Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

580 ש"ח למצבר שנפ 60AH מחיר סביר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שנפ איבדו כל פרופורציה עם המחירים שלהם. באותו המחיר ואף במחיר זול יותר ניתן לקנות מצבר של StartUp (תוצרת וורטא) שיחזיק את אותו אורך החיים אם לא יותר.

פורסם
הי צביקה

 

ראשית תודה על הפירגון לשרות הלקוחות.

לעניין מצבר שנפ צבע הארגז אינו מעיד על שום דבר אנו מייצרים

מצברים זהים במספר צבעים שחור / לבן / שקוף/ אפור ואין לצבע כל חשיבות לצבע.

מצבר שנפ 60 אמפר מיוצר בשתי סדרות 12 חודשי אחריות או 20 חודשי אחריות

שתי הסדרות זהות מבחינת איכות וביצועים - המצבר זהה השוני הוא רק במשך האחריות .

מחיר המחירון למצבר זה עם 20 חודשי אחריות הוא 995 שקלים, ולמצבר עם 12 חודשי אחריות הוא 771 שקלים.

זהו מחיר המחירון עם זאת כפי ששרות הלקוחות ציין מחיר המכירה הסופי נקבע ע״י המוסך/חשמלאי / חנות ומחיר השוק

הוא בהנחה של 20-25% ממחיר המחירון , למצבר המדובר 580-600 שקלים.

לכן המחיר שקנה החבר הוא ריאלי ועשה עסקה טובה והוגנת .

וכמו שציינו לפני - העיקר שיניע טוב !

בברכה

אבי פרשטמן

מנהל שווק ומכירות

אבי פרשטמן שלום רב !

שים לב, שתגובתי זהה לתגובתך, כמעט אחת לאחת, בעקבות המידע שקיבלתי מעדי נציגת קשרי לקוחות בשנפ.

לגבי ההשמצות, אני מנוע מלהתייחס, אני חייב לציין שאישית לא היתה לי בעברי שום בעיה עם מצברי שנפ, לא ברכבי הפרטי, ולא ברכבי לקוחתי.

אל תתרגש מהשמצות, תמיד יהיו לקוחות, בקצה שלא יהיו רוצים מהשרות, האחריות והמחיר.

ממעקב אחרייך בתגובות קודמות, אני הבנתי שניתן להתקשר אלייך אישית או למייל שרשום בחתימה, לגבי בעיות של שרות, אחריות או כל בעייה אחרת, וממליץ לך שתציין זאת.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
עד כמה שאני יודע אין לשנפ מצבר אדום .יש שחור ולבן

בקריות מוכרים מצבר 60 אמפר עם שנה אחריות מתוצרת וורטה ב400 שח

 

איפה יש מצבר 60 אמפר של ווארטא חדש עם אחריות ב 400 שקל?

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

אני קניתי את המצבר הלבן של שנפ 60 אמפר עם אחריות לשנה לפני כארבעה חודשים ב440 שקל מחיר לאילו שבאים לחנות ואומרים "מחיר אינטרנט" ,מדובר בחנות שאינני זוכר את שמה הנמצאת ליד "תרו" בכניסה לחוצות המפרץ.עם זאת ,אסייג את דברי ואומר כי שלחתי לשם חבר לפני כשבוע ואותו המצבר נמכר לו בכ520 שקל למרות שאמר שהוא גם הגיע דרך האתר.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

×
×
  • תוכן חדש...