Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5512 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עוד מכשיר מעצבן שמפריע לך לישון :-D

 

סתאאם, המכשיר הזה אולי עובד אבל עולה המון כסף.

מה דעתך על מכשיר דומה עם ביקורות טובות מאוד שעולה 1.70 דולרים כולל משלוחה?

 

הקישור לא נפתח אך אם זה המכשיר ששמים מאחורי האוזן,ניסיתי,גם שכנעתי את עצמי שהוא טוב לי אך לא שרד לי על האוזן יותר מיום,סתם מעצבן.

כמו שהבנתי המכשיר הנל סורק את הפנים כך שהוא לא נוגע בך,השאלה אם הוא יצפצף לי כל דקה כי הזזתי את הראש או מיצמצתי

 

מקווה לחוות דעת של בעל נסיון

פורסם

אני אישית לא מאמין גדול של כול המכשור הזה.

לדוד שלי יש מרצדס, וכחלק מהמולטימידיה של הרכב יש בקרה כזאת בהגה שברגע שהנהג עומד להרדם או מתחיל להתעייף מאוד היא מצפצפת מעט ומראה לו בלוח השעונים סימן של קפה- כאילו אומרת לו עצור להתרעננות, אתם חושבים שהוא לא ירגיש לבד שהוא עייף? או שיש לו צורך בהתרעננות? או אולי מלכתכילה שהוא עייף מידי עבור נהיגה כזאת או אחרת, אבל כול אחד לוקח בסוף את השיקול שלו אם לצאת לנסיעה או לא.

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם

מצטרף!

עצור בצד, תישן שעתיים תמשיך,

במידה וזה בעיר, עצור, קח מונית, תחזור בבוקר למחרת לקחת את האוטו.

פורסם
מצטרף!

עצור בצד, תישן שעתיים תמשיך,

במידה וזה בעיר, עצור, קח מונית, תחזור בבוקר למחרת לקחת את האוטו.

 

אני גם מסכים, אבל במספר הסתייגויות. קודם כל, לא בכל מקום אפשר לעצור בצד בבטחה, אפילו כשאתה עייף. בדרכים בינעירוניות צריך למצוא מקום בטוח לעצור (בארץ אפשר למצוא מקומות בטוחים בטווחים קצרים יחסית). עצירה בשוליים, בוודאי בשעות שמועדות לתאונות הקשורות לעייפות, ובטח כשיישנים ברכב (מה שמחמיר פציעות בתאונה) -- מסוכנת מאוד.

 

כשמרגישים עייפים, לא צריך לישון שעתיים. נמנום של חצי שעה הוא בדיוק מה שצריך כדי לעבור עוד 50 דקות עד שעה של נהיגה. אם תישן שעתיים, אתה תקום באמצע "מחזור" של שינה ולא תהיה עירני אלא מנומנם.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

+1

 

 

נהגים שיודעים שהם נרדמים שפשוט ירדו מההגה!

 

נהגים שנרדמו כבר הרגו משפחות שלמות! עצרו בצד, כבו את האוטו, שימו משולש ונמנמו שעה,

ותמשיכו כחדשים, למה לסכן את עצמיכם ואת הסובבים אתכם?

 

 

לגבי המכשיר, לדעתי זה הפיתרון הכי טוב להרדמות,!

http://img.mako.co.il/2008/10/23/sprinkler_getty_c.jpg

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

הכי טוב נגד הרדמות זה להיות חייב פיפי. אי אפשר להרדם עם זה :wink:

 

האמת בפעם היחידה שהרגשתי עייף בנהיגה פשוט עצרתי בתחנת דלק וישנתי כחצי שעה. המשך הדרך הרגישה כאילו ישנתי לילה שלם.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

כל ה"תרגילים" שעוזרים לשמור על עירנות (שיחה, חלון פתוח, מוזיקה וכו'...) זמניים ואפשר להשתמש בהם אם לא עייפים מידי צריך "לסחוב" עוד חמש-עשר דקות עד הבית. הפתרון האמתי לעייפות הוא אך ורק שינה של חצי שעה, במקום עצירה בטוח ולא סתם בצד הדרך.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

מכל החפירות שעשיתי בעניין גיליתי שהמכשיר בכלל לא מיועד לנהג ה"רגיל" שנוסע מהבית לעבודה או מקפיץ את הילדים לגן.

כמו שהבנתי מדובר על מכשיר שמעיר נהגים שבמודע עייפים אך אין להם את הפריבילגיה לעצור (נהגי מוניות אוטובוס ומשאיות)

 

כנראה שאצטרך להסתפק בסטירה מצלצלת

 

בכל מקרה משהו טוב (אולי) יצא לי מזה,רכשתי גלאי עשן ומטף כיבוי לרכב(שלא נדע ולא נצטרך)

פורסם

אתה משלם 1,500 ש"ח על מנת לקבל התרעה שאתה עייף, זה לא יעזור לך להיות עירני.

אתה צריך מכשיר אלקטורני שיגיד לך אם אתה עייף או לא? :roll:

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

×
×
  • תוכן חדש...