Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי שיש לו ילד נכה ל"ע, ואין לו רכב והוא רוצה שאני יהיה הנהג שלו ואקבל את הזכיות לחנות בחניות נכים, מה פרוצדורה לקבל את זה?

פורסם

תקרא כאן

 

http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&id=940:tag-hanay-alih-kabala-a&catid=66:car-nechim-c&Itemid=95

 

וכאן

 

http://media.mot.gov.il/PDF/RISHUI/BakashaLeTav.pdf

 

בטופס האחרון אתה צריך לסמן X בשתי השורות האחרונות אחרי המונית

 

בהצלחה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בנוסף לשרותי מידענות שמספק יאשה אני אסביר לך משהו.

תעודת נכות מקבלים בביטוח לאומי אחרי ועדה רפואית. במקרה של נכות 100%.

ישנם סוגי נכות (לא כולם) אשר מזכים את בעליהם בתו חניה של נכה.

ישנם תוים ירוקים לנכים לייט ותוים כחולים למוגבלי ניידות של ממש. חניות נכים מיועדות לאחרונים ומאפשרות להם הורדת רמפה כדי שיוכלו לצאת מהאוטו. נכה לייט יועיל בטובו לחנות קצת יותר רחוק וללכת ברגליו הבריאות.

שימוש בתו חניה ללא נוכחות של נכה ברכב הוא עבירה פלילית.

כמו כן, תו ירוק מבחינה חוקית אינו תקף לחניות נכים, שמיועדות לבעלי תוים כחולים (מוגבלי ניידות)

לאחרונה משטרת ישראל התחילה להסתובב במרכזי קניות ולדפוק כנסות למכוניות עם תו ירוק בחניית נכה וזימונים למשפט לכל אותם קרובי משפחה שיש להם בן דוד חוסה במוסד סגור שבחיים לא נסע באוטו שלהם אבל אוהבים לחנות ליד הדלת של הסופר.

ככלל. אני מאחל לכול דכפין אשר חונה בחניית נכים לחנות בה בזכות וביושר.

×
×
  • תוכן חדש...