Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש רכב עד 50,000


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי לכולם.

מחפש לקנות רכב ראשון.

התקציב שלי עומד על 50,000 (אפשר קצת למתוח למעלה...)

מחפש רכב טוב (מי לא), ידני/אוטומט, שנת 1999 ומעלה ועם מזגן.

האופציות שחשבתי עליהן: 306, 105, קליאו B, קורסה, סקודה פביה, פולו.

חשבתי גם על טיוטה (יאריס, קורולה) אבל לא ראיתי משהו מספיק חדש, שעומד בתקציב שלי.

 

יש עצות? כיוונים חדשים?

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ראשית בקטנות עדיף ידני. (לדעתי תמיד עדיף ידני אבל זה כבר סיפור אחר). אם אין לך צורך ברכב גדול, עדיף קטן. לדוגמא עדיף יאריס על קורולה.

 

יאריס 1000 שנת 00 נכנסת בתקציב שלך. (50K) הבעיה שקשה מאוד למצוא כאלו (לפני שבוע היתה פה אחת למכירה, אבל היא נמכרה...)

 

קליאו B, בידני היא רכב חביב מאוד, בטוחה, נוחה.

פביה, רכב חביב למדי, בטוחה, מעט מעל התקציב שלך (נדמה לי טיפה פחות מ 60) תוכל למצוא 2002. החיסרון העיקרי שלה הוא שוק. אם אתה לא הולך למכור בזמן הקרוב לא הייתי מוטרד מזה. לאמא שלי יש פאביה והיא מאוד מרוצה.

 

אופציה נוספת ומאוד טובה היא הפיאטסה. קצת עגלתית, אבל מאוד אמינה. ב43K + - תוכל למצוא אחת ישירות מליסינג, שנת 2002. החיסרון, פחות בטוחה מקליאו\פאביה\יאריס.

 

אם תוכל לפרט קצת יותר את הצרכים (הנאה מנהיגה, בטיחות, אמינות, כמה שיותר פרמטרים) נוכל להמליץ על הרכב שיתאים לך בצורה טובה יותר.

 

גיא

פורסם
אם תוכל לפרט קצת יותר את הצרכים (הנאה מנהיגה, בטיחות, אמינות, כמה שיותר פרמטרים) נוכל להמליץ על הרכב שיתאים לך בצורה טובה יותר.

 

ואו, לא רציתי להטריח אבל אשמח לפרט עוד (ולהלן המגילה של הדרישות...).

אז ככה:

1. אני דווקא מעדיף אוטו'. אני נוסע בעיקר בעיר והרגל שלי כואבת אחרי נסיעה של קלאץ ON/OFF של יותר מ-10 דקות. כרגע הרכב שאני נוסע עליו הוא אוטומט אבל אני נוסע גם על ידני.

2. אכן אני מעדיף אוטו קטן. האופציה של הקורולה היתה פשוט כי זו טיוטה שנכנסת לי בתקציב (לעומת היאריס שעוד לא מצאתי). בכלל, אני חשבתי על טיוטה רק כי אמרו לי שהיא שומרת על ערכה - האם נכון? ובהמשך לכך - שאלה קטנה. אפשר לקבל התייחסות לשמירת הערך של כ"א מהרכבים שציינתי?

3. חשוב לי אוטו אמין. אני לא ספץ ברכבים ולא אוהב ללכת לטיפולים כל שני וחמישי. אני אפליו מוכן לשלם הרבה לטיפול אחד טוב אצל מוסך של היבואן כדי להרגיש שקט. בקיצור - אני מעדיף אוטו עם אחזקה זולה (רק יפניות?) אבל לא רוצה אחזקה זולה שאחריה צריך לחזור למוסך...

4. בטיחות - אמנם בסעיף 4, אבל היא מעל הכל.

5. אני לא מחפש הנאה מנהיגה, כלומר - זה מהנה, אבל מעדיף רכב שייקח אותי ממקום למקום בבטחה. ההנאה המינימלית היא מזגן.

 

עוד פרטים?

פורסם

יאריס אוטומטית גדולה על התקציב שלך. וחבל כי היא עונה על כל הדרישות.

 

הקליאו בטוחה, נוחה אבל בגרסה האוטו' היא לא שיא האמינות.

 

אתה יכול לנסות למצוא סטארלט (טויטה) או שרייד, אבל שתיהן די מגעילות, אבל אמינות מאוד. הבעיה - פחות בטוחות מהקליאו.

 

למעשה היחידה שעונה על רוב הבקשות שלך היא הפולו. היא לא שיא האמינות, אבל היא בסדר. אחזקה לא זולה. אבל היא בטוחה, ואוטומטית.

 

אגב תנסה להריץ חיפוש קצת בפורום לפני שאתה פותח דיונים נפרדים, אם יש לך שאלות נוספות תנסה לשאול אותם בשירשור הזה.

 

וברוך הבא לפורום!

 

גיא

פורסם

תודה

 

אכן, הסטארלט והשרייד ממש לא הכיוון שלי (גם סטיחות וגם מראה חיצוני והרגשה בפנים)

 

לא הכרחי לי אוטומט אבל אני מעדיף. למעשה, אני בהחלט מעדיף רכב חדיש יותר אבל ידני מאשר רכב אוטומט אבל ישן. אם כך, אולי יתמזל מזלי ואצליח למצוא יאריס ידנית במגבלות המחיר.

בכל מקרה, קילאו נראית לי העדיפות הכי טובה לפי מה שאני מבין ממך.

 

לא שמעתי כלום לגבי 306 ו-106. יש משהו לא בסדר איתן?

פורסם

אם אתה הולך על ידנית, קליאו היא אופציה טובה. קליאו B! , שנת 99 ומעלה.

