Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dannyboy

תמונות שיפוץ פיאסטה

שימו לב! השרשור הזה בן 3383 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

לפני שבועיים התחלתי בשיפוץ הבייבי.

המטרה:

-שיפוץ המנוע, שהתחיל כבר לפני שנתיים לזרוק שמן.

וזה כולל חריטה (אם צריך), שיפוץ ראש, החלפת שרשרת טיימינג+מותחן ועוד...

-שיפוץ גיר שמרעיש מאז הביקור האחרון במוסך לפני שנתיים, שם שכחו להחזיר את הכיסוי ל"BELL HOUSING"+ ברגים לא מזוהים בתושבות מנוע תחתונות+ כמובן החלפת מכלול מצמד שגם הוא בסוף חייו הרבה בגלל (לדעתי) זה ששכחו להחזיר את הכיסוי הזה- הרבה ג'יפה נכנסה למכלולים בללו...

-ניקוי של המכלולים החיצוניים של המנוע- מפלג, מש' שמן, מש' דלק, אלטרנטור וכו' בעיקר בגלל השמן/בוץ שהתעופף שם במשך שנתיים.

-החלפת גומיות/גרמושקות/תושבות במכלול הדרייב-שאפט/הגה.

-צביעת חלקי מנוע שונים.

-בתוך הרכב, החלפת ריפוד גג+ התקנת שטיחי בידוד בכל מקום אפשרי ונחוץ.

-בסופו של דבר גם צבע ופחחות.

התקנת תוספות לעשות "אפ-גרייד" לאוטו: מגב אחורי (150 ש"ח בפירוקיה הקרובה למקום מגוריך...וזה כולל מיכל ומשאבת מים!).

התקנת מזגן!

כמו כן, חשקה נפשי בנעילה מרכזית +מנגנון פתיחה לדלת אחורית, ויש מחשבה גם על חלונות חשמל.

יש עוד כל מיני דברים קטנים שאני שוקל לעשות, נראה מה יהיה...

P7100009.JPG

P7100010.JPG

P7100016.JPG

P7100012.JPG

P7100008.JPG

P7100007.JPG


פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה עבודה דני, הרבה עבודה :D

הפיאסטה שלי, אגב, הייתה במצב דומה מבחינת חלודה בדיוק במקומות שלך יש...

 

יאללה, איך שאני מתגעגע אליה :cry::cry::cry:

 

תמשיך לעדכן, אני שואב ממך אנרגיה חיובית :wink:

 

(הייתי מציע לך לצבוע אותה בצבע אדום-דובדבן-מטלי, אבל הצבע הזה שמור לפיאסטה שתיהיה שלי :D )

 

אגב, המחיר שקיבלת לשיפוץ המנוע ב"המייסב" הוא סביר וטוב לגמרי.

אם תיהיה בת"א, תן קפיצה ל-"ש.אהרון" היבואן של MOTORCRAFT, תגיד לו שדני מולכו שלח אותך, הוא מתעסק אך ורק עם FORD והוא ישמח לעזור לך. :idea:

 

בברכה,

שי.


פורד פיאסטה 83':arrow:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דני זה שם יפה יפה... :wink:

תודה על ההפניה.


פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

"ש.אהרון" היבואן של MOTORCRAFT

מישהו מכיר/ יודע מה הכתובת+ טלפון?

דפי זהב וגוגל לא עזרו.

תודה.

דני.


פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב ידיעתי צריך להסיר שמשות (כ400-600שח) ואז לרתך את הפח והחזיר משות אחרי צבע

לא זול!


:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אולי הוא מוכן להשקיע את הסכום הזה?

 

נכון שזה יקר, יצא לי להכיר קצת את דני

ואני מאמין שהוא יפרק את החלונות וילך לפי הספר כמו שאומרים.

 

:D:D

 

שי.


פורד פיאסטה 83':arrow:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד,מוסך חצר?נראה שאחלה מקום יש לך במיוחד בשעות שעבדת

 

לגבי הנעילה וחלונות,עדכן אותנו די מעניין אותי לגבי חיפושית...

 

בהצלחה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם.

היום מסרתי את הבלוק לחריטה. הצילינדרים היו גבוליים, כך שבעקרון הייתי יכול להמשיך ללא חריטה, אבל העדפתי להמנע מבעיות בעתיד הקרוב וללכת "על בטוח".

הקרנק והקאמשפט יפים ולא דורשים חריטה, אבל אני כן יחליף להם מיסבים.

הראש לא דרש יישור ואת הניקוי שלו ושל השסתומים ממשקעים לקחתי על עצמי.

היום אני אסע לת"א לקנות חלקים, בתקווה שביום שישי אוכל להתחיל במלאכת ההרכבה :D

ולשאלה: אחרי שהכל יהיה מורכב ומוכן, האם הייתם ממליצים לי לעבור לשמן סינטטי, חצי-סינטטי, או להשאר עם שמן מינרלי.

עד היום השתמשתי במינרלי 20/50 לרוב של STP, ואני חייב לציין שלפי מצב המנוע אני לא רואה סיבה לא להמשיך עם המינרלי. השאלה היא האם שמן סינטטי/ חצי-סינטטי יתן תוצאות אפילו טובות יותר? הרי יש להם יכולות כלליות טובות יותר, לא?

מה דעתכם?

דני.

