Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב , אני מחפש רכב מהסוג שכתוב למעלה , לכל הפחות שנתון 2005 ,

חשוב לי שהרכב יהיה אמין , אין לי בעיה מבחינת חיסכון בדלק

התקציב יושב באזור ה 50-60 ,

תודה מראש !

peach'es, i can eat

peach'es all day long

פורסם

רכב מנהלים זה הגדרה קצת גמישה אבל אני חושב שתמצא תמורה טובה ואמינות בסקודה אוקטביה (אמנם לא ממש מנהלים, מקבילה לג'טה... זה מנהל "זוטר"...) או אם ביפניות חשקת - סובארו B4 או הונדה אקורד (יקרה יותר וספורטיבית יותר).

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

רכב מנהלים זו הגדרה שיווקית ומטומטת שקיימת רק אצלנו.



 

לרוב רכב מנהלים אצלנו חולש על שתי קטגוריות עיקריות - משפחתי גדולה 2 עד 3 ליטר או רכב סלון שזה משפחתי ענק כמו קאמרי כמו A8 וכו' וכו'

 

לקסוסים ואינפיניטי ובימרים (BMW) ומרצדסים ושאר רכבים דומים כבר נחשבים בארץ לרכבי יוקרה.

 

אתה יודע מה אתה מחפש? בגדול כל המכוניות בקטגוריה הזו הן נוחות, גם היפניות השאלה - עד כמה נוחות אתה מחפש.

 

אתה מדגיש אמינות אז בוא נוריד את C5 מהפרק :-D

 

ב50-60 אתה בהחלט יכול למצוא היום שנתונים 05 ואף יותר.

 

מה יותר חשוב לך - נוחות ונינוחות או יותר נטיה לביצועים על קצת מחשבון הנוחות?

 

קוריאניות באות בחשבון? אתה עלול להיות מופתע לגלות מה אתה יכול לקבל מסונטה 3 ליטר 07.

אמריקאיות באות בחשבון? -> אני מתאר לעצמי שפחות כי האמינות כאן עדיין מוטלת בספק.

 

אפרופו ההמלצה על אוקטביה היא לא רעה בכלל.

מה לגבי אאודי A4? או שאתה ספציפית מחפש גודל מסויים - שבלונה מסויימת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ההגדרה של הסגמנטים בארצנו אכן מוטעית אך היא מורכבת מהמון קבוצות ממשפחתיות קטנות ו"מנהלים"(שנתפסות בארה''ב כמשפחתיות גדולות - ראה קאמרי של טויוטה,מקסימה של ניסאן וכד).

בחו''ל המותגים הגרמניים(C,A4,3) בעיקר נתפסים כ"מנהלים" כאשר בארץ הם נתפסים כמנהלים פרימיום,למרות שנראה כאילו זה מתאזן כיום בפערי המחיר ,האבזור והמיתוג,קטגוריית הסאלון (5,A6,E,XF..) וקטגוריית הפאר (7,S,A8,XJ...).

 

באשר לשאלת פותח השרשור דובר רבות על המונדיאו דור קודם והמלצתי עליה לא פעם,אני דבק בעמדתי וחושב שהיא נותנת אבזור,נוחות ואיכות גבוהה במיוחד כמשומשת.

פורסם

המילה שאתה מחפש לזה בחו"ל היא "אקזקיוטיב" ומדובר לרוב על הדגמים המאובזרים ביותר בקטגוריה ולא כל אחד מהם.



 

למשל - פאסאט CC או אאודי A6 כנראה יכנסו לקטגוריה

 

פאסאט רגילה סביר להניח שלו - בעוד שכל פאסאט בארץ נחשבת לרכב מנהלים לכל דבר ודבר.

 

המיסוי המטורף שלנו לרכבים ודלקים הופך כמעט כל מנוע מעל 1.6 ליטר לאקזקיוטיבה :-D

 

בארץ מיצובישי אקליפס זה רכב שפותח רגליים - בארה"ב זה רכב של כנופיות מקסיקנים שלא יצליחו לגרום לבואש להביט לכוון שלהם.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כמו שנאמר מעלי הקבוצה מתחלקת לשתיים,

סידרה 3,הונדה אקורד,פאסאט,מונדאו, נחשבות לאקזקיוטיב,וE CLASS סידרה 5 XF וכו,נחשבות לארג' אקזקיוטיב זה הכל.

אף על פי שכל סדר והפרדת הנישות בעולם התבלבל מאז המצאת דגמים כמו מיני-קרוסאובר-ספורט סאלון-קופה או לחילופין,

שטח-לימוזין-מיניוואן-קבריולט-דיזל. :)

Porsche 944 turbo

פורסם

יש ניסאן מקסימה 3 ליטר בשנתון הזה?



B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אם אין לך בעיה של חסכון בדלק, לדעתי רכב אמריקאי ייתן לך את התמורה הטובה ביותר לכסף (לפחות בתקציב שיש לך).

ההמלצה שלי היא קרייזלר סברינג 2005-2006.

פורסם

מתברר שיש:



 

http://www.kml.co.il/Car/%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%9F_%D7%9E%D7%A7%D7%A1%D7%99%D7%9E%D7%94_2005_4653

 

המלצה מדהימה בעיניי הבעיה, האקסמפלר הזה נדיר!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יד 2...הוא נדיר אבל קיים...להורים שלי יש מקסימה מנוע 2000..שנתון 95...והם מבסוטים ממנו...וגם כשלי יוצא לנהוג עלייה היא פשוט מדהימה...באמת מומלץ...היא מושקעת מבחינת רמת גימור ברכב...

בתודה ,

D-BaSS

Msn:[email protected]|Icq:324635587

×
×
  • תוכן חדש...