Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא, הפער לא מוצדק.

האוטו לא שווה את זה, תקנה 370Z אם אין לך בעיה של מושב אחורי.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אייל, אוף דה רקורד? תחזור לסוכנות ותבקש הצעת מחיר ואני רוצה לראות שכתוב עליה פחות מ180.

 

זה שמישהו סיפר לך שהחבר של אחותו הוריד להם מהמחיר או קיבל תוספות ב10 אלף ואז קיזז את זה מהמחיר לא אומר שהמחיר הוא 175-180.

 

זה הכל תלוי ברגע נתון, אם יש להם בבונדד רכבים שעומדים כבר כמעט שנה הם יורידו כדי להפתר מהם, אם לא תשכח מזה.

 

חבר יקר,

נאמר לי , בעל פה בסוכנות מהסוכן "בתנאי שאני רציני ומזמין עכשיו" , לא ע"י שמועות בפורומים. [האירוע קרה בחודש מאי]

(כמו כן יש כאן חבר פורום שלא אנקוב בשמו, שהעמיד אחת כזו ב178K.)

 

חובה לציין שחניתי מול הסוכנות עם הGTI שלי שזה מצביע על רצינות מבחינתם, נכנסתי וביקשתי הצעה לGTI דור 6 , הדפיסו לי הצעה רשמית על שמי ועוד לפני שהמדפסת פלטה את הדף נאמר לי שיש על מה לדבר.

 

בינינו ואל תספר לסוכן המכירות- סתם העברתי את הזמן בזמן שאחותי לקחה נסיעת מבחן על פולו TSI. אין לי את הסכומים האלה בכלל :) , אני נמצא במיקום שונה בשרשרת המזון, חוליה שניה או שלישית.

 

להערכתי כמעט ולא קורה שיש GTI שעומדים בבונדד , גם ככה לא מביאים הרבה רכבים כאלה , בדרך כלל אנשים צריכים לחכות תקופה.

אני לא מכיר אחד שהזמין ובזמן ההזמנה הרכב היה כבר בארץ

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

הR משתמשת במנוע TFSI ולא TSI, יחידה זהה למה שיש בS3 עד כמה שאני יודע. פונטציאל שיפור כמו של S3, כלומר 320-330 כ"ס עם שינוי תוכנה בלבד (לעומת 250 בGTI). מול הGTI פרימיום היא כנראה שווה, מול GTI לא פרימיום אין לי ספק שהיא לא "שווה" את הכסף אבל למי שכבר מגיע מGTI זה שינוי מבורך (במיוחד לאור העובדה שVW עשו מעט מאוד שינויים עם דור 6 והחוויה די דומה ל5). מלבד המחיר מפריעים לי ריפודי העור (מעדיף את המשבצות שבGTI ולא אוהב ריפודי עור במכוניות בכל מקרה) והמשקל (עוד 100-120 ק"ג לעומת הGTI).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
חובה לציין שחניתי מול הסוכנות עם הGTI שלי שזה מצביע על רצינות מבחינתם, נכנסתי וביקשתי הצעה לGTI דור 6 , הדפיסו לי הצעה רשמית על שמי ועוד לפני שהמדפסת פלטה את הדף נאמר לי שיש על מה לדבר.

 

להערכתי כמעט ולא קורה שיש GTI שעומדים בבונדד , גם ככה לא מביאים הרבה רכבים כאלה , בדרך כלל אנשים צריכים לחכות תקופה.

אני לא מכיר אחד שהזמין ובזמן ההזמנה הרכב היה כבר בארץ

 

ה186K המודפס, זה כולל איתוראן, דיבורית BT וכו'.. ? לי הוא הדפיס 199K על הכביש עם הדברים האלה. :roll:

בכלל לא נכנסתי איתו לדיונים על מחיר, רציתי לדעת על כמה עומד המחירון נכון להיום ואיך מגיע הרכב.

 

בנוסף, הוא ציין בפירוש שהרכב במלאי ואם אני שם מקדמה עכשיו (ביום ראשון שבוע שעבר) אני אקבל אותו תוך 10 ימים (ושהמשלוח הראשון של הR מגיע בספטמבר).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

לגבי מחיר: הם מתמחירם בד"ע את האיתוראנים, וגם את הדיבורית המקורית, בערך ב- 4K כל אחת, אז תעשה חשבון.

