Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5501 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל המעוניינים פרטים אז ככה :

הלדים הם לדים מיוחדים עם שכבת סיליקון חסיני מים.

הדבר השני הוא שהלדים כוללים 3 צבעים ולא צבע אחד !

הצבעים הם כחול אדום וירוק.

יש מכשיר שעולה 300 שקל בערך שכולל שלט, השלט נותן אופציות לשלוט על הלדים כלומר ניתן לשלוט באופן ההחלפה של הצבע , שניות ההחלפה שלו ועוד.

מכיוון שלא רציתי להשקיע כל כך הרבה על המכשיר הזה התקנתי עם הלדים כפתור בעלות של 60 ש"ח , כל סיבוב של הכפתור נותן צבע אחר לאוטו.

הצבעים שהמכשיר נותן הם : אדום, ירוק , טורקיז , לבן , ורוד , סגול , כחול, צהוב ותכלת ממה שאני זוכר אולי יותר .

הכפתור שמותקן לי באוטו הוא בעל 3 סיבובים כלומר כל סיבוב נותן צבע אחר : אדום , ירוק וכחול , אך אפשרי להוציא מהכפתור עוד 3 צבעים בכך שנותנים לו חצי סיבוב דבר שמחבר בין הצבעים (כמו שעושה המכשיר) ויוