Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לא ניתן לכוון את השעון לאחר החלפת מצבר


alondor
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4990 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אתמול החלפתי מצבר ביונדאי I30 (המצבר הישן היה המקורי והוא הוחלף ע"י שירותי דרך) , מאז כל פעם שאני מכוון את השעון, לאחר מספר שניות הוא קופץ לשעה אחרת.

לעיתים הוא קופץ שוב לאחר זמן מה כמה דקות אחורה או קדימה.

פרט לזה הכל עובד בסדר גמור.

למישהו יש רעיון מה זה, או מי יכול לטפל בזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין צורך לנתק את המצבר, מספיק לנתק את הפיוז לכמה דקות.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רציתי לעדכן כי הבעיה נפתרה! מסתבר שיש אופציה לבחור אם השעה תהיה אוטומטית מהרדיו (מה שלא נתמך ע"י התחנות בארץ) או ידני, וכנראה שלאחר ניתוק המצבר זה קפץ לברירת המחדל שהיא: אוטומטי.

בקיצור כדי לשנות יש להיכנס ל: SETUP ->RDS ->TIME-> manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריכים בעלי המקצוע להפנים, שברכב המודרני מומלץ ורצוי מאוד לחבר מתח גיבוי חיצוני (ממצבר, בוסטר הנעה וכו') בזמן החלפת מצבר הרכב וזאת כדי למנוע אובדן זכרונות במע' שונות ברכב.

מומלץ לנהגים ובעלי הרכב לדרוש זאת מבעל המקצוע שעומד להחליף ברכבם מצבר.

בברכה - רפי לין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...