Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8028 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה אני צריך MP3 לרכב אין לי מגבר אין שוםפ תוספות מיוחדות אני רק צריך MP3 הכי טוב שאפשר להביא במחיר הזה

תודה מראש עומרי

פורסם

פיוניר פרימייר 460...עולה 1000 ש"ח פלוס מינוס.

נשמע מצוין,אמין,בקיצור-מכשיר סבבה.

אולי ל1200 ש"ח נכנס גם פרימייר 560,אבל אני לא בטוח.

 

בהצלחה. :wink:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

מצטרף לשאלה, אני לא אפתח נושא חדש כי אני יודע ששאלות דיוטי פרי לא חביבות במיוחד פה...

מישהו מכיר את ה jvc kd-g405 שמוכרים כרגע בסקאל ב200$?

 

עשיתי חיפוש גם פה בפורום, גם בקארדומיין וגם בכל פאקינג גוגל. מסתבר שכמו שסקאל אוהבים, מדובר בדגם שלא נמכר בעולם המערבי, אז כל המידע עליו הוא באותיות קיריליות או בקוריאנית.

מה שכן מצאתי זה מידע על G400, שנראה מכשיר לא רע. האם מדובר במכשיר בעל תכונות מקבילות?

 

הדרישות שלי הן לא SQ היסטרי או תחנת בידור אינטרגלקטית. סה"כ מכשיר שישב לאשתי ברכב בדשבורד ויידע לנגן MP3 שמסודרים בספריות, שתהיה לו הנדסת אנוש סבירה ושישרת אותנו כמה שנים טובות.

 

מישהו מכיר/יודע? כי על פניו זו נראית עיסקה לא רעה.

תודה!

פורסם

לא חסר מכשירים ב 1200 וגם ב 100 ואפילו ב 700 יש

 

יש כמה וכמה של בלופונקט לא רעים בכלל חברה זולה אמינה וטובה!

יש גם של גנסן לא חסר אותו דבר כמו הקודם

 

יש אחד של פאשין חמוד עם פאנל מתהפך ונעלם בתוך המכשיר!!! אני משיג אותו ב 700 או 800

 

יש עוד כמה

 

מקווה שעזרתי

×
×
  • תוכן חדש...