Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עופר, בסוף עם נאמנות שלך תקנה איזה P15...

:razz:

 

אין ספק שאם הייתי צריך לבחוק לעצמי מגבר כלשהו לקבל במתנה אז ה P15 בהחלט היה אחד המעומדים אם לא ה ..

מה שבטוח לא הייתי שם אותו ברכב , הייתי "מתקין" אותו בסלון בתור תמונה :wink:

 

 

תעכלס , אם כבר דיברנו על זה , גם אם היה לי סכומים גדולים מאוד להשקיע ברכב לא הייתי מתקצב אותם למגבר ברמת מחיר הזה. הייתי לוקח את התקציב ובונה את הדשבורד מחדש עם כל האלמנטים שתולים בתוכו , הייתי משקיע את כל התקציב בבניית כמה וכמה אפליקציות של מיקומים שונים לאלמנטים (בדגש על המיד) על למציאת התצורה האידיאלית. אני אישית בטוח שייעוד התקציב לנושא כזה יניב שיפור סאונד הרבה יותר משמעותי מאשר הוספת מגבר עילית כזה או אחר.

 

לפותח השרשרור , עלו פה המון אופציות ואני בטוח שגם קיבלת כל מיני נוספות , נקודה אחת שהייתי מציע לך לחשוב עליה זה לבחור במגברים שהם גמישים ויכולים לשמש לכל מיני אפליקציות.

זה דבר שיכול להיות מאוד יעיל בכל מיני מקרים כמו רצון לשינויים במערכת , אופציות לשדרוג בעתיד , יכולת מכירה ביד 2 בעתיד וכו.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

1+ לעופר

 

זה גם אחד ההמלצות שקיבלתי אז שגם עמדתי לשדרג את המגברים הישנים שלי.

 

זאת הסיבה שרכשתי מגברים 4+2 נפרדים ולא 6 ערוצים כמו BSIX.

פורסם

לקנות מגבר שישה ערוצים זו בדרך כלל החלטה של חסכון במקום



 

במקרה שלי זה גם חסכון בתצרוכת חשמל בגלל הרבה סיבות של המגבר הספציפי.

 

אבל במקרה של TRU בילט - השש ערוצים פשוט בהמה - בכל המובנים... אז באמת אני לא רואה הבדל גדול בין לקנות אחד של שישה או שני מגברים נפרדים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מה קרה שכחתם מה ra אחד המגברים היותר איכותים שעלו ברשימה בכל אופן אני נהנה מימנו כל רגע מגבר איכותי ברמה מיוצר בעבודת יד לפי הזמנה גם שהוא מוצהר 75*4 בפועל הוא נותן בערל 90 -100

זאת ההמלצה שלי בכל אופן מה שלא תיבחר אתה לא תיתאכזב

hu:eclipse 7200 com:SEAS Performance amp:celestra ra-475x sub:arsenal 12

פורסם

זה שהוא מיוצר בעבודת יד לא אומר שמגבר טוב. אתה יודע הסיכוי לטעות של בן אדם הוא הרבה יותר גבוה מסיכוי של טעות במחשוב, שבדרך כלל סיכוי של טעות במחשוב הוא אפסי, אלא אם כן זה טעות של אדם :-D

פורסם

אדגר אתה שוכח איזה בדיקות איכות עובר מגבר שיוצר בעבודת יד ומייצרים אותו בכמות מוגבלת לפי הזמנה אישית לעומת איזה בדיקות עובר פס ייצור של מגברים שמיוצרים בעזרת פס ייצור רובוטי.



B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אין הרבה אנשים שיש להם או שהיה להם את הRA שיכולים להמליץ עליו לכן לא תראה בשרשור חוות דעת עליו.

וגם 6 ערוצים של סלסטרה לא יכנסו לו בתקציב כי קשה לי להאמין שהוא ימצא כאלה יד שנייה.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

לפותח שרשור. היתי מנסה את מגבר הזה Helix HXA 500

 

מגבר מעולה. מבחינה חיצונית באמת לא שווה, אבל חלקים בתוך מגבר יוצרים תחושה טובה.

גם לא נראה לי שמוכר רוצה מחיר גבוה.

 

אם לא אז תמכור אותו גם ביד שניה באותו סכום....

פורסם
לפותח שרשור. היתי מנסה את מגבר הזה Helix HXA 500

 

מגבר מעולה. מבחינה חיצונית באמת לא שווה, אבל חלקים בתוך מגבר יוצרים תחושה טובה.

גם לא נראה לי שמוכר רוצה מחיר גבוה.

 

אם לא אז תמכור אותו גם ביד שניה באותו סכום....

 

 

בHELIX לא הייתי נוגע מניסיון ארוך עם שניים כאלה בדיוק 500 HXA, קודם כל המגבר נראה זוועה אבל חשוב מכך הספקים נמוכים ובעיות התחחמות באקלים הישראלי.

 

הRA של סלסטרה מגברים מעולים מהשורה הראשונה ונמכרים במחיר הוגן הודות ליבואן., ואפרופו יבואן ,שאר המגברים שהוזכרו בשרשור הם ללא אחריות בארץ שזה פקטור נוסף שיש לקחת בחשבון.

 

בהצלחה

פורסם
הוא לא ביקש מגבר 6 ערוצים הוא ביקש מגבר 4 ערוצים +מגבר 2 ערוצים

 

הכוונה ל RA475x + RA220X

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1


×
×
  • תוכן חדש...