Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8023 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם יש לך ידיים ומקום אתה יכול לעשות אובררול לבד,אולי עם חברים שמיבנים.אני עם אבא עשינו שיפוץ למנוע של פורד קורטינה אצלנו בבית.סט טבעות עלה כ-250+סט אטמים ומחזירי שמן למנוע ושסתומים כ 500.וגם השיפוץ ראש עשינו בבית.אני חושב שאחרי קילומטר'ז כזה צריך לבדוק שחיקות של(שחכתי את השם-בתוכה הבוכנה זזה)מקסימום תקח מספר אחד גדול של טבעות

 

והזוכה בתואר ההודעה ההזוייה של השבוע ... :screwy:

 

אתה משווה מנוע עתיק של קורטינה (בין אם הוא עם סליבים ,ככה קוראים לפטנט ששכחת , ובין אם צילינדרים בבלוק) ל-TDI של VAG , על המסילה המשותפת , מגדש הטורבו , מחשב ניהול המנוע וכו'?

 

זה לא שאי אפשר לפתוח מנוע כזה במוסך לא מורשה ,אבל כמה יודעים לעשות זאת בארץ ? בודדים.

 

בטח לא "חברים שמבינים".

פורסם

שמע אתה צודק ההודעה שלי לא במקום.אם בן אדם שאול בפורום מה אפשר לעשות עמ מנוע שלו אז בטח אין לא ידע ואין לו חברים שיכולים לעזור. אבל זה לא משנה עד כמה המנוע חדיש וממוחשב,הוא עדין מנוע שריפה פנימית.אני מכיר אישית אנשים שמשפרים את המנועים שלהם ושמים מדגישים ואת המחשב ניהול מחלפים בLAPTOP ומריצים תוכנות שיפור.

פורסם

ביום ראשון אני ילך לקנות כמה תוספות שהמליצו לי עליהם

אני יעדכן אותכם בתוצאות....

זה ניראה לי בנתיים הכי זול ובטוח

אחרי זה עם עדיין אני ירצה ויהיה לי כסף לדאוג בצורה רצינית יותר אני יעשה אובראול למנוע

 

ושוב תודה לכול העונים

פורסם

תבדוק טוב את המכלולים סביב המנוע : טורבו, משאבת סולר , וסת EGR , בקרות מנוע ועוד...

למנוע כזה 400K זה עדיין לא סוף הדרך , אלא אם טופל לא נכון או בשמנים מפוקפקים.

שיפוץ למנוע כזה לא כדאי ולרוב לא מחזיק הרבה.

פנה למוסך שמבין בדיזלים ומוכר ע"י בעלי מוניות ( לא שהם משקיעים הרבה ושאכפת להם אבל הם יודעים מי זול)

אם אתה בת"א אני מחזיק ממוסך אפ"ק (למרות שאני מחיפה ) גש ליורם ותיוועץ בו , בתחום הדיזל ברכבי השטח הוא חזק ,ומשיחות עימו נראה לי שעיצה ממנו שווה.

×
×
  • תוכן חדש...