Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5328 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום . נסעתי עם הרכב בבת ים עליתי לאיזה חניה של מבנה ויצה ברזל ענק מתחת לבטון בדרך סלולה ושבר לי את הרדיאטור בבמוו 323 E46 שנת 99 . עכשיו דבר כזה לא אמור לקראת . אני לא צריך לשאת בנזק הזה שהוא כמה אלפי שקלים נסעתי בדרך סלולה שהברזלים היו חסופים מבטון.

אני צריך עזרה למי לפנות ואיך לתבוע את העריה .

פורסם

לפי הסיפור שלך אתה יכול לתבוע את בעל המבנה.

 

מה קשורה העיריה בכלל

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אם מדובר בכביש ציבורי אזי אתה יכול לתבוע את העיריה.

לפני התביעה הגש בקשה מסודרת לעיריה בצירוץ צילום המיפגע ופירוט הנזק לפי מומחה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
שלום . נסעתי עם הרכב בבת ים עליתי לאיזה חניה של מבנה ויצה ברזל ענק מתחת לבטון בדרך סלולה ושבר לי את הרדיאטור בבמוו 323 E46 שנת 99 . עכשיו דבר כזה לא אמור לקראת . אני לא צריך לשאת בנזק הזה שהוא כמה אלפי שקלים נסעתי בדרך סלולה שהברזלים היו חסופים מבטון.

אני צריך עזרה למי לפנות ואיך לתבוע את העריה .

 

אתה צריך לפנות לבעל הבניין

פורסם

המבנה הזה של העריה. זה מבנה באיזור תעשיה פעיל וסלול עם ברזלים חסופים מבטון וכניראה מהובד של הרכב ברזל אחד יצה וניתפס לי כמו קרס ברדיאטור זה ברזל רצחני שעצר לי את הרכב קרע את הרדיאטור יצה כל הגז של המזגן והמים .הגיש בקשה לעיריה לתשלום הנזק ועם לא יענו לבקשה הלך לבית משפט זה נזק של כמה אלפים טובים.

×
×
  • תוכן חדש...