Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Hertz System By Junior66 שיפור התקנה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5439 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

טוב אז מה היה לנו

קומפוננט של מורל הייבריד אוביישן 2

מגבר ארכ אודיו

וסאב של גראונד זירו

 

הכל היה טוב ויפה עד שנכנסה בי רוח השידרוגים :evil:

 

הסט הוחלף למשהו טיפה יותר ארגסיבי

Hertz hi energy hsk165XL :evil:

 

המגבר הוחלף למגבר יותר איכותי וחזק

Hertz ep4X

 

סאב..אתם יכולים לנחש כבר

hertz hx300d

 

וכדי לשבור קצת את שיגרת ההרץ הותקן JBL Ms8

 

רוצה להודות לישראל על הסבלנות על הפדנטיות שלו, ללא ספק מתקין על.

 

*יותר מאוחר אעדכן בתמונות, יש הרבה :-)

A3

K04 Inside

פורסם

הרץ היי אנרג'י יותר אגרסיבי ממוראל הייבריד? לא בטוח... לא יודע אם יצא לך לשמוע אצל צביקה פעם את המידבאסים האלה בתיבות

8)

 

אבל הסאב - תהיה בריא.

 

המגבר ראוי מאוד.

 

גולת הכותרת היא ללא ספק הפרוססור אבל מה היא יחידת הראש?

 

אם זאת היהלום שבכתר הוא בחירת המתקין שכרגיל אני רק יכול לשבח ולהלל. כשמקבלים יחס טוב ועבודה טובה ברור לי שיצאת משם כשאתה משפריץ מרוב אושר.

 

 

האם כוונת כבר כוון אוטומטי של המערכת? אם כן - תן רשמים.

 

תשתדרג ותהנה! (לא שברתי כאן זכויות יוצרים - כבודו של אלכס מונח במקומו :) )

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אכן מתקין טוב אבל קצת עצבני כששרול בסביבה...:roflmao:

 

גולת הכותרת -הפרוססור.כמו אדי,גם אני מחכה לתגובה על הבעד ונגד.

בכל מקרה-תתחדש .

 

ליאור

פורסם

הר"ד הוא אלפיין 117

אני ג'וניור ואלי.י. ישבנו על כיוונים מ8 בערב עד עכשיו.וסוף סוף הגעתי לתוצאה שרציתי, תוך כמה שניות הms8 עשה כיוון אוטומטי ממש התלהבתי מהתוצאה

ישבתי וכיוונתי עוד טיפה ואפשר ללכת לישון עם חיוך :-)

ms8 הוא פרוססור מעולה אני מאוד מרוצה ממנו אפשר לשבת שעות על גבי שעות ולכוון ולכוון

שוב פעם תודה ענקית לאלי וג'וניור:idea:

A3

K04 Inside

פורסם

תתחדש !

שמח לשמוע שאתה מרוצה מהתוצאה אצלך :)

אחלה התקנה, נראה יפה ואסתטי.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

ניראה מעולה לא פחות! ציוד מדהים,רק שאלה קטנה לגבי הסאב אם כבר שמעת אותו,האם הוא חזק? אני מיתכוון לא בצורה אומרים כן סבבה אלה האם הוא באמת בועט ושובר כי אני מעוניין בסאב כזה..והאם התיבה האטומה הקטנה לא מסרסת אותו מידי?

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

לא שמעתי את הסאב לפני.

הרץ HX300D סאב מאוד מאוד עמוק! ומדוייק! אני אהבתי אותו מאוד! מי שאומר שהוא לא חזק כנראה לא היה לו אחד כזה!

מספק לו 750 rms ב2 אום נשמע מעולה.

A3

K04 Inside

פורסם

תתחדש!!

נראה מאוד יפה! אני גם בטוח שנשמע טוב מאוד!

מגניב המכשיר הזה, תגיד לי משהו, בניתוח, הרדימו לך את הבולבול? כי זאת תחושה מה זה כייפית
פורסם

תיתחדש על הרכיבים החדש:wink: מעניין אותי לדעת איך הסב הזה בהשוואה לאי די מקס מבחינת עוצמה ואיכות

Sub- Id max 12 comp- Hertz high energy XL comp amp-Diamond d600.2 Mono- Diamond d38001

פורסם

יש לי איי די מקס ודווקא הוא סב מאוד עמיד..עבד על מגברים חזקים מאוד כמו סנדאון 1500 ורוקפורד 1000BD וספג את זה כמו אלוף כרגע עובד על 800 אר אמ אס אבל בתיבה פתוחה..מאיזה אזור אתה אולי ננסה אותו פעם על המגבר שלך ונשווה

Sub- Id max 12 comp- Hertz high energy XL comp amp-Diamond d600.2 Mono- Diamond d38001

×
×
  • תוכן חדש...