Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אהבתי את הכתבה,

הייתי בטוח שהוא לא יהיה טוב לשטח (גם לא הקל ביותר)...

 

האזרח? לא טוב בשטח? גם לא הקל ביותר ? :shock:

 

 

:D :D :D

 

לא האזרח- האופנוע....

1200 שטח... לא נראה לי משהו שהולך יחד

 

הממ... חשבתי ששלושה " :D " יהיו מספיק ברורים... :D:D:D:D

 

תן כאלה :p או כאלה :lol:

אני קשה תפיסה :p

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם
מקס די... לא מתאים לך :)

 

פשוט 1200

 

אתה נותן למספרים לבלבל אותך...

הבעיה שלו זה לא כוח מנוע דווקא... זה יותר המשקל

 

זהו ה-GS הטוב ביותר עד היום, ללא ספק, אבל זה עדיין חתיכת דינוזאור.

לגבי הכח.... ובכן...מממ... איך לומר.... 520 או אפילו העגלה

של הכרוב...יש להם, בשטח, "יותר כח בגלגל"...

:)

 

אני מאמין שאתה צודק,

שוב- לא רכבתי עליו או על ה- 650,

אני לא מכיר אותם ולא יודע מה ההתנהגות שלהם...

 

בשבילי 1200 (שאני מכיר מרכיבה קצרה) זה V-MAX ובנדיט,

בגלל זה אני לא יודע איך מתנהג ה- GS ולכן כנראה המיספר מבלבל אותי...

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם
הייתי בטוח שהוא לא יהיה טוב לשטח

 

 

הוא לא. לא ממש. זה שאפשר לרכב איתו בשטח קל ובשבילים לא עושה

אותו טוב לשטח. זה לא אופנוע שטח, אבל זה אופנוע עם יכולת שטח מוגבלת...

מה שאי אפשר לומר ממש על מתחריו הישירים... באופן יחסי.

 

הכל יחסי מקס די... הכל יחסי.

 

גם חנאן עשראווי יכולה לדגמן... לא ?

:-)

 

ברור שהכול יחסי,

פשוט 1200 בשביל לא סלול נראה לי יותר מידי כוח בגלגל,

מתכון יפה להלחלקה בשטח...

 

מצד שני- לא רכבתי עליו כך שאני לא יודע והאזרח "קצת" יותר מנוסה ממני בנושא...

 

יותר מדי כוח בגלגל?

אתה יודע שהגלגל מחובר למנוע, והמנוע למצערת, והמצערת ליד, והיד (בשאיפה) מחוברת לשכל?

תשתמש ב"1200" בחוכמה, ויהיה בסדר.... :lol:

פורסם
הייתי בטוח שהוא לא יהיה טוב לשטח

 

 

הוא לא. לא ממש. זה שאפשר לרכב איתו בשטח קל ובשבילים לא עושה

אותו טוב לשטח. זה לא אופנוע שטח, אבל זה אופנוע עם יכולת שטח מוגבלת...

מה שאי אפשר לומר ממש על מתחריו הישירים... באופן יחסי.

 

הכל יחסי מקס די... הכל יחסי.

 

גם חנאן עשראווי יכולה לדגמן... לא ?

:-)

 

ברור שהכול יחסי,

פשוט 1200 בשביל לא סלול נראה לי יותר מידי כוח בגלגל,

מתכון יפה להלחלקה בשטח...

 

מצד שני- לא רכבתי עליו כך שאני לא יודע והאזרח "קצת" יותר מנוסה ממני בנושא...

 

יותר מדי כוח בגלגל?

אתה יודע שהגלגל מחובר למנוע, והמנוע למצערת, והמצערת ליד, והיד (בשאיפה) מחוברת לשכל?

תשתמש ב"1200" בחוכמה, ויהיה בסדר....

:lol:

 

:roflmao:

[/b]

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

 

יותר מדי כוח בגלגל?

אתה יודע שהגלגל מחובר למנוע, והמנוע למצערת, והמצערת ליד, והיד (בשאיפה) מחוברת לשכל?

תשתמש ב"1200" בחוכמה, ויהיה בסדר.... :lol:

 

לא מדוייק - יותר כח מחייב תפעול מצערת עדין יותר.

 

בשטח, במהמורות, בטיפוס / ירידה תפעול מצערת עדין מחייב מיומנות גבוהה יותר.

 

לכן לבעל המיומנות הממוצעת - יותר כח, ש"מוזרק" למנוע בפתאומיות, עלול להביא לפרפור ולאבדן שליטה.

 

צריך לראות בשטח את ה- R80/100 ואת ה- R1100 ואת ה- R1150 זה ליד זה מבצעים מעבר מכשול, בשביל להבין את ההבדל.

 

מה שכן - בעניין הזה לא נראה שיש הבדל משמעותי בין ה- 1150 ל- 1200.

פורסם

דבר ראשון, כתבה מעולה.

רק תראו מה ה1200 עבר בmotorcycle-usa:

http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page.aspx?ArticleID=770

בקיצור אפשר שטח, אבל בהחלט צריך רוכב שקול.

יצא לי לרכב על 1100 שנת '95 כמה פעמים, ולמרות שבהתחלה העסק מרגיש מוזר (ב1200 הבנתי שעשו משהו בשביל לבטל את המשיכה ימינה בפתיחת מצערת - זה נכון?), מתישהוא העסק מתחבר, ואז האופנוע פשוט נהיה כיפי.

תגידו כבד, תגידו יקר, תגידו מה שאתם רוצים - זה אמנם לא הקטום הגדול, אבל הוא בהחלט יכול גם בשטח.

ובקשר לקפיצה של האזרח, 2 הערות:

1. צילום מעמדה נמוכה יותר (בו תופסים רק את האופנוע, האזרח והשמיים) היה יכול להיות מגניב

2. הייתי רוצה לראות וידאו שכולל גם את הנחיתה (או הרעש מהנחיתה) :D

פורסם
2. הייתי רוצה לראות וידאו שכולל גם את הנחיתה (או הרעש מהנחיתה) :D

 

או את הרעש של האזרח מהנחיתה...משהון בסיגנון של "אייייי....הבייצים!!" :lol::shock:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
(ב1200 הבנתי שעשו משהו בשביל לבטל את המשיכה ימינה בפתיחת מצערת - זה נכון?)

 

אם עשו... זה לא עובד. :)

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

×
×
  • תוכן חדש...