ואגב- הרצתי חיפוש, ובאמת דובר רבות על שמנים שונים, אבל ספציפית לא מצאתי משהו שיענה על הדרישות שלי...


פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המנועים שלנו - רק 20-50 מנראלי... חקרתי רבות את הנושא, התייעצתי עם אנשים בעולם (אינטרנט - איזה המצאה...) וכולם פה אחד אומרים - 20-50. אז אני ממשיך עם 20-50 גם אחרי שיפוץ, רק שהצריכה שלו... 0. 8)


חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
המנועים שלנו - רק 20-50 מנראלי... חקרתי רבות את הנושא, התייעצתי עם אנשים בעולם (אינטרנט - איזה המצאה...) וכולם פה אחד אומרים - 20-50. אז אני ממשיך עם 20-50 גם אחרי שיפוץ, רק שהצריכה שלו... 0. 8)

O.K. תודה.

תוכל לתת לי הסבר (קצר) למה מינרלי, דווקא?


פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

20 - 50 סינטטי לא קיים למיטב ידיעתי... ולנו לא מומלץ לרדת בצמיגות כדי למנוע נזילות.


חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
20 - 50 סינטטי לא קיים למיטב ידיעתי... ולנו לא מומלץ לרדת בצמיגות כדי למנוע נזילות.

צודק בקשר לזה שאין סינטטי 20/50. אבל אם המנוע עבר שיפוץ, הטולרנסים אמורים ליהיות הדוקים מספיק כדי לרדת בצמיגות לא?


פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צירפתי תמונות של חלק מהחלקים שניקיתי בסופ"ש האחרון, כהכנה לפני החריטה.

רק עכשיו ראיתי את התגובה בקשר לפחחות, אז ככה: התיכנון המקורי היה לעשות פחחות לבד. כבר הכנתי את עצמי נפשית ומעשית לפרוייקט. זה כלל בין השאר קריאה של הרבה חומר בנושא, וגם ניסיון מעשי בפחחות על הרכב- לפני ארבע שנים תיקנתי חור בגודל של הכף-יד שלי בפינה השמאלית האחורית של הרכב (באחת התמונות שפירסמתי, רואים את הצד הימני אחורי, כך זה היה גם בשמאלי- אמנם לא רואים חור, אבל תאמינו לי הוא שם), אחרי שנה קפצתי לפחח לקבל הצעת מחיר, לגבי פחחות לכל הרכב, וכשהראתי לו את העבודה שעשיתי הוא הציע לי עבודה במוסך שלו 8) . האמת, כמעט שהתפתתי להצעה אבל בדיוק התחלתי לעבוד במקום אחר, אז...

בכל אופן לפני חודש קיבלתי הצעת מחיר של 3K לפחחות כוללת של כל הרכב- ויש מה לעשות: הגג מפוצץ, הדלת המעוכה, הדלת האחורית, החלונות ועוד. מה שמצריך גם ריתוכים וכד', כך שהמחיר בהחלט סביר לדעתי.

P7240012.JPG

P7240015.JPG

P7240017.JPG

P7240019.JPG

P7230005.JPG

P7230006.JPG


פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם.

כל חלקי המנוע שופצו והם מוכנים להרכבה.

התחלתי להרכיב את הראש אבל שמתי לב שהאטמים של השסתומים אינם יושבים הדוק על הראש, כך שכשהשסתום יורד וחוזר האטם חוזר איתו מעלה.

באטמים המקוריים היה הבדל בין אטם של שסתום יניקה לפליטה. כל האטמים החדשים (שמונה) דומים לארבע מהמקוריים (נראה לי של היניקה) כך שגם ארבע מהמקוריים לא ישבו הדוק על ראש המנוע. ארבע מקוריים של הפליטה ישבו הדוק על הראש.

השאלה שלי היא האם האטמים האלה אמורים לנוע מעלה מטה עם השסתומים עצמם? ואם כן אז מה התפקיד שלהם? איך הם מבצעים פעולת אטימה? ועל הדרך, איך מע' השסתומים משמנת את עצמה אם האטמים נועדו כן לאטום מעבר שמן.

אני מצרף עוד תמונות מהשבוע האחרון של השיפוץ- דווקה התמונות של האטמים פחות ברורות אבל אני מניח שמי שמכיר את העיקרון, זה לא ישנה לו.

אודה למי שיבהיר לי את הנושא לפני שאני מסיים את פעולת ההרכבה של השסתומים.

דני.

 

מנהלים: מה עם אפשרות למתן כותרת/תאור לכל תמונה?

Valve1.jpg

P8060003.JPG

P8060005.JPG

P8060002.JPG

P8040004.JPG

P8060006-b.JPG


פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עוד תמונות, הפעם של הגיר.

אם זכור לכם, בעבר התלוננתי על רעשים מכיוון הגיר. מסתבר שהלך לי מיסב בתוך הגיר עצמו. חלקים מהמיסב היו מפוזרים בתוך התיבה. מזל שיש מגנט שתפקידו למגנט חלקי מתכת וגרדים כדי למנוע שחיקה מוגברת של המכלול.

המכלול עצמו נראה תקין, אין גלגלי שיניים שחוקים וגם המיסבים נראים טוב, אבל אני מתכוון להחליפם בכל זאת.

P8070003.JPG

P8070002-a.JPG

P8070008-a.JPG

P8070005.JPG

P8070006.JPG

P8070007.JPG


פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 3383 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...