Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עברה 220 אלף ב 20 אלף מה דעתכם על הרכב?

שמעתי שיש הרבה בעיות עם הדיזל? בגלל תקן האיכות שמו מערכת שלמה של פילטרים במנועי דיזל ואני מבין שזה בעייתי?

 

בקיצור מה דעתכם ?

פורסם

זה שהאוטו עבר 220 אק''מ ומוכרים אותו ב 20 אש''ח, לא אומר הרבה.

 

איזה שנה האוטו?

איזו יד?

מה המקוריות?

האם יש היסטוריית טיפולים?

כמה שוקל המוסכניק שטיפל באוטו? (טוב, זה לא קשור...)

 

לדיזלים שמטופלים היטב הקילומטראז' הנ''ל לא מהווה בעיה.

 

אז אל תהיה שושואיסט, דבר...

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

איזה שנה האוטו?

איזו יד?

מה המקוריות?

האם יש היסטוריית טיפולים?

כמה שוקל המוסכניק שטיפל באוטו? (טוב, זה לא קשור...)

 

לדיזלים שמטופלים היטב הקילומטראז' הנ''ל לא מהווה ב

 

שנה: 2001

יד 2

האוטו טופל רק במוסך. בחודש האחרון הוחלפו כמה רכיבים. אמרו לי שהאוטו לא סחב אז שמו איזה מערכת של 1000 שקל שפטרה את הבעיה משהו משוכלל לא יודע מה זה אמרו שאין כזה בארץ.

 

מה שמעניין אותי זה עניין הדיזל. לא כל כך מתמצא בעניין בגלל זה רציתי לשמוע דעות לגבי המערכת הזאת ששמו לכל הדיזלים אמרו לי שזה יכול לגרום לבעיות.

פורסם

אין דבר כזה "שמו לכל הדיזלים משהו, וזה פטר את כל הבעיות...".

 

מישהו מנסה להנדס אותך,

ממי אתה קונה את האוטו?

 

בגישה שלך, הלא מנוסה אם להיות עדין, לא קונים מכונית. תקרא קצת חומר (יש בפורום) על מנועי דיזל.

 

 

בגדול, אם לחזור ל''מערכת'' שדיברת עליה, חרטא.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

שלום,

כאשר בודקים רכב כזה, הדבר הראשון שצריך לעשות זה לאמת את הקילומטראז'.

תבקש קבלות מהטיפולים, על הקבלות חייב להופיע קילומטראז' ותאריך הטיפול. תראה שהכל מסתדר בסדר כרונולוגי ואין חורים של כמה שנים בין הטיפולים. אם אין קבלות, לא תוכל להיות בטוח בקילומטראז' (נמוך באופן יחסי לרכב דיזל בן 11).

 

דבר שני - המערכות היקרות לרכב הזה:

הטורבו

משאבת הזרקה

גיר אוטומטי (במידה ויש).

 

משאבת ההזרקה יכולה לעשות בעיות אחרי 200 אלף ק"מ ולהזדקק לשיפוץ (הרבה יותר יקר מ 1000 ש"ח).

 

לא ברור לי, איזה תיקון בוצע ברכב - תקרא בקבלה מהתיקון, מה עשו.

 

אם הרכב אכן במצב טוב, קילומטראז' אמיתי והמערכות שלו תקינות, זה רכב מצויין - חזק, נוח, כיפי, מרווח, בטיחותי, חסכוני.

אבל כמו כל רכב ישן מוקדם או מאוחר הוא יזדקן ותצטרך להשקיע בו.

כמה? אין לדעת.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...