Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5228 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום,

כמו בכותרת...

מחפש ליפט ונק' לחץ אויר (לכלים פנאומיטיים שאני אביא) להשכרה לפי שעה באיזור נתניה,

ליפט עם 4 זרועות (לא הסוג עם 2 המסילות),

אני אגיע עם החלקים ועם הכלים שלי,

אני מתכנן כ- 4 עד 5 שעות עבודה על סיטרואן C5.

[email protected]

054-9996706,

שבת שולם,

אלעד.

פורסם

ואם תיפגע כתוצאה מרשלנותך, מי יהיה אחרי לכך? המוסך שהשכיר לך את הליפט? ואם לא תעלה את הרכב באופן נכון והוא יפגע בך?

בקיצור - אף מוסך בר-דעת לא ישכיר לך את הליפט שלו.

חפש חבר שיש לו ליפט, ובקש ממנו עזרה, ללא תמורה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

חברים,

מטרת הפורום (כמו שאני מבין אותה) היא עזרה הדדית ושיתוף פעולה,

אין לי חבר עם ליפט...

 

אני מוכן להיות מודרך ומבוקר ע"י המוסך בו אעבוד,

אני מתכנן לשלם לא רוצה כלום בחינם,

מוכן לחתום על הסרת אחריות מהמוסך ולקחת את האחריות עלי,

משימותי: לתקן תקלה ברכב של אבא של אישתי, להתלכלך קצת ולהינות מהתחביב שלי...

 

אלעד.

פורסם
ואם תיפגע כתוצאה מרשלנותך, מי יהיה אחרי לכך? המוסך שהשכיר לך את הליפט? ואם לא תעלה את הרכב באופן נכון והוא יפגע בך?

בקיצור - אף מוסך בר-דעת לא ישכיר לך את הליפט שלו.

חפש חבר שיש לו ליפט, ובקש ממנו עזרה, ללא תמורה.

כמה "ישראלי"... ואחר כך אנחנו בוכים שתקנות התעבורה כאן עדיין מימי המנדט ואין לנו ספורט מוטורי.בהרבה מדינות מפותחות יש אפשרות לעבוד לבד על הרכב אם תמורת תשלום ואם בחינם,יש מקומות מוסדרים בתחנות דלק וכו'.

לא חייבים לפרנס את המוסכים בשביל כל שטות.

What's the first rule when into a man's car ?

RESPECT a man's car the man RESPECT you !

פורסם

ידוע לי בוודאות שבארצות הברית יש סככות עם ליפטים להשכרה בשרות עצמי (ע"י מטבעות או כרטיס אשראי). במקום גם חנות שמספקת שמנים וחלפים אם תבחר לקנות שם.

יש גם מתקן שאליו שופכים את השמן המשומש ולידו מקום לזריקת הפילטר. תענוג.

פעם חשבתי לפתוח עסק כזה והתברר שזה בלתי אפשרי בארצנו.

עלפי חוק, מותר לי בכלל לתקן משהו ברכבי?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני מכיר שאסור לתקן שום דבר ברכב אם אין לך תעודת מקצוע של מכונאות רכב, אבל אני לא יודע כמה אוכפים את זה.

אם היית פותח כזה עסק הייתי ממזמן לקוח קבוע שלך

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כל מנהל עבודה שמכבד את עצמו יפנה אותך לחדר נהגים עד לסיום התיקון ברכבך ע"י העובדים הקבועים במוסך.

 

לא ניתן להשכיר ליפט בטח לא להסתובב בשטח המוסך או להשתמש בכלי העבודה שם.

 

הבעייה בכלל לא להתלכלך, האחריות במידה ומשהו ישתבש נניח שטיפלת בבלמים או בהגה ומחר הרכב יהיה מעורב בתאונה

חלילה, או בפגיעה בהולך רגל עקב תיקון לקוי גם אם לא" אוכפים "כל כך במצב זה אתה יכול למצוא את עצמך מאחורי סורג ובריח!!!

 

***גם בעל המוסך לא ינוקה ממעורבות גם אם הוא "רק השכיר לך את הליפט".

כבר לא:sad: HONDA SILVERWING INTERSTATE 82

HARLEY DAVIDSON 1000 1982 :-)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אבל אם אתה רוצה להחליף חלקים שלא קשורים לבטיחות? כמובן שבאביזרי בטיחות רק בעל מקצוע מוסמך מתעסק, על זה אין ויכוח.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אם אתה לא "מכיר" איזה בחור שיש לו קצת השפעה באחד המוסכים אז לא תצליח לשחרר ליפט..

אני ואבא שלי מטפלים באופן קבוע ברכב שלנו על ליפט של אחד מהמוסכים פה בגליל ולא עושים לנו בעיות, מכירים "מישהו"

 

×
×
  • תוכן חדש...