Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות שיפוץ פיאסטה


dannyboy
שימו לב! השרשור הזה בן 4738 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תודה על התגובות!

במשך החג, סוף סוף, החלפתי את לוח השעונים הישן, לאחד שרכשתי ב-e-bay אחד "חדש".

ההבדל, כפי שניתן לראות, ברור: בחדש יש מד טורים! הלוח החדש הגיע מפיאסטה XR2.

ההשתלה הייתה יחסית פשוטה, אבל לא נטולת יסורים.

ראשית הסיפור אי שם בתחילת השנה עת רכשתי את הלוח בעבור חופן זוזים בריטיים. כעבור מס שבועות, כשהיה לי קצת זמן להתעסק עם זה, פירקתי את הלוח הישן (4 ברגים) אך גיליתי שהקונקטור שונה בין שני הדגמים. אצתי רצתי ל e-bay ודיברתי עם הבחור שמכר לי את הלוח. כעבור כשבועיים קיבלתי את הקונקטור המיוחל עם צמת חוטים של כ-10 סנטים.

כפי שאמרתי ההחלפה היתה יחסית פשוטה, מאחר והחברה ב FoMoCo חשבו על הכל כבר אז: החיווט בפיאסטה הוא די סטנדרטי לכל הדגמים, וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לחתוך את הצמה המקורית ולהלחים את החוטים לפי הצבעים, וכן להוסיף חוט נוסף עבור הטכומטר שמעביר את הפולסים מהקוייל.

שינויים מורגשים מאז ההשתלה: תוספת של 5 כ"ס ושיפור בצריכת הדלק...icon_wink.gif אבל בעיקר זה נראה יפה יותר! (באיזשהו שלב אני מתכנן להוסיף לדים לשיפור התאורה בלוח החדש, כמו שהיה לי בישן- ניתן לראות בתמונה הרביעית את החיווט שהוספתי לצורך כך).

 

אגב, זו לא טעות, המיספור הראשי של הלוח הוא במיילים (וכך גם האודומטר), אבל יש גם קמ"ש (בקטן).

זה ממש לא מפריע לי...

דני.

הנה התמונות של לפני ואחרי:

IMG_0484_1.JPG

IMG_0614_1.JPG

IMG_0486_1.jpg

IMG_0487_1.jpg

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יפה מאוד, דני אתה תותח.

אם אתה צריך עזרה במשהו (אני יודע דבר או שניים על מכניקה של פיאסטות) אל תתבייש לבקש.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה מאוד, דני אתה תותח.

אם אתה צריך עזרה במשהו (אני יודע דבר או שניים על מכניקה של פיאסטות) אל תתבייש לבקש.

תודה.

האמת שמה שנשאר לי זה פחחות וצבע+ קוסמטיקה פנימית.

הרכב באופן כללי במצב טוב, יש הזעה קלה של שמן מאיזור אטם הקרטר מאחר ולתומי חשבתי שאני לא אצטרך, בנוסף לאטם, גם סיליקון כלשהו. כנראה שלא יהיה מנוס מלפרק את הקרטר שוב ואיטום טוב יותר של האיזור.

מאיפה הידע בפיאסטות?

דני.

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד נשארה אחת (לא נוסע בה כי אין טסט) ויש לי עוד חלקים...

 

ולמה אין ?

כי ממשיכים הלאה...

 

עוד כמה שנים אולי אקנה לי דור 1 אחת לשיפוץ כמוך, אתה מעורר בי השראה :-)

רק בעיה אחת יש לפיאסטה - הגלגלים הלא נכונים מניעים את האוטו (ולכן אני מחפש אסקורט דור 1)

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד על ההשקעה, אחרי חיפושים לא הצלחתי למצוא סמיילי שמוחא כפיים אז :mm_yeah:

 

 

עושה חשק לפתוח בפרוייקט שיפוץ משלי...

 

תמשיך לעדכן באסתטיקה,

ניב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

דני בוי השרשור הזה הוא השרשור היחידי שכדאי ורצוי להקפיץ מדי פעם, על מנת לרוות נחת מאוהב רכב

אמיתי, המקדיש את כל זמנו ומרצו, לשפוץ רכב ישן אך אמין ואהוב, טוב שיש עוד כמה כאלה בארץ בפורום אספנות וגם כאן בטכני!

אני כל פעם מלקק שפתים כשאני חוזר לשרשור זה , ולא משתעמם! ח"ח לך דני בוי!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות!

במשך החג, סוף סוף, החלפתי את לוח השעונים הישן, לאחד שרכשתי ב-e-bay אחד "חדש".

ההבדל, כפי שניתן לראות, ברור: בחדש יש מד טורים! הלוח החדש הגיע מפיאסטה XR2.

ההשתלה הייתה יחסית פשוטה, אבל לא נטולת יסורים.

ראשית הסיפור אי שם בתחילת השנה עת רכשתי את הלוח בעבור חופן זוזים בריטיים. כעבור מס שבועות, כשהיה לי קצת זמן להתעסק עם זה, פירקתי את הלוח הישן (4 ברגים) אך גיליתי שהקונקטור שונה בין שני הדגמים. אצתי רצתי ל e-bay ודיברתי עם הבחור שמכר לי את הלוח. כעבור כשבועיים קיבלתי את הקונקטור המיוחל עם צמת חוטים של כ-10 סנטים.

כפי שאמרתי ההחלפה היתה יחסית פשוטה, מאחר והחברה ב FoMoCo חשבו על הכל כבר אז: החיווט בפיאסטה הוא די סטנדרטי לכל הדגמים, וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לחתוך את הצמה המקורית ולהלחים את החוטים לפי הצבעים, וכן להוסיף חוט נוסף עבור הטכומטר שמעביר את הפולסים מהקוייל.

שינויים מורגשים מאז ההשתלה: תוספת של 5 כ"ס ושיפור בצריכת הדלק...icon_wink.gif אבל בעיקר זה נראה יפה יותר! (באיזשהו שלב אני מתכנן להוסיף לדים לשיפור התאורה בלוח החדש, כמו שהיה לי בישן- ניתן לראות בתמונה הרביעית את החיווט שהוספתי לצורך כך).

 

אגב, זו לא טעות, המיספור הראשי של הלוח הוא במיילים (וכך גם האודומטר), אבל יש גם קמ"ש (בקטן).

זה ממש לא מפריע לי...

דני.

הנה התמונות של לפני ואחרי:

שאלה לי אליך.

האם העובדה שהשעון במיילים לא מהווה בעיה מבחינת המהירות שהמחוג מראה?

אני רוצה להביא לאוטו שלי שעון זהה, אנא עדכן אותי.

תודה אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני,דני,דני......איפה נעלמת???

 

מה חדש עם פרוייקט הפיאסטה,

תעדכן אותנו!

 

 

שי.

שי ידידי משכבר הימים, מה שלומך?

אכן אני, לצערי, משתתף לאחרונה פחות בפורום אבל מסיבות לא רעות בכלל:

לפני חדשיים החלפתי מקום עבודה, מה שקירב אותי לביתי משמעותית- אם בעבר לקח לי כשעתיים להגיע לעבודה הקודמת (אני גר בחיפה ועבדתי ליד צריפין...) היום לוקח לי 15 דק' וגם זה כשיש קצת עומס :wink:

חוצמזה, "השתדרגתי" ממעמד של רווק זב-חוטם לאיש נשוי (זב-חוטם) אין מה לעשות, כפי שבני דודינו אומרים: "כל כלב ביג'י יומו"- אז יומו של כלב זה אכן הגיע...

הפיאסטה היום עולה ויורדת את הכרמל מידי יום, לא מצב אידיאלי לרכב (נסיעות קצרות אתם יודעים) אבל למזלי המנוע "ברזל" שלה מתחמם יחסית מהר... בין לבין היא עושה נסיעות קצת יותר ארוכות וביום שימחתי היא שימשה אותנו כרכב הכלולות- הרי לא יתכן שאני אסע בשרייד של החברה, אהה תיקון, של אישתי! לכבוד המאורע החלפתי כיסויים (סוף סוף אחרי שנים).

הקיץ חולף עובר לו והמזגן עומד בציפיות. נכון בימים חמים מאוד ובעמידה, יכולת הקירור יורדת משמעותית אבל יש לי תכנונים לתקופת החגים הקרובה לשיפור המצב- הרי לא יתכן שהשנה אני לא יעשה משהו :-P.

חוצמזה, אני מחפש חלקי פנים של פיאסטה (עד שנת 89) וכן אני מחפש מקום לביצוע פחחות.

זהו פחות או יותר.

 

צביקה- שמח שאתה רווה נחת כמוני מהשירשור. תשמח לשמוע (או שלא- תלוי איך מסתכלים על זה) שאני בשלבי קניית ספר לקרבורטור שלי.

מאז השיפוץ התחושה היא של נסיעה לא חלקה כ"כ, אין לי כ"כ מושג מה זה- בדקתי את כל המרווחים וניקיתי את הקרב באופן יסודי+ החלפת דיזה. אבל יוק! כל זאת בניגוד גמור לעובדה שהיא עושה לי בנסיעות ארוכות 1/14 !!! ועם מזגן 1/11.

חוצמזה הגיע זמן שאני אבין לעומק איך אחת המערכות היותר עדינות ברכב עובדות.

אם לא "ילך לי"- אתה תיהיה התחנה הבאה שלי, אני מבטיח.

 

אורן, בקשר ללוח שעונים- אם תשים לב יש גם שנתות בקמ"ש כך שאין בעיה. הדבר היחיד זה שהאודומטר סופר גם במילים כך שמעתה אמור "טיפול 10K כל 6K...למרות שאצלי זה יותר כמו 5K אההם 3K, טוב אתם מבינים אותי.

 

זהו פחות או יותר להפעם, בקרוב אני אוסיף תמונות נוספות. לצערי מהעבודה אני לא יכול ובבית יש לי חיבור טלפוני צ'יקמוק -וזו בעצם הסיבה להשתתפות הדלה שלי לאחרונה בפורום, אבל אני נכנס כמעט מידי יום כדי לראות מה חדש.

 

צ'או.

דני.

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 8 חודשים מאוחר יותר...

הרגע סיימתי לקרוא את השרשור, וכמו כל השאר שהיו לפני, אני ממש מוריד את הכובע בפניך, עבודה יוצאת מן הכלל.

 

אם יש עידכונים אני אשמח לשמוע (ואני משוכנע שלא רק אני..:wink:).

 

אור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4738 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...