Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיישני רוורס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי רוצה לדעת,מאיפה ניתן להשיג כאלה ולהתקין אותם.

מעדיף באיזור המרכז,תל אביב,פתח תקווה,רמת גן.

משהוא נחמד וזול אם אפשר.

פורסם

רציתי לשאול שאלה באותו הנושא.

מה זה בכלל חיישני רוורס? למה זה טוב?

 

אני עומדת לפני קבלת הרכב בעוד כחודש, בסוכנות הציעו לי חיישני רוורס או הנחה.

 

אני לא יודעת אם אני רוצה מאחר ואני בכלל לא יודעת מה זה.

 

האם זה הכרחי לדעתכם?

 

וסליחה שהתפרצתי ככה לשרשור, אם הייתי פותחת אחד משלי, היו מוחקים לי אותו, כי יש שרשור באותו הנושא.

 

תודה לכולם!

פורסם
http://www.its-israel.org/Publications/PUBLICATIONS/Articles/BackwardsDrivingSensors/tabid/116/language/he-IL/Default.aspx

 

 

 

 

מעניין כמה זמן הקדשת לחיפוש בפורום/בגוגל לפני ששאלת את השאלה?

 

 

לא חיפשתי.

לא מבינה למה השאלה הזו.

אם לא בא לך לענות - זו לא חובה.

לעזור לאנשים זו זכות.

ואפשר לחשוב מה ביקשתי.

 

ותודה לך.

פורסם

חיישני רוורס זאת מערכת התרעה בנסיעה לאחור.

היא מחוברת לחשמל הרכב (לאור רוורס), וכאשר מעבירים הילוך לרוורס, היא נכנסת לפעולה.

ישנם 4 חיישנים, שמותקנים בתוך הפגוש האחורי.

כאשר מתקרבים למכשול, המערכת מתריעה על כך.

מערכת יותר פשוטה וזולה כוללת רק התרעה בצליל (צפצוף),

מערכת יותר יקרה כוללת גם צג, שמראה את המרחק ואת צד הרכב (שמאל או ימין) שמתקרב למכשול בנסיעה לאחור.

מקווה שהסברתי את עצמי מספיק ברור.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
חיישני רוורס זאת מערכת התרעה בנסיעה לאחור.

היא מחוברת לחשמל הרכב (לאור רוורס), וכאשר מעבירים הילוך לרוורס, היא נכנסת לפעולה.

ישנם 4 חיישנים, שמותקנים בתוך הפגוש האחורי.

כאשר מתקרבים למכשול, המערכת מתריעה על כך.

מערכת יותר פשוטה וזולה כוללת רק התרעה בצליל (צפצוף),

מערכת יותר יקרה כוללת גם צג, שמראה את המרחק ואת צד הרכב (שמאל או ימין) שמתקרב למכשול בנסיעה לאחור.

מקווה שהסברתי את עצמי מספיק ברור.

 

 

הסברת את עצמך מצויין! תודה רבה!

האם אתה חושב שזה הכרחי? זאת אומרת האם כדאי שיגעו לי במערכת החשמל ברכב ויתקינו לי את הדבר הזה?

אני נוהגת כבר כמעט 17 שנים, האם זה הכרחי לי?

 

אני מתלבטת קשות אם להתקין או לקבל את ההנחה.

פורסם

כמה הנחה מציעים לך?

מערכת חיישני רוורס שכוללת צג אפשר לקנות ב 400 ש"ח (כולל התקנה). כמובן, אצל היבואן המחירים יותר גבוהים.

אצלי זה פועל כבר שנה וחצי בלי בעיות.

 

איזה רכב את קונה?

את רואה את הרכב שלי בתמונה? בלי חיישני רוורס זה מסוכן לנסוע לאחור, בגלל שלא רואים שום דבר.

 

אני חושב שגם ברכב קטן זה יכול לעזור, כי לפעמים יש מכשולים שלא רואים אותם במראה (מדרכה גבוהה, עמודים נמוכים, ילדים שקופצים בהפתעה ועוד).

