Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משפחתית או סופר מיני?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כאשר קונים רכב בתקציב דל כל כך, הכי חשוב מצב הרכב וכמה צריך להשקיע בו במיידית.

לכן המלצתי היא לחפש רכב כמה שיותר שמור בין רשימת הרכבים:

לנטיס

קורולה

אימפרזה

אלמרה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

טויטה קורולה או ניסן אלמרה ואם אתה רוצה ממש להשתעמם אפשר להוסיף גם את הבלנו.

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

קודם כל הצחקת אותי:lol:

יפני ושלא יהיה לו בעיות גיר.

כל היפניות שעבדו איתם לפי הספר (שמן גיר איכותי כל 60K)אין להם בעיות גיר מתחת ל250K.

היה לי נסיון עם מכונית מדהימה 8.5 שנים.

קוראים לה מאזדה לנטיס 1800-מודל 99 (בצבע שחור!).

מכרתי אותה עם ק"מ רשום של 185K שהגיר החליף הילוכים כמו חמאה נורווגית,המנוע לא אכל גרם שמן!

התקלות שהיו לי לאורך 150K שאני נסעתי עליה(אני יד 2) 2 אלטרנטורים בלבד

(וכמובן מצברים כל 3 שנים וצמיגים כל 5 שנים-חנתה בצל)

רכב אמין ,חסכוני יחסית ,פינוקים כמו חישמול מלא ,הגה כח 4 כריות וסאן רופ..

אם תמצא כזה שמור(לא מצעירים ששחטו את הגיר)רכוש כזאת.

לידיעה-ה1800 יותר חסכוני מה1600(זה הרכב המקורי -1600 לשוק הישראלי )

הדגם מעל 99 יותר מרגיש אוטו מהלאנטיס דור 1 לכן תשתדל למצוא מ99 ומעלה.

תכין גם קצת כסף לישור קו.

בהצלחה!

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

טויוטה קרינה, לי יש רכב כזה ובלי עין אין איתו ביות מיוחדות, הוא יחסית תואם להגדרות שלך, מבחינת חלקים, יש חלפים זולים יחסית, דלק זה בערך 1 ל10 משוכלל,ואפילו קצת יותר ליו איך אתה נוהג.

ממליץ לך לברר על הרכב.

פורסם

מצטרף לממליצים על אימפרזה.ברשותי כזו שנת 1998 יד שנייה ,רכב חזק ,אמין בטירוף (7 שנים אצלי ונזקק רק לטיפולים שוטפים) ,צריכת דלק אומנם לא מהמצטיינות ,אך המזגן מקפיא והרכב מעולה.מומלץ בחום.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

ממליץ בחום על סוזוקי בלאנו, יש לי רכב כזה 6 שנים איתו, בשנתון 97, הוא זול ואמין בדומה למאזדה לאנטיס רק יותר זול ...

×
×
  • תוכן חדש...