לגבי זמינות: כשאני הזמנתי דווקא היתה לבנה אחת, שחורה אחת, וכחולה אחת (זה מה שלקחתי בסוף) - כולן 5ד' DSG. כולן היו חודש בארץ. כשאספתי את הכחולה, הלבנה כבר נמכרה גם כן. כלומר, יש אבל מעט.

לגבי DISCOVER - אני המום. לא הייתם פעם לקוחות מועדפים של צ'מפיון? או שכבר שלושה חודשים לא החלפתם רכב? ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

זה בדיוק העניין.. שאם ההצעה היא 186K על הרכב + 4K איתוראן + 4K דיבורית + אגרת רישוי זה באמת מגיע לאיזור ה199K..

 

חה חה :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

להערכתי כמעט ולא קורה שיש GTI שעומדים בבונדד , גם ככה לא מביאים הרבה רכבים כאלה , בדרך כלל אנשים צריכים לחכות תקופה.

אני לא מכיר אחד שהזמין ובזמן ההזמנה הרכב היה כבר בארץ

שמע, כשתזמין GTI בצבע כסף, תבין שלוקח להם שבועיים לספק אותה רק בגלל שהיא תקועה כל כך עמוק בבונדד כי אף אחד לא ציפה שיקום הטמבל שיקנה אותה...

 

ולענייננו, אם נושא האחריות ומחירון עתידי חשובים לך, לך על ה-R.

אני הייתי מעדיף להשקיע את המרווח בין R לבין GTI ללא חבילת פרימיום באבזור ושדרוג הרכב (מכאנית וקוסמטית) אצל בעלי מקצוע טובים ועוד לצאת בעודף ניכר.

 

מצד שני, אני לא חושש להתמודד עם הבירוקרטיה של יבוא קיטים לשדרוג מחו"ל.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

חבר קיבל ביום שישי GTI 5 דלתות, DSG. כולל איתורן, אגרת רישוי ודיבורית BT ב-203K.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם
חבר קיבל ביום שישי GTI 5 דלתות, DSG. כולל איתורן, אגרת רישוי ודיבורית BT ב-203K.

 

מעניין מה פשר המחירים האלה. אני יודע שלפני ארבעה חודשים בערך הם לא השתינו לכיוון שלנו כשרצינו הנחות, ועכשיו הם משחררים.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
שמע, כשתזמין GTI בצבע כסף, תבין שלוקח להם שבועיים לספק אותה רק בגלל שהיא תקועה כל כך עמוק בבונדד כי אף אחד לא ציפה שיקום הטמבל שיקנה אותה...

 

ולענייננו, אם נושא האחריות ומחירון עתידי חשובים לך, לך על ה-R.

אני הייתי מעדיף להשקיע את המרווח בין R לבין GTI ללא חבילת פרימיום באבזור ושדרוג הרכב (מכאנית וקוסמטית) אצל בעלי מקצוע טובים ועוד לצאת בעודף ניכר.

 

מצד שני, אני לא חושש להתמודד עם הבירוקרטיה של יבוא קיטים לשדרוג מחו"ל.

 

צבע כסף דווקא נשמע לי טוב, מתאים לגישה של להיות אנונימי על הכביש.

:wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
מעניין מה פשר המחירים האלה. אני יודע שלפני ארבעה חודשים בערך הם לא השתינו לכיוון שלנו כשרצינו הנחות, ועכשיו הם משחררים.

 

טוב, קודם כל, זה היה שישה חודשים (או שבעה).

דבר שני, המחיר ירד ל- 200. איתוראן מקבל כל לקוח חוזר, בלי להתווכח בכלל. תוסיף לזה הנחונת של פחות מ- 2% וכבר הדיבורית נכנסת פנימה וזה מגיע ל- 203 בלי בעיה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

לדעתי השם של רמת המחירים הנוכחית היא "עוד מעט מגיעה מהדורת 35 ובואו נגמור את המלאי כדי שתהיה לנו הצדקה להעלות את המחיר שוב".

 

מצד שני, יכול להיות שזו הפרשנות שלהם ל"צדק חברתי".

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

הסיבה להורדה במחירים של הגולף, זה הכמות שהיא מוכרת.

 

בדור החמישי הגולף GTI היתה מוכרת בקצב של 40-50 רכב בשנה, עכשיו היא עוברת את ה-100 מסירות בשנה מה שגורם לייבואן לקבל עליה מחיר יותר טוב.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .


×
×
  • תוכן חדש...