Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

580 ש"ח למצבר שנפ 60AH מחיר סביר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממש לא זול, בשנפ ,זה עולה 100 שקל פחות וגם מתקינים שם ובודקים לך טעינה וכו, כמובן אחריות לשנה או שנתיים.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

שלום רב !

מצטרף ומחזק את דברי יוסי סופר, המחיר זול בהחלט, ובוודאי סביר, וזאת בהנחה שמדובר במצבר מחברה מוכרת , וורטה, שנפ, בוש וכדומה, ושהאחריות המינמלית היא 18 חודש לפחות.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום רב !

מה שם היצרן, והיכן נקנה המצבר?

אם המצבר של חברת ספארק, והוא ניקנה במחיר חיסול ברשת אייס, המחיר מעט גבוה, וניתן להשיג מצבר מאחת החברות הגדולות בשוק שנפ. וורטה, במחיר זהה עם 6 חודשי אחריות נוספים לפחות.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אהלן צביקה,המצבר הוא תוצרת שנפ 60 אמפר צבעו לבן(אם זה משנה)

הוחלף במוסך (חוסר זמן לעשות סקר מחירים,הלחץ של הבוקר מנע ממני לעשות סקר מסודר כמו שאני נוהג בד"כ)

פורסם

השנפ הלבן זהה לשנפ האדום למעט האחריות,ללבן שנה אחריות ולאדום שנתיים,הלבן עולה 150 שקל פחות מהלבן, מחיר של 60 אמפר לבן עולה 580 שקל, 62 אמפר לבן עולה 620 שקל.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

מכוון שכבר רכשת מצבר,לא רואה לנכון להביע המלצה מסויימת על מותג כלשהו.

אם היית מתייעץ לפני הרכישה זה משהו אחר,כי עכשיו כל דעה נגדית עלולה לבאס אותך.

כמו שאמרת,מחיר סביר,למרות שהייתי מציע את המותג של VARTA באותו מחיר.

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

פורסם

http://www.schnapp.co.il/?CategoryID=164&ManufacturerID=19&modelID=149&modelIDFull=310&YearID=2001&EngineID=1

כנס לקישור שצרפתי.

בכל מקרה הכותב מעלי סטלון צודק, אין לך מה להתחרט המחיר סביר, להבא בצע סקר מחירים לפני ולא אחרי.

ההנאה מהתנעה עם מצבר חדש, שווה כל מחיר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

האמת שהמצב הקודם היה ורטה משנת 09,בכל מקרה תודה חברים...

פורסם
השנפ הלבן זהה לשנפ האדום למעט האחריות,ללבן שנה אחריות ולאדום שנתיים,הלבן עולה 150 שקל פחות מהלבן, מחיר של 60 אמפר לבן עולה 580 שקל, 62 אמפר לבן עולה 620 שקל.

עד כמה שאני יודע אין לשנפ מצבר אדום .יש שחור ולבן

בקריות מוכרים מצבר 60 אמפר עם שנה אחריות מתוצרת וורטה ב400 שח

פורסם

שלום רב !

השארתי הודעה באתר שנפ, שנמצא לו קישור בפורום, וביקשתי שיחזרו עלי להצעת מחיר.

קיבלתי טלפון מנציגת מכירות, קשרי לקוחות בשנפ, בשם עדי כמדומני,(אדיבה סבלנית וסימפטית), שציינה בפני שמחיר המחירון של מצבר 60 אמפר, במארז לבן עם שנה אחריות, הוא כ750 שקל, אך כל הספקים מונחים לתת הנחה של כ25 אחוז.

ציינתי בפניה שהגעתי מקארס פורום, והיא טענה שהמחיר הממוצע שנמכר אצל החשמלאים הוא 600 שקל.

היא גם ציינה שאין הבדל מהותי בין מצבר זה עם אחריות של 12 חודש לבין המצבר בעל 20 חודש.

ההבדל הוא במחיר זה עם ה20 חודש יקר יותר. לעומת ה20 חודש, משיקולי הנהלת שנפ.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב !

השארתי הודעה באתר שנפ, שנמצא לו קישור בפורום, וביקשתי שיחזרו עלי להצעת מחיר.

קיבלתי טלפון מנציגת מכירות, קשרי לקוחות בשנפ, בשם עדי כמדומני,(אדיבה סבלנית וסימפטית), שציינה בפני שמחיר המחירון של מצבר 60 אמפר, במארז לבן עם שנה אחריות, הוא כ750 שקל, אך כל הספקים מונחים לתת הנחה של כ25 אחוז.

ציינתי בפניה שהגעתי מקארס פורום, והיא טענה שהמחיר הממוצע שנמכר אצל החשמלאים הוא 600 שקל.

היא גם ציינה שאין הבדל מהותי בין מצבר זה עם אחריות של 12 חודש לבין המצבר בעל 20 חודש.

ההבדל הוא במחיר זה עם ה20 חודש יקר יותר. לעומת ה20 חודש, משיקולי הנהלת שנפ.

בברכה

צביקה

 

הי צביקה

 

ראשית תודה על הפירגון לשרות הלקוחות.

לעניין מצבר שנפ צבע הארגז אינו מעיד על שום דבר אנו מייצרים

מצברים זהים במספר צבעים שחור / לבן / שקוף/ אפור ואין לצבע כל חשיבות לצבע.

מצבר שנפ 60 אמפר מיוצר בשתי סדרות 12 חודשי אחריות או 20 חודשי אחריות

שתי הסדרות זהות מבחינת איכות וביצועים - המצבר זהה השוני הוא רק במשך האחריות .

מחיר המחירון למצבר זה עם 20 חודשי אחריות הוא 995 שקלים, ולמצבר עם 12 חודשי אחריות הוא 771 שקלים.

זהו מחיר המחירון עם זאת כפי ששרות הלקוחות ציין מחיר המכירה הסופי נקבע ע״י המוסך/חשמלאי / חנות ומחיר השוק

הוא בהנחה של 20-25% ממחיר המחירון , למצבר המדובר 580-600 שקלים.

לכן המחיר שקנה החבר הוא ריאלי ועשה עסקה טובה והוגנת .

וכמו שציינו לפני - העיקר שיניע טוב !

בברכה

אבי פרשטמן

מנהל שווק ומכירות

מצברי שנפ/B]

פורסם

שמע, בכל הכנות אל תתקרב למצברים של שנפ.

קניתי לפני שנתיים מצבר בדיוק כזה ב750 שקל!! הייתי תמים ולא הבנתי במחירים כל כך אז.

אחרי שנה המצבר פשוט שווק חיים, החלפתי במסגרת אחריות, וגם החדש שווק חיים אחרי שנה. גם לחבר פורום עם מאזדה לאנטיס הלך מצבר של שנפ אחרי שנה בדיוק.

המצבר הבא יהיה של וורטה, היה לי על הרכב במשך 5 שנים והוחלף רק כדי למנוע אי נעימות בעתיד.

×
×
  • תוכן חדש...