 

אם בטיחות חשובה לך, 106 ו306 לא יעשו את העבודה.

 

אם תמצא יאריס כל שהיא שנכנסת לתקציב (שנת 00) - מעולה.

 

אם מדובר בידניות אפשר למצוא גם פאביות שיכנסו לתקציב. הן די אמינות (כמו הפולו אני מניח).

 

אם מדובר באוטו', הייתי מוותר על הקליאו.

 

אופציה נוספת - פונטו ספייס. (עדיף ידני)

 

גיא

פורסם

אם הבנתי אותך נכון:

אם אני מתעקש על אוטומט - אז רק פולו (או קליאו B שהיא פחות עדיפה)

אם אני מתפשר על ידני - קליאו B זו הבחירה, ואפשר למצוא גם יאריס או פאביה שייכנסו במגבלות התקציב וכדאי לקפוץ עליהן...

פורסם

כל יאריס שתמצא במסגרת התקציב שלך - מעולה. יש שמועות (אין לי מושג עד כמה נכונות) לגבי בעיות ביאריס 1.0 החצי אוטו'. אז אותה שווה אולי לשקול בשנית (אם תמצא אחת תגיד ננסה לבדוק). אבל 1.3, או 1.0 שנת 00 אם תמצא - קניה מעולה.

 

פאביה היא קניה חביבה, כמו פולו רק בהרבה פחות כסף. היתרון שהיא בטוחה, החיסרון הוא שוק בעייתי. לא צופה בעיות אמינות, אבל בטח לא תראה אמינות מושלמת כמו היאריס.

 

גם פונטו ספייס יכולה להיות אופציה חביבה.

 

הקליאו לא שיא האמינות, אבל היא בסדר סה"כ, מה שהיא כן, היא בטוחה , נוחה, ונעימה.

 

ועצה לסיום, יש בפורום ייעוץ ברכב כמה שירשורים דביקים (נמצאים בחלק העליון של הפורום) תמצא שם המון מידע לגבי מה לעשות ולא לעשות ברכישת רכב, מומלץ לקרוא!

 

גיא

פורסם

אגב, מה לגבי אופל קורסה?

אני מתאר לעצמי שהיא קצת חורגת מהתקציב, אבל האם היא עונה על בטיחות/אמינות וכו'?

 

ורנו מגאן שרק עכשיו ראיתי שבם היא נכנסת במגבלת התקציב שלי (תלוי איזו שנה/יד/דגם אבל יש מצב...)?

פורסם

הקורסה יכולה להיות אופציה חביבה. שים לב ל-א לרכוש את גיר האיזוטרוניק. או לחילופין כן לרכוש, אבל לנהוג לפני ולראות שאתה מסתדר איתו רבים אמרו שהוא בלתי נסבל. היא בטוחה, ולגבי אמינות היא בסדר. תריץ חיפוש בפורום תקרא קצת (על המילה קורסה).

 

מגאן, בטוחה, לא שיא האמינות אבל גם לא נוראה. לחלק מהדגמים יש בעיה עם הגיר (אוטומטיות). הבעיה העיקרית שלך היא שאתה יורד בשנתון ואתה העדפת כמה שיותר חדש לא?

 

גיא

פורסם

טוב אני מאחד ת'רדים (לבקשת פאדי).

 

אחרי שהבנתי שיאריס לא כל-כך ריאלי מבחינתי למצוא,הגעתי כרגע ל-2 אופציות של רכבים שאני יכול לרכוש מהשכרה (שתיהם באותה סוכנות ככה שנתאי האחריות וכו' זהים):

1. רנו Clio B שנת 2002, 1400 סמ"ק,ידנית

2. סקודה FABIA שנת 2002, 1400 סמ"ק ידנית

2 הרכבים זהים מבחינת המפרט (סמ"ק, שנת יצור, גיר)

 

כמובן שבכל אחד יתרונות אבזור כאלו או אחרים

 

השאלה היא, מה עדיף מבחינת: אמינות, עלות אחזקה, בטיחות

 

אגב, לפי מראה חיצוני אני נוטה לטובת הפביה שקצת דומה ל-A3 והעיצוב הפנימי נראה יותר חדיש.

 

אשמח לעצות ועזרה.

פורסם

הפאביה היא למעשה פולקסווגן פולו .מעט צפופה מאחור לטעמי .

אם אתה מחליט לקחת אותה , בדוק שזהו מנוע ה-MPI (בעל 100 כ"ס) ולא המנוע החלש יותר (75 , אם זכרוני אינו מטעני).

 

אמינות - לדעתי תהיה לא רעה בשתיהן , סה"כ מדובר ברכבים חדשים למדי.

אחזקה - טיפה לטובת הרנו , אבל לא משמעותי.

בטיחות ? - הפאביה טיפה יותר חדשה , אבל לרנו יש מוניטין בשנים האחרונות.

 

בסה"כ ,לדעתי , קליאו ידנית עדיפה , אבל לא תיפול גם עם הפאביה.

פורסם

עוד 2 שאלות:

1. בקשר לקליאו והפאביה: איזה רכב יהיה קל יותר למכור, נגיד בעוד 3/4 שנים?

 

2. שאלה כללית: איזה רכב קל יותר למכור? רכב יד שניה שהיה בהשכרה (ואני לא נוסע הרבה ככה שהק"מ כנראה יתאזן קצת), או רכב יד שלישית שהיה בידים פרטיות כל חייו?

בעיקר אני מתכוון לרכבים מהסוג שהזכרתי - רכבים קטנים, ידניים, "רכב שני בבית"

 

תודה


×
×
  • תוכן חדש...