המערכת לא פוגעת בחשמל הרכב, כי היא מתחברת לקבל אחד של אור רוורס. אבל מומלץ להתקין אותה במקום מקצועי, כי קודחים חורים בפגוש הרכב ומחביאים את המוח של המערכת. גם את החיווט לצג חשוב להעביר בעדינות.

 

עריכה:

אחרי שרשמת את גודל ההנחה, אני ממליץ להתקין את החיישנים אצל היבואן (במידה ותחליטי שזה בכלל חשוב).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
כמה הנחה מציעים לך?

מערכת חיישני רוורס שכוללת צג אפשר לקנות ב 400 ש"ח (כולל התקנה). כמובן, אצל היבואן המחירים יותר גבוהים.

אצלי זה פועל כבר שנה וחצי בלי בעיות.

 

איזה רכב את קונה?

את רואה את הרכב שלי בתמונה? בלי חיישני רוורס זה מסוכן לנסוע לאחור, בגלל שלא רואים שום דבר.

 

אני חושב שגם ברכב קטן זה יכול לעזור, כי לפעמים יש מכשולים שלא רואים אותם במראה (מדרכה גבוהה, עמודים נמוכים, ילדים שקופצים בהפתעה ועוד).

המערכת לא פוגעת בחשמל הרכב, כי היא מתחברת לקבל אחד של אור רוורס. אבל מומלץ להתקין אותה במקום מקצועי, כי קודחים חורים בפגוש הרכב ומחביאים את המוח של המערכת. גם את החיווט לצג חשוב להעביר בעדינות.

 

עריכה:

אחרי שרשמת את גודל ההנחה, אני ממליץ להתקין את החיישנים אצל היבואן (במידה ותחליטי שזה בכלל חשוב).

 

האוטו הוא סקודה פביה, אני יודעת לחנות, לא נהגת חדשה, ולכן אני מתבלטת בדבר הזה..

היא די קטנטונת..

פורסם

למי שיש פביה, האם זה כדאי?

האם כדאי שיגעו לי במערכת החשמל ברכב?

עם כל מה ששמעתי על המתקינים בארץ, אני ממש פוחדת לתת להם לגעת לי באוטו..

בכל זאת, חדש :oops:

פורסם

ואלפי אנשים עושים את זה..

זה 4 קדיחות בטמבון בסך הכל במראה חיצוני.

 

בכל מקרה עדיף שתקחי את ההנחה כי היא 700 ש"ח וזה יותר מחיישני רוורס

פורסם

שלום simhagali

לדעתי תתקני את החיישנים בחברה וזאת מכמה סיבות:

מוצר שטוב שיש באוטו, הייתי ממליץ להתקין בחברה או במקום אחר.

אם כבר להתקין אז רק בחברה מפני ששם יעשו לך עבודה יותר טובה ואם ישברו לך פלסטיק יחליפו לך אותו.

בנוסף יצבעו לך את החיישנים בצבע הרכב, לא תרגישי בכלל הבדל.

לסיכום בחוץ יעלה לך בעזור ה400 שקל כולל צביעה בשביל 300 שקל הנחה לאוטו שעולה 90K לא שווה בכלל להתחיל להתעסק עם זה!

נ.ב תנסי לבקש מהם קצת צבע כך תוכלי לצבוע לבד עם מכחול במקרה של שריטה.

מגניב המכשיר הזה, תגיד לי משהו, בניתוח, הרדימו לך את הבולבול? כי זאת תחושה מה זה כייפית
פורסם

דעתי היא שאם את נהגת טובה ועד היום הסתדרת מספיק טוב ללא החיישנים הללו, אין שום סיבה להתקנים. אני לחלוטין מתנגד לכל ההתקנות המקומיות הללו, שעפ"י רוב רק מכערות את המכוניות ולא אחת גם נעשות ברשלנות (כן, גם אם היבואן עשה את זה).

באף אחת מהמכוניות שיש לי ושהיו לי לא היו חיישני רברס ומעולם זה לא הפריע לי.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

×
×
  • תוכן חדש...