Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפור לדיפרנציאל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חלק זה משמש בעיקר לרכב הנוסע OFF ROAD למנוע מצב של אי תנועה כאשר גלגל אחד באוויר(אז הרכב לא נוסע אם אין נעילת דיפרנציאל) או לרכבים בעלי ביצועים לאלץ הנעה לשני הגלגלים גם במצב של האצה חזקה שלעיתים גורמת להחלקה.

אני לא מכיר את הרכב שלך והאם הוא זקוק לזאת, במיוחד שהחלק לא זול וכרגיל, תצטרך ניירת והסברים למה אתה מייבא את זה.

Big-Block - I mean a realy Big, the Bigest

פורסם
תודה אבל האם זה משפר ביצועים כמו מהירות וכ"ו

אשמח לעוד תשובות

איפה הוא מתחבר בין הדרייבשאפט לדיפרנציאל ?

 

 

 

דיפרנציאל מוגבל החלקה עוזר למעשה לחלק את הכח לגלגלים המניעים הצורה שווה יותר .

למעשה מדובר בליבה של הדיפרנציאל ( בתוך ההאוזינג) .

אפשר להגיד שהוא ישפר ביצועי אחיזה , אך לא מהירות או כח ( אלה אם כן תשנה גם את יחסי ההעברה ברכב)

 

ברשותך הסבר בסרטונים .

 

ראשית, סרטון המציג דיפנציאל מהו .

srDso75O1hE דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

הסבר נוסף על פעולתו ועל פעולת דיפרנציאל מוגבל החלקה וסוגיו.

gIGvhvOhLHU דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

There's no bike too sacred, too slow, too heavy, too ugly, too small or too big that can't be turned into something amazing

פורסם

מדובר ברכב טריומף ספיטפייר 68 שאני משפר ב סופרצ'ארג'ר והחלפתי את הגיר לגיר חמישה הילוכים של פורד סיירה ועוד שיפורים שונים למנוע

התהליך מתועד בשרשור הבא :

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=295298

 

השאלה שלי היא האם אני זקוק לחלק הזה לטובת הפרוייקט ? או שזה מיותר ?

 

תודה :-D

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

פורסם

שיפור משמעותי לרכב שהופך להיות בעל כוח מעבר למה שהצמיגים שלך יכולים לספוג מבלי לפרפר קשות...

משפר את יכולת התאוצה מהמקום וכל את יכולת הסיבוב ובעיקר יציאה מסיבוב.

גם עוזר במצב שבא לך להשתולל ב"דריפטים".

ישנם שני פרמטרים שאתה צריך לקחת בחשבון: אחוזי הנעילה ולאיזה יחס העברה זה מתאים.

פרמטר חשוב מאוד הוא אם יש לך מי שיתקין ומיומן בזה, אחרת תהיה לך "סימפוניה לבקקס" .

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם
שיפור משמעותי לרכב שהופך להיות בעל כוח מעבר למה שהצמיגים שלך יכולים לספוג מבלי לפרפר קשות...

משפר את יכולת התאוצה מהמקום וכל את יכולת הסיבוב ובעיקר יציאה מסיבוב.

גם עוזר במצב שבא לך להשתולל ב"דריפטים".

ישנם שני פרמטרים שאתה צריך לקחת בחשבון: אחוזי הנעילה ולאיזה יחס העברה זה מתאים.

פרמטר חשוב מאוד הוא אם יש לך מי שיתקין ומיומן בזה, אחרת תהיה לך "סימפוניה לבקקס" .

 

ראובן , תשובה לעניין :mm_yeah:

אני מתקין את זה על דיפרנציאל יחס העברה 3.89:1 של gt6 שאני צריך לקנות , בטח אני אמצא באיביי

דרך אגב אתה יודע להזכיר לי איך הולך החישוב של הגלגלי שיניים כדי לדעת את יחס העברה של הדיפרנציאל?

אני אבדוק אולי שלי מתאים?

תודה

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

פורסם

מספר השיניים בקורונה חלקי מספר השיניים בפיניון.

עוד דבר חשוב, שמן הבקקס שונה ומתאים ל-LSD.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

×
×
  • תוכן חדש...