Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך: רנו פלואנס דיזל - יחי החיסכון


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4506 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ג'וקר, תוסיף קצת יותר מעשירייה ואתה מקבל את הדגם המאובזר (חיישני אורות וגשם, כיסא יותר טוב, משאנות ראש מתכוננות גם למרחק, דיבורית BT ועוד).

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

חבל רק שמשרד התחבורה מעניש אותו, בשיטתו הייחודית שמתעדפת את רכבי אגאסי.

בכל מקרה, אשמח אם כותבי הביקורת יוכלו לפרט יותר על פעילות הגיר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי את השורה הזו בכתבה :). עדיין, למרות היותה גרסאת האבזור הבכירה, היא כלל לא "מפנקת".

 

תלוי מה אתה מחפש.

 

אני נוטסע בפלואנס 2 ליטר המאובזרת ולא חסר לי בה כלום. לקחתי אותה גם עם פנים בהיר ולכן היא גם בעלת תא נוסעים מזמין ולא אפרורי וקודר.

 

גם המושבים הרבה יותר טובים (לפחות לגב שלי) מול הגרסה הבסיסית.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו רק חסר קליאו דיזל...

 

מה שכן הרכב הזה יקום ויפול על נושא האמינות, הדיזלים של VW שהם עיקר התחרות שלה נחשבים מאוד אמינים, לא חסרים סיפורי אלף לילה ולילה של מנועים שעברו מיליון לפני פתיחה.

 

רנו זו לא מותג שמתחבר עם המילה אמינות, ועוד מוסיפים דיזל למשוואה.. נחיה ונראה

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו רק חסר קליאו דיזל...

 

מה שכן הרכב הזה יקום ויפול על נושא האמינות, הדיזלים של VW שהם עיקר התחרות שלה נחשבים מאוד אמינים, לא חסרים סיפורי אלף לילה ולילה של מנועים שעברו מיליון לפני פתיחה.

 

רנו זו לא מותג שמתחבר עם המילה אמינות, ועוד מוסיפים דיזל למשוואה.. נחיה ונראה

 

מנוע 1.5DCI נמצא בשירות רנו כבר תקופה לא קצרה והוא משרת גם את רכבי ניסאן ללא שום בעיה עד כה.

רנו מוכרת את רוב רכביה עם מנועי דיזל , אז אולי לנו הידענים הגדולים בישראל אין מידע , אבל באירופה המידע נמצא ונגיש.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מכיר את אף אחד ממנהלי האתר אישית, אבל אם אחד מהם רושם שהגיע לנתון (אדיר!) של קצת מעל 20 ק"מ לליטר, אז סימן שאנחנו עדים פה למגמה חסכונית חדשה (?).

 

נושא צריכת הדלק אכן היה חשוב כאן ולכן שמנו עליו דגש. שני הרכבים ננהגו באופן נורמטיבי לחלוטין, לא כמו סבתות פולניות אבל גם לא כמו כתבי רכב מצויים :wink: המסלול, אגב, עבר דרך באר שבע, לדימונה, הלאה לים המלח ומשם חזרה לגובה פני הים דרך ערד וצפונה למרכז. בין לבין גם עמדנו קצת בפקקים של גוש דן, ככה בשביל הכיף.

 

צריכת הדלק נמדדה בשיטה המסורתית - פול טנק ביציאה מהסוכנות, נסיעה ופול טנק שוב באותה המשאבה. חשבנו שנגמור איזה שני מיכלים לפחות, אבל המכונית הזאת עושה מעל 1000 קילומטרים למיכל!

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלוש הבעיות העיקריות שיש לי עם מגאן II דיזל הם:

1. חסר הילוך שישי לשיוט יותר נעים, שכנראה שנפתר בפלואונס

2. חוסר אבזור וספרטניות, כנראה שהגירסה המאובזרת פותרת את זה

3. רעש, רעש, רעש, הרכב מאוד רועש במיוחד רעשי רוח במהירויות שיוט, אשמח לשמוע את ההתרשמות לגבי זה.

 

ד"א הקלאץ" במגאן לא כזה רך, והגיר קשה מאוד כשהרכב קר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למגיב שמעלי: לפלואנס דיזל שישה הילוכים.



 

אבל, צריך להמתין שלמכונית הזו יגיע מנוע הדיזל החדש. ה-Energy dCi 130 בנפח 1.6 ליטר וארבעה צילינדרים, והוא מפיק 130 כ"ס שזה נאה מאד (יותר מ-110 כ"ס במנוע ה-1.5 ליטר dCi), עם מומנט 32.6 קג"מ – בערך כפול מזה של משפחתית בנזין בנפח זהה! ולפי רנו, צריכת דלק בהחלט נאה: 22.7 ק"מ/ליטר בנסיעה משולבת, שהמנוע מסוגל לספק. ברנו סיפרו שהמנוע פותח בין היתר הודות לניסיון הטכני שנצבר בתכנון ויישום מכוניות פורמולה, ושכ-75% ממכלוליו השונים הם חדשים לגמרי, וגם שהוא עבר מבדקים והתעללות קשה בתנאי קיצון על פני 700 אלף ק"מ, וכ-15 אלף שעות, לפני שהיה מוכן לייצור.

 

ייצור מנוע Energy dCi 130 החל לפני מספר חודשים בצרפת ותחילה יוטמע בדגמי הסניק של רנו, ומאוחר יותר גם לדגמי המגאן, ויניע גם דגמי ניסאן אחדים.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי את השורה הזו בכתבה :). עדיין, למרות היותה גרסאת האבזור הבכירה, היא כלל לא "מפנקת".

תלוי מה הסטנדרטים שלך. אני נוסע על מיצובישי לנסר executive, שרמת איבזור שלה דומה מאוד לפלואנס המדוברת (בגירסה הבסיסית), ולא חסר לי שם כלום, ואין שום דבר מיותר שיכול להתקלקל.

רנו מוכרת את רוב רכביה עם מנועי דיזל , אז אולי לנו הידענים הגדולים בישראל אין מידע , אבל באירופה המידע נמצא ונגיש.

רק שאמינות הרכב באירופה, ואמינות של רכב בישראל זה שני דברים שונים. היו מספיק רכבים שבאירופה נחשבו לאמינים ומוצלחים, ובישראל נקטלו בין אם בגלל אקלים שונה, לבין אם בגלל תרבות אחזקת רכב בישראל (או יותר נכון החוסר בה), או שמא בגלל רגלי קניית רכב של אירופאי מול ישראלי ממוצע (חדש מול יד חמישית מרופא).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שרשמתי בהודעה הקודמת שלי, רדיו דיסק + ארבעה רמקולים ואני מסודר. אני נוהג ונהגתי במכוניות לא "מפנקות" מבחינת אבזור ואני גם לא מחפש את זה כרגע. מה שכן, במכונית הבאה אשתדל לא להתפשר על מראות מתקפלות חשמלית, סאנרוף ומערכת מובנית, הקוראת MP3.

 

לדעתי, מבחינת אבזור "ממוצע", המכונית הנ"ל לא מאובזרת ברמה גבוהה ורמת האבזור הנחותה שלה, מצדיקה את המילה נחותה ופשוט מבזה, אבל כפי שרשמתי, לי זה לא היה מפריע ובשביל כזו צריכת דלק, הייתי עושה את ההתפשרויות שלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מעט דברים, אבל אני לא מתכוון "לפתוח" את זה כאן, כי לא זו הנקודה.

 

לפי ההודעות האחרונות שיצא לי לקרוא, הבנתי שהזמנת אחת - תתחדש :).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4506 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...