוע, מה לגבי קוסמטיקה לרכב? אתה עושה צביעה חיצונית? שיפוץ? החלפת טמבונים? ג'אנטים? תן לנו עוד קצת מידע ובהצלחה בהמשך, כיף לראות כאלה פרויקטים שמחזירים אותו שנראה במצב גרוע וגם עובד במצב גרוע להחזיר אותו לחיים.

כל הכבוד!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4738 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...