Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5377 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אישית גם הייתי קונה את הדובי במחיר של המוטות האלה,

 

אני יש לי ברכב מוטות מייצבים בכל הרכב, מאחורה 3 , 2 של OMP ועוד אחד מאחורה שזה בא מקורי בקופה בשנים האלה,

ועוד אחד מקדימה, איפה שמנוע,

 

אבל בגדול לא אומר לעלות לסיויק לשנים האלה 4 מוטות מייצבים בסיבובות ה800 ש"ח 4 מוטות.

 

אם אתה צריך עזרה בהלהשיג את הדברים האלה תדבר איתי בפרטי.

 

קפיצי הנמכה גם יעזרו פה לשיפור האחיזה בסויוק, מתוך ניסיון, גם גלגלים רחבים יותר עושים את העבודה.:evil:

 

כל מה שאמרתי עכשיו מוסיף טיפה ועוד טיפה ועוד טיפה אתה תרגיש שינוי גדול אחרי שתשים את הכול,

 

אבל משהו אמר פה משהו על פיזו וסיטרואן שהם יותר יציבות.?!? אני דיי בדעה של הפוך . והיה לי 3 שנים פיגו.:roll:

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם
רוצה יציבות בסיבובים קנה פג"ו או סיטרואן תראה עולם אחר לגמרי,

ידוע שסיוויק אינו רכב אוהב סיבובים!!

 

כן אה ? תעשה חיפוש בyoutube עם הצירוף מילים civic time attack

פורסם
עזוב שטויות, אני יודע על מה אתה מדבר הרכב נשען הצידה בסיבובים.

ברגע שתתקין SWAY BAR כמו שהראיתי בתמונה תרגיש שקנית רכב אחר לגמרי, באחריות.

המוט לא יכול להיות עבה מדי מכיוון שיהוא מקורי ויירד מסיויק מקורית.

 

אני מאוד מודה לכולם על התשובות והפירוט!

אבל מניסיוני - אין חכם כבעל ניסיון. ומושיק הוא בהחלט אדם עם המון ניסיון עם הרכב הזה.

מושיק, מס' שאלות:

1. חוץ מהמוט עצמו, איזה עוד חלקים עלי לקחת איתו מהרכב התורם?

2. הסיפור יתאים ברכב שלי אחד לאחד או שצריך לבצע התאמות כלשהן?

3. מהו מחיר סביר למוט הזה? (200? 500? 700?)

 

 

שוב, תודה רבה לך ולכל השאר!

פורסם

RACEPAK ברכב שלי אין מוט פיתול אחורי, ושלי ממודל 2000. לפי מה שכתוב בספרות רק דגמי SI הגיעו עם מוט פיתול אחורי, ועד כמה שידוע לי, לארץ לא הגיעו SIים.

SUZUKI Ignis Sport

פורסם
כן אה ? תעשה חיפוש בyoutube עם הצירוף מילים civic time attack

ומה הקשר? אני לא דיברתי על מכוניות משופרות.

כמו שאני מוכן להודות שהונדה היא חברה מבין הטובות ביצור מנועים אם לא הטובה ביותר כך אני צריך להגיד שסיווק סטנדרתית בשנים ההם פשוט לא אוטו בשביל לתת גז בסיבובים, בתור אוטו לסיוויק הרבה יתרונות משלה, אבל בין הסטנדרטיות כמו שאני לא יגיד על פגיו שהוא טוב למאיוץ או לישורת כסטנדרתי כך אני לא יכול לחשוב על סיביק סטנדרתית טובה בסיבובים עצבניים ואני לא משווה בכלל.

פורסם
אני מאוד מודה לכולם על התשובות והפירוט!

אבל מניסיוני - אין חכם כבעל ניסיון. ומושיק הוא בהחלט אדם עם המון ניסיון עם הרכב הזה.

מושיק, מס' שאלות:

1. חוץ מהמוט עצמו, איזה עוד חלקים עלי לקחת איתו מהרכב התורם?

2. הסיפור יתאים ברכב שלי אחד לאחד או שצריך לבצע התאמות כלשהן?

3. מהו מחיר סביר למוט הזה? (200? 500? 700?)

 

 

שוב, תודה רבה לך ולכל השאר!

 

היי,

1-תצתרך את כל הברגים ואת התושבות שמחברות בין המוט לבודי ואת מוטות הקישור שמחברות מהמוט למשולשים האחוריים.

2-כן, המוט יתאים בלי שינויים. במידה ותמצא אחד של 96-00. במידה ותקנה של 92-95 תצתרך להוסיף 2 אומים בין הפלאח של הבורג העליון בתושבת שמתחברת לבודי, לבודי.

3-בין 200-400 ש"ח לכל הסיפור.

 

בכיף

FreeStyle יש לך את הצורה של 2000 או 2001?

קו---------------------------------------

פורסם
הצורה של 99-00

אז גם אתה לך ושים מוט

 

רוב הסיכוים שלא תמצאו בסיויקים מהשנים 96-00 אלא ב 92-95 ESI או אמריקאיות למניהם.

 

ההבדל בינהם הוא 2 האומים \ ספייסר שצריך לשים בבורג העליון.

קו---------------------------------------

פורסם

במקרה יש לי אחת כזאת למכירה.

 

וזה משפר את רוב ההתנהגיות של הרכב.

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

×
×
  • תוכן חדש...