Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ספורטאז' EX 2X4

קפטיבה ספורט בנזין LS

שניהם 170 אלף הייתי רוצה לדעת מי הטובה בניהם ומה יתרונות חסרונות של כל אחת?

HU:Clarion785 Comp:Dotech Ovation 6(Dead) Amp:Hifonics ZXI8408 Sub:Helix DB12S

 

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

הקפטיבה מאוד חדשה בארץ אבל נמכרות בארצות הברית כבר לא מעט שנים, עליה אין לי חוות דעת אבל נסה באתרי אינטרנט של מגיזני הרכב האמריקאים.

מבחינת מראה בפנים ובחוץ הספורטאג' נראית דור אחד קדימה אבל אני חושב שהקפטיבה גדולה ומרווחת יותר ומשרשורים קודמים הבנתי שזה חשוב לך.

 

שבת שלום.

פורסם
שניהם יעלו מצויין על מדרכות.

אהבתי חחח

האמת שנסעתי לחבר בג'יפ תענוג לנסוע גבוה.

 

תודה יש עוד תגובות מניסיון מאולי?

HU:Clarion785 Comp:Dotech Ovation 6(Dead) Amp:Hifonics ZXI8408 Sub:Helix DB12S

 

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

באתי לשרשום את אןתה השאלה ואז ראיתי.

אני גם אשמח לשמוע דעות.

העניים אצלי הוא המרווח שבו קפטיבנ זוכה בגדןל עם בג'אז של 800 ליטר. אבל אין על היופי של ספורטאז, אחחח.....

ומה שנותן יתרון לפי דעתי זה המחיר, היום יש מבצע של 162 אלף לקפטיבה וכולל תוספת של מערכת מולטימדיה עם מצלמה ואיתורן וכל המיסים כלומר על הכביש יוצא 172 אלף בלי ריבית כלל כמובן צריך מקדמה של כ-40000 ובקיה עם המערכת כתוספת ואגרות יוצא כמעט 12k יותר יקר.

החיים הם כמו....

פורסם
למה לא לבדוק מתחרים/ות ..?

יש לא מעט כאלו.

 

המתחרים הם 35ix של יונדאי אז אם קיה שזה אוטו רכב קיה עדיפה וקשקאי יקר להחזקה, הטסט שלו מאוד יקר וגם הטיפולים, האוטלנדר והאיקס טרייל טובים אך יקרים בהרבה. וכמובן שלא טני פתחתי את תרד הזה אבל אם אותה שאלה כמו של הבחור אז אני מרשה להגיב כאן ולשמוע תגובות. הלב אומר קיה אבל במקרה שלי אם צורך במרווח הגוף אומר שברולט.

החיים הם כמו....

פורסם
ספורטאז' EX 2X4

קפטיבה ספורט בנזין LS

שניהם 170 אלף הייתי רוצה לדעת מי הטובה בניהם ומה יתרונות חסרונות של כל אחת?

 

היי,

הספורטאז' של קאיה מגיעה בדגם הנ"ל בנפח מנוע של 2,000 סמ"ק, הקפטיבה ספורט מגיעה בנפח מנוע של 2,400 סמ"ק.

הקפטיבה ספורט מגיעה באורך של 4.63 מול הקאיה ספורט'אז שמגיעה באורך של 4.44

עוד נתון הוא שהקפטיבה ספורט מיוצרת במקסיקו במפעל של קדילאק (מה שנותן איכות חומרים ורמת גימור בין הגבוהות בקטגוריה)

 

אם יש לך שאלות על הקפטיבה אשמח לענות,

גיא משברולט

פורסם
היי,

הספורטאז' של קאיה מגיעה בדגם הנ"ל בנפח מנוע של 2,000 סמ"ק, הקפטיבה ספורט מגיעה בנפח מנוע של 2,400 סמ"ק.

הקפטיבה ספורט מגיעה באורך של 4.63 מול הקאיה ספורט'אז שמגיעה באורך של 4.44

עוד נתון הוא שהקפטיבה ספורט מיוצרת במקסיקו במפעל של קדילאק (מה שנותן איכות חומרים ורמת גימור בין הגבוהות בקטגוריה)

 

אם יש לך שאלות על הקפטיבה אשמח לענות,

גיא משברולט

מנוע השברולט אכן חזק יותר, אך גם חסכוני הרבה פחות מהקיה (על הנייר בכל אופן), וגם יקר יותר בכ-13K ש"ח.

 

כאן ניתן למצוא השוואה בין שני כלי הרכב.

פורסם

לפותח השרשור שלא תתבלבל, הקפטיבה היא צאצא של דייהו ולא של שברולט. אני לא אומר שזה רכב לא טוב והיום כמו הקרוז והסוניק, ההבדלים מיטשטשים אבל עדיין, זה בערך כמו לקנות שברולט אפיקה ולהשוות אותה למאליבו או לאימפלה ארה"ב. זה פשוט לא אותו דבר.

 

קח את הקיה ותהנה. אם כבר כאילו-ג'יפ אז שלפחות יהיה יפה. :)

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם
לפותח השרשור שלא תתבלבל, הקפטיבה היא צאצא של דייהו ולא של שברולט. אני לא אומר שזה רכב לא טוב והיום כמו הקרוז והסוניק, ההבדלים מיטשטשים אבל עדיין, זה בערך כמו לקנות שברולט אפיקה ולהשוות אותה למאליבו או לאימפלה ארה"ב. זה פשוט לא אותו דבר.

 

קח את הקיה ותהנה. אם כבר כאילו-ג'יפ אז שלפחות יהיה יפה. :)

היי,

הקפטיבה מיוצרת בדרום קוריאה כמו רבים מדגמי שברולט.

הקפטיבה, בדומה לקרוז ולסוניק יושבת על פלטפורמה גלובאלית המשותפת לשברולט ולמותגים אחרים בינהם אופל

ובפועל זו מכונית גלובלית שמורכבת ממכלולים רבים ושונים המותאמים לרכב באופן מיוחד וספציפי,

ד"א, גם את המאליבו החדשה ייצרו גם בקוריאה וגם בצפון אמריקה.

 

גיא משברולט

פורסם

נסה למכור שברולט לאחר 3 שנים = ירידת ערך ואין קונים.

קיה = הרכב החם יותר השנה כיד שנייה.

יש לנו קיה 2012 במשפחה ואני לא משוחד.

הקפטיבה גם רכב מצויין אבל ...אף אחד לא ייקנה אותו ממך!

פורסם
נסה למכור שברולט לאחר 3 שנים = ירידת ערך ואין קונים.

קיה = הרכב החם יותר השנה כיד שנייה.

יש לנו קיה 2012 במשפחה ואני לא משוחד.

הקפטיבה גם רכב מצויין אבל ...אף אחד לא ייקנה אותו ממך![/QUO

 

היום כל רכב קשה למכור, עושים טריידאין עם החברה שאתה קונה ממנה, לא יבואן אלה חברות ליסינג לדוגמא, כל 3 שנים מחליף רכב לאיזה שטתה רוצה ומשלם כ-1600-1800 שח בחודש ויש לך רכב חדש כל שנתיים-שלוש. אני תמיד הייתי קונה חדש מהיבואן והיה מאוד קשה למכור במיוחד שהיום השוק לט מובן ואי אפשר לדעת מה יהיה איתו.

החיים הם כמו....

×
×
  • תוכן חדש...