Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אני מעוניין לקנות פאביה משנת 2008 ומעלה וראיתי שיש כמה דגמים וכמה מנועים,

אני מעוניין בגיר ידני בלבד.

רציתי לדעת מה עדיף מנוע 1.2 טורבו או 1.6 או 1.4 רגיל?

ומה צריכת הדלק של כל הדגמים?

והאם יש תקלות לרכב הזה?

האם האחזקה שלו זולה? טיפולים זולים?

ומה לגבי הביטוח כמה בערך משלמים לנהג צעיר?

 

ואשמח לשמוע דעות מבעלי פאביות עם נסיון.

תודה רבה.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

ב-1.4 / 1.6 אין תקלות מיוחדות או קריטיות, רק תופעות מסויימות שעלולות להופיע, והן:

- רגישות במגעים של חיישני החלונות (תופעת קרטוע בעלייה / ירידה)

- התקלפות ציפוי גומי במשענת היד (מחלה מוכרת מהגולף MK4, משם היא נלקחה)

- מאוורר מנוע הנוטה להתפס על מצב II, לאחר כשל במצב I

- גומיות הבורחות מחיפוי קורות A - אך ורק ברכבים הראשונים שהגיעו ארצה

 

ב-1.2TSI:

- רגישות במגעים של חיישני החלונות (תופעת קרטוע בעלייה / ירידה / נעילת הרכב)

- התקלפות גומי במשענת היד (מחלה מוכרת מהגולף MK4)

- צינורית דלק הנוטה להשתחרר מהקליפס ולתקתק בבית הגלגל - ברכב תשמע רעשים מאיזור תא כפפות (מחזירים לקליפס, שמים חומר מבודד ונגמר הסיפור)

- ציר ווייסטגייט נתפס, תופס את ציר הטורבו (ציר משותף) והשלום לטורבו - זה לא משהו עקבי (לא קורה בכל רכב), אבל צריך לדעת שעלול לקרות, אז מחליפים לטורבו חדש עם ציר משודרג

 

עלויות הטיפולים סבירות בהחלט - בכל הדגמים, גם ב-1.2TSI.

לא זול ברמת חלקי החילוף / טיפולים של פיאט, אך זול יותר מסיאט / פולקסווגן - מניסיוני.

 

עלויות ביטוח - במקרה אני נהג צעיר (עוד חודש וזה נגמר :wink:) - בדיוק כמוך.

משלם 5.8K על הכל, כולל הכל (מקיף, חובה, ביטוח שמשות / ר"ד, גרירה, Whatever) - וזה עוד המחיר אחרי תביעה אחת (שנגררת מרכב קודם).

 

אחרי 2 פאביות 1.6 וכעת ה-1.2TSI105 Facelift, אין בכלל ספק שה-FL עדיפה, כך שאם באפשרותך לרכוש כזאת - לך על זה בלי צל של ספק.

היא מאובזרת יותר (ר"ד 2DIN מקורי, בקרת אקלים דיגיטלית, חיישן TPM גם בידנית - ולא רק באוטומטי / DSG), נוחה יותר (שינויים כל שהם במערך המתלים), ההיגוי וההתנהגות השתפרו (בזכות אותם שינויים במתלים) וכמובן המנוע החסכוני משמעותית והחזק יותר - בכל מצב.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לגבי הדגם 1.2 TSI יש בשנתון 2008 או רק חדשים?

 

אז לפי מה שהבנתי ממך יש קצת תופעות לא נחמדות ,אבל האם זה קורה בכל הרכבים או רק בכמה בודדים?

ומה דעתך על הגיר הידני? טוב? זריז?

 

וה 1.2TSI חייב לתדלק 98 או 95?

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

הTSI הגיע מ2010.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אפשר 95.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תחילה - הרכב תודלק 98 בלבד.

לאחר מכן (לפני כ-4 חודשים) יצא עידכון ניהול מנוע מקורי ומאז אין שום בעיה על 95 והפער אינו מורגש.

 

TSI יש רק מ-2010.

 

אם TSI רלוונטי, אתה מוזמן לבוא ולהתרשם. שלי ידנית כמובן.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

יוסי - אכן TSI שווקה מ2010 בלבד,ואין בעיה לתדלק 95.

 

irit

 

1:14 עירוני,1:18.5 בינעירוני (נהיגה נורמלית עם לחיצות פה ושם :))

 

כמובן שנהיגת סבתא אפשר להגיע לנתונים טובים יותר.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

1:14 עירוני,1:18.5 בינעירוני (נהיגה נורמלית עם לחיצות פה ושם :))

 

כמובן שנהיגת סבתא אפשר להגיע לנתונים טובים יותר.

 

 

נשמע סביר בהחלט, תודה 8)

פורסם
ומה לגבי הצריכת דלק של מנוע 1.6 ידני?

יש למישהוא נתונים מנסיון אישי?

 

ה-1.6 עצל ורועש משמעותית, הוא גם פחות חסכוני כמובן - סביב 1:10 וכ-1:15 בינעירוני, במידה ואתה נוהג בצורה רגועה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...