Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8021 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אז ככה:

1) פיג'ו

2) קורטינה סימן 3

3) פיאסטה סימן 1

4) משהו של 1700. כנראה היה שייך לאופל

5) טמפרה (בנוסף: כיתוב ה SLX) - נעקר יום לפני שמסרנו אותה לטרייד-אין. במחשבה שניה הייתי צריך גם לקחת את ספר הרכב.

6) סמל של סובארו DL 81

7) כיתוב FWD מסובארו קופה

8) פיאט של דוקאטו (דוקאטו סימן 1 ודוקאטו סימן 2)

9) והסמל המרובע הזה. שייך לאמריקאי. לא יודע איזה.

 

מחזיק גם סמל של טריומף הארלד. הכיתוב טריומף בלבד. הכיתוב של ה"הראלד" נעלם לי ביחד עם סמל של פורד ברנדה וכיתוב של חיפושית 1300. הודות לאמא גם טאסה של דודג' דארט סווינגר ומוט הילוכים של טרנזיט 81 שפורק באופן מקצועי מצאו את דרכן לחירייה אחרי כמה ימים.

מקווה להגדיל את האוסף ולהתרחב לכיוון ה GMC והשברולט, עם קריצה לאלפא רומיאו ולאנצ'יה. ויפה שעה אחת קודם.

Scan0011.jpg

פורסם
המממ גם לי יש אחת או שניים באמתחתי

 

תגיד, יש שם איזה סמל שממש (אבל ממש !) נראה לי מוכר ואני בכל זאת לא מזהה...

אם אתה מסתכל על הסמלים הכי תחתוניים, אתה רואה שם את הסמל של האופל...

תלך בקו ישר למעלה - אני מדבר על הסמל שמעל לסובארו וטיפה מעל לאודי (מתחת למרצדס)...

מה זה ?..

פורסם

הסמל (האדום) שמתחת לסובארו שאתה מסתכל עליו מתנוסס על אופל לשעבר בעצם ששמו דייהו רייסר. הסמל שמעל לשל הסובארו (מה שאתה שואל אודותיו) מתנוסס על הממשיכה - דייהו סופר רייסר.

פורסם

וואו אתה רוצה את הסמל הישן הזה שנמצא במצב מאוד לא מחמיא (למרות שאני רואה שאפשר לצבוע את החלק האחורי וזה יהיה כמו חדש).

אין לי שום בעיה לעשות אדם אחד יותר שמח ולהביא לך אותו במתנה, אבל הכלבלב נורא קוסם לי.

תוכל לקחת את האופל כמתנה, ואם תרצה להביא את הכלבלב, אני שמח גם.

 

אני גר בראשון

icq: 64123877

פורסם

בוא'נה.

 

גנבו לי את הסמל אתמול מהאוטו. :evil:

 

בד"כ זה לא משהו יוצא דופן.

 

אבל זאת BX !!!!

 

ראבאק.

גנב.

אין לך חיים ?

 

BX ?????????????????

 

 

WTF ????????????????????

 

אני מקווה שהציאניד שפיזרתי על הסמל יחלחל לך מהר דרך העור למחזור הדם... :mad:

פורסם

RadarJedi - הפתרון הוא לפזר קצת בוץ על הסמל.

שהייתי רוחץ את הטמפרה לאחר שהברקתי אותה מכל כיוון אפשרי - טיפה חול, טיפה מים (ובאופן ממוקד) והסמל הוסווה.

 

קשה להסביר איך אחרי 8 שנים הסמל היחידי שנעקר הם סמל הטמפרה וסמל ה-SLX שאני עקרתי ביום שלפני המסירה הכואבת :cry: . ואני לא חי בנווה מונסון או משהו כזה, היה לנו שכן שבא לשכונה עם אלפא רומיאו 33 חדשה (לפחות היא הייתה נראית ככה), וכבר אחרי כמה ימים נעלמו לו סט טאסות ושני הסמלים של אלפא.

 

 

ברוכים יהיו היפנים שהמציאו את המדבקות! :p


×
×
  • תוכן חדש...