Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נזק למנוע זה בטח שלא עושה.

מבחינת צריכת דלק, אני חושב שאם בסל"ד הזה המנוע לא צורח וגם אין לך איבוד סל"ד אז הרכב יתן לך את הצריכה הכי טובה.

פורסם
ניסיתי היום בזמן נסיעה להעביר את ההילוכים בסלד יותר גבוהה 2600-3000, אכן יש שיפור השאלה אם זה לא מבזבז באמת יותר דלק ולא עושה נזק למנוע?

 

על מנוע, כל עוד אתה לא נותן קיק דאונים ובלימות מנוע שמגיעים אחרי ה5K (או קווים אדומים), אתה לא צריך לחשוב בכלל.

 

מי שיגיד לך שסלד נמוך מידי (שהמנוע כבר מתחיל להתאמץ ולהחנק), דופק את המנוע, תיאורתית צודק, מעשית לא בידיוק.

זה גורם ליותר פיח אבל, אצלי לדוגמא יצא הרבה מקרים לאמץ ככה את המנוע (406, 1.8L צרפתי) בגלל גיר שנדפק, אבל טפו3X, כבר 200KKM הוא שקט ועובד יפה מאוד!

 

בנהיגת מבחן שעשיתי על ה107 ידני, אכן צריך להחליף הילוכים בסביבות ה2.5-3 אלף סלד, אבל שאתה מגיע למהירות המותרת (60 נגיד), אם החמישי נכנס בלי בעיות, תכניס גם אותו, ככה אתה תחסוך הרבה יותר, אל תיתקע על אותו הילוך וסלד גבוה במהירות קבועה ללא האצה (נגיד הילוך 3 ב60 קמש), עדיף להכניס להילוך אחרון וזהו (במידה ואין תופעות מוזרות.)

 

הכי חשוב אל תחפש האצה מהירה ומשיכה וכוח, חבל על הדלק וחבל על המנוע, גם אני בהתחלה של נסיעת המבחן חיפשתי להגיע ל100 (המהירות המותרת בכביש שהייתי בו), וסחטתי לו פעם אחת הילוכים עד 4.5K, אבל אין הבדל, תחליף מוקדם ותאיץ לאט יותר בריא.

(אגב היה פשלה קטנה בנסיעת מבחן, יצאתי עם 2 קווים, אחרי 15 דקות בערך ירד לקו האחרון והתחיל להבהב, כנראה בגלל שסחטתי את המנוע, או שהמיכל פצפון, (6 קווים בערך על איזה 35 ליטר נראלי שיש במיכל.)

פורסם

וואהו זה כמעט רבע מיכל, אתה צודק עקרונית זה רכב עם מנוע 1.2 ואין מה לעשות איך שלא תסתכל על זה.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

סליחה על ההקפצה של הנושא הישן, אבל האם לשברולט ספארק אין מחשב דרך שאומר לך מתי להעלות ומתי להוריד הילוך??

×
×
  • תוכן חדש...