Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה החלטתי לפנק את עצמי במערכת דה לוקס לרכב יש לי אחלה תקציב לזה....

אני רוצה במחיר הזה לקבל 2 רמקולים קדמיים (קומפוממט) ו2 למגש האחורי, רדיו דיסק ומגבר.

לא יודע אם יש צורך בסאב, אם אתם חושבים שכדאי תסבירו בבקשה (לסאב יהיה תקציב ניפרד!!!) לפי דעתי בתקציב הזה אפשר להביא רמקולים ברמה גבוהה מספיק שלא יהיה צורך בסאב.

יש אפשרות לחריגה במידת הצורך.

תודה רבה !!!!

נ.ב. דרישות מהר"ד - USB עדיף אחורי וBT !!

פורסם

קומפוננט קידמי מורל טמפו- סביבות 500 ש"ח.

מגבר JBL1004- סביבות ה1000 ש"ח.

סאב זה כבר עניין של טעם אישי אבל גג עד 500-700 ש"ח.

תקציב להתקנה בערך 300-500 ש"ח.

 

בעיקרון המחירים משתנים בהתאם לגדלים של הרמקולים.

אם אתה פתוח לרכיבים יד 2 אז תוכל להשיג באותו מחיר רכיבים הרבה יותר טובים.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם
אהלן חבר'ה החלטתי לפנק את עצמי במערכת דה לוקס לרכב יש לי אחלה תקציב לזה....

אני רוצה במחיר הזה לקבל 2 רמקולים קדמיים (קומפוממט) ו2 למגש האחורי, רדיו דיסק ומגבר.

לא יודע אם יש צורך בסאב, אם אתם חושבים שכדאי תסבירו בבקשה (לסאב יהיה תקציב ניפרד!!!) לפי דעתי בתקציב הזה אפשר להביא רמקולים ברמה גבוהה מספיק שלא יהיה צורך בסאב.

יש אפשרות לחריגה במידת הצורך.

תודה רבה !!!!

נ.ב. דרישות מהר"ד - USB עדיף אחורי וBT !!

 

1. אין קשר בין הרמה של הרמקולים לצורך בסאב.

2. התקציב מגרד את הסביר (-) לכמות הרכיבים שהוא כולל.

פורסם

כמו שSCOOB אמר, מערכת דה לוקס או סאונד ברמה גבוהה זה יחסי לכל אחד.

 

מה סוג הרכבת שלך?

האם כבר התקינו בא מערכת בעבר?

האם הHU עדיין מובנה?

פורסם

pashok.tr : לא כללת גם זוג רמקולים למגש האחורי ...

בנוסף, נא לא לכלול בתקציב את עלות ההתקנה.

הייתי שמח לקבל גם המלצה לסאב בטווח המחירים שהצעת שיתאים למגבר ולמערכת.

 

scoob+בזוזית: אני לא מתכוון להרים מסיבות באוטו, יחסית למה שאני צריך ולשימושים שלי המערכת בתקציב הזה צריכה להיות ברמה גבוהה. אשמח לקבל המלצה לסאב בתקציב של 500-700 ש"ח.

סוג הרכב שלי הוא פג'ו 306 שנת 96.

לא יודע מה זה HU , אם תוכלו להסיב רלי בקצרה מהזה אתן תשובה ....

פורסם
pashok.tr : לא כללת גם זוג רמקולים למגש האחורי ...

 

אתה צריך להבין שבתקציב כזה קשה מאוד למצוא רכיבים טובים, לפי דעתי תוותר כרגע על רמקולים אחוריים כי הכי חשוב זה הבמה הקידמית יותר מאוחר תוכל לשדרג אותם.

אני מציע לך בתקציב שלך לבדוק ביד 2 פה בפורום, יש אחלה רכיבים טובים במחיר סביר.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

חשבתי על מורל טמפו קדמי ואחורי, שניהם יוצא בערך 1000 שקל,

מגבר JBL1004 כמו שהמליצו גם בסביבות 1000 שקל,

רדיו דיסק בסביבות 800-900 שקל (ציינתי שאפשרי לחרוג מעט מהתקציב)

וסאב שזה לא קשור לתקציב שנתתי בעוד 500-700 שקל

התקנה אין צורך לכלול במחיר יש לי הנחה מאוד גדולה בחנות התקנות.

מה אתם אומרים?

ואשמח לקבל המלצה לסאב טוב (עדיף שיכלול כבר תיבה, או שאצטרך לקנות בניפרד)

תודה רבה ! בע"ה תעזרו לי להגיע להחלטה עוד השבוע אני אעשה את ההזמנה וחודש מהיום הכל יהיה מורכב וצועק כמו שצריך

פורסם

שים לב שלא תוכל להגביר ע"י מגבר 4 ערוצים את ארבעת הרמקולים ואת הסאב.

 

לעניות דעתי:

דוטק אוביישן קדימה (קרוב לאלפייה)

מגבר JBL הנ"ל

HU כלשהו שעונה על דרישותיך (פחות חזק בתחום הזה)

בכסף שישאר תרכוש סאב שיתאים ליכולת של המגבר (לא פחות מ4 אוהם בגישור, ועד כמה שזכור לי סביבות 300W)

תשאיר את האחוריים הקיימים בדלתות, עם מערכת כזו אין צורך ביותר (במיוחד כאשר הם אינם מוגברים ע"י מגבר, אלא רק ע"י הרדיו)

 

מקוה שעזרתי, והכי חשוב שתהנה :-D

מתחדשת*

פורסם

+1 לרומק ופשוק,

תוותר על האחוריים ותשקיע את התקציב בסט קדמי טוב יותר (דוטק מצויין).

עם הסאב לא תצטרך אחוריים בכלל במיוחד ברכב קטן כזה.

פורסם
pashok.tr : לא כללת גם זוג רמקולים למגש האחורי ...

בנוסף, נא לא לכלול בתקציב את עלות ההתקנה.

הייתי שמח לקבל גם המלצה לסאב בטווח המחירים שהצעת שיתאים למגבר ולמערכת.

 

scoob+בזוזית: אני לא מתכוון להרים מסיבות באוטו, יחסית למה שאני צריך ולשימושים שלי המערכת בתקציב הזה צריכה להיות ברמה גבוהה. אשמח לקבל המלצה לסאב בתקציב של 500-700 ש"ח.

סוג הרכב שלי הוא פג'ו 306 שנת 96.

לא יודע מה זה HU , אם תוכלו להסיב רלי בקצרה מהזה אתן תשובה ....

יש הבדל שמים וארץ בין עוצמה("להרים מסיבות באוטו") לאיכות.

יש כאן אנשים עם מערכות של 30 אלף ש"ח ואפילו יותר, שעם העוצמה של המערכת שלהם הם לא יכולים "להרים מסיבות"

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם
שים לב שלא תוכל להגביר ע"י מגבר 4 ערוצים את ארבעת הרמקולים ואת הסאב.

 

לעניות דעתי:

דוטק אוביישן קדימה (קרוב לאלפייה)

מגבר JBL הנ"ל

HU כלשהו שעונה על דרישותיך (פחות חזק בתחום הזה)

בכסף שישאר תרכוש סאב שיתאים ליכולת של המגבר (לא פחות מ4 אוהם בגישור, ועד כמה שזכור לי סביבות 300W)

תשאיר את האחוריים הקיימים בדלתות, עם מערכת כזו אין צורך ביותר (במיוחד כאשר הם אינם מוגברים ע"י מגבר, אלא רק ע"י הרדיו)

 

מקוה שעזרתי, והכי חשוב שתהנה :-D

 

אז איזה מגבר אני צריך בשביל להגביר ארבעה רמקולים וסאב ? מה זה מונובלוק לסאב שאני רואה שאנשים אומרים כאן? זה רלוונטי?

לקחתי את העצה שלך, אקח את הדוטק אוביישן, יש בזאפ כאלה של 140RMS ויש של 125RMS את איזה מהם לקחת ?

 

בכל אופן הייתי שמח לקבל המלצה לסאב, בינתיים אוותר על האחוריים אלא אם כן אני ארגיש שיש צורך בהגברה נוספת.

תודה רבה לכולם על הסבלנות !

 

האם אחד מהרכיבים האלה עלול להיות רלוונטי בשבילי: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=415812

×
×
  • תוכן חדש...