Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8022 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי פולסואגן ונטו 98 בצעירותו האוטו נסע(טס) כמו מטוס

אולם לאחר כ 400000 קילומטר האוטו נוסע הרבה פחות טוב מבחינת ביצועי המנוע

 

השאלה מה אפשר לעשות כדי לשפר את הביצועים בדרך הזולה ביותר

או מה האפשרויות שיש לי(להחליף מנוע? לשפץ? )

 

בתודה לכול העונים

 

נ.ב: לפעמים כשאני נוהג באוטו יש לאוטו מצבי רוח

כשאני נותן חצי גז האוטו נוסע כרגיל וכשאני לוחץ יותר חזק הטורים עולים באיטיות רבה כאילו אני לא לוחץ בכלל

ולפעמים כשאני לוחץ חזק האוטו ישר מאיץ ומגיב ללחיצה

והקיק עובד בשני המצבים

מה הבעיה? לאוטו באמת יש מצבי רוח?

פורסם

לפי דעתי תעשה טיפול 10000

 

 

:lol:

 

 

 

עכשיו באמת...ממתי לוונטו יש כנפיים

 

המנוע שלך עבר ב 6 שנים מה שמכוניות לא עוברות ב 20 שנה

 

הוא לא חדש ובטח במצב שדי זקוק לאיזה אוברול רציני

 

בטח מלא פיח בשטטומים

 

בטח מעברי ששמן לא משו

 

בטח המנוע מנפח..לחץ עוקה

 

אחרי קילומטראז כזה כבר אין הרמטיות בין כל המיכלולים הפנמיים

 

כל אלו ועוד (עוד עוד) יוסיפו לך סיפטומים כאלו שתיארת

 

כמו שאמרתי ..אוברול..

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

שיפורים למנוע שעבר 400K ק"מ שקולים לכוסות רוח למת.

 

כפי שאמרו פה, אוברול כללי או החלפת מנוע, אני הייתי שם את ה-1.9TDI, מנוע מצויין שיחסוך לך כסף עם כמות הק"מ שאתה עושה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
שיפורים למנוע שעבר 400K ק"מ שקולים לכוסות רוח למת.

 

כפי שאמרו פה, אוברול כללי או החלפת מנוע, אני הייתי שם את ה-1.9TDI, מנוע מצויין שיחסוך לך כסף עם כמות הק"מ שאתה עושה.

 

זה בדיוק המנוע שיש לי

ובאמת מנוע מצוין!

פורסם
לפי דעתי מנוע מיבוא או משהו כזה :wink:

האם דגם המנוע הוא AVF?

אני הייתי בונה על חסרון כיס ולא על החלפה :? מחירו של דגם זה כ-25K :shock: כן, זה לא טעות דפוס.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

למה להחליף מנוע?

 

אני ראיתי מנוע של מונית גולף TDI ש"סגר סקאלה"...

מד הק"מ הדיגיטלי הגיע ל1 ק"מ אחרי שהרכב נסע יותר ממליון ק"מ.... (לפחות - זה מה שאמר לי נהג המונית כששאלתי אותו איך זה יכול להיות שגולף דור 3 מונית נסעה כל כך מעט ק"מ (היה לו רק 20,000 או משהו כזה) - קשה לי להאמין שהוא ישקר על דבר כזה (באתי לראות את הרכב לקניה)).

 

בהנחה והרכב טופל כמו שצריך ובזמן:

המנוע יכול לחיות עוד כמה מאות אלפי ק"מ (דיזל, מה לעשות... חיים ארוכים)

נהוג לעשות אוברול באיזור החצי מליון כך שאתה יחסית בסדר, כנס למוסך טוב (אני מהמפגרים שהולכים למורשים, אם אתה מכיר מוסך טוב - לך אליו)

יעלה כמה אלפים טובים אבל תקבל מנוע במצב הרבה יותר טוב אחרי זה.

פורסם

אם אתה לא רוצה להשקיע הרבה כסף שים פחות של BG-44K (על מיכל דלק מלא בלבד :!: )

 

המנוע יקבל חיים חדשים

 

(לפחות הסקודה של גיסי 1.9SDI קיבלה חיים חדשים אחרי פחית אחת)

 

שווה את ה-60 ש"ח (אצל הפרסי) נסיון...זה "קצת פחות" מ-25K :lol:

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפי דעתי מנוע מיבוא או משהו כזה :wink:

האם דגם המנוע הוא AVF?

אני הייתי בונה על חסרון כיס ולא על החלפה :? מחירו של דגם זה כ-25K :shock: כן, זה לא טעות דפוס.

 

עמית

 

אתה בטוח?

 

אתמול שוחחתי עם נהג מונית שברגעים אלו ממש מחליף מנוע כזה בגולף MK3, שזהה לוונטו. עלות מנוע מיבוא, כולל מגדש ומשאבת סולר הינו בערך שליש ממה שציינת (יתכן שיש לו קצת קשרים, אבל לא ברמה שתוזיל את מחיר המנוע בצורה כה ניכרת).

 

ישנו יבואן חלפים בשם "אורן" שמתעסק אך ורק עם חלפים למוניות. נסה למצוא אותו ולקבל הצעת מחיר.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

תודה לכולם

 

ניראה לי אני ינסה את התוספות למניהם או מקסימום אוברול

כיום אי אפשר לסמוך על שום מוסך

 

 

אבל מה עם החלק השני של השאלה

 

נ.ב: לפעמים כשאני נוהג באוטו יש לאוטו מצבי רוח

כשאני נותן חצי גז האוטו נוסע כרגיל וכשאני לוחץ יותר חזק הטורים עולים באיטיות רבה כאילו אני לא לוחץ בכלל

ולפעמים כשאני לוחץ חזק האוטו ישר מאיץ ומגיב ללחיצה

והקיק עובד בשני המצבים

מה הבעיה? לאוטו באמת יש מצבי רוח

פורסם
תודה לכולם

 

ניראה לי אני ינסה את התוספות למניהם או מקסימום אוברול

כיום אי אפשר לסמוך על שום מוסך

 

 

אבל מה עם החלק השני של השאלה

 

נ.ב: לפעמים כשאני נוהג באוטו יש לאוטו מצבי רוח

כשאני נותן חצי גז האוטו נוסע כרגיל וכשאני לוחץ יותר חזק הטורים עולים באיטיות רבה כאילו אני לא לוחץ בכלל

ולפעמים כשאני לוחץ חזק האוטו ישר מאיץ ומגיב ללחיצה

והקיק עובד בשני המצבים

מה הבעיה? לאוטו באמת יש מצבי רוח

 

זה בדיוק מה שתוסף יוכל לתקן...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפי דעתי מנוע מיבוא או משהו כזה :wink:

האם דגם המנוע הוא AVF?

אני הייתי בונה על חסרון כיס ולא על החלפה :? מחירו של דגם זה כ-25K :shock: כן, זה לא טעות דפוס.

 

עמית

 

אתה בטוח?

שי

כן, כנס לאתר של "המאגר" וערוך חיפוש על המנוע הנ"ל, כמו-כן שוחחתי היום עם מס' מוסכניקים והמחיר היה זהה.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אם יש לך ידיים ומקום אתה יכול לעשות אובררול לבד,אולי עם חברים שמיבנים.אני עם אבא עשינו שיפוץ למנוע של פורד קורטינה אצלנו בבית.סט טבעות עלה כ-250+סט אטמים ומחזירי שמן למנוע ושסתומים כ 500.וגם השיפוץ ראש עשינו בבית.אני חושב שאחרי קילומטר'ז כזה צריך לבדוק שחיקות של(שחכתי את השם-בתוכה הבוכנה זזה)מקסימום תקח מספר אחד גדול של טבעות

פורסם

כן צלינדר אבל יש עוד שם.טוב זה לא משנה.אז קיימים שני סוגים של צלינדרים-אחד שדחוס לתוך המלוק ושני בעל פירוק והחלפה, שזה הכי טוב.

×
×
  • תוכן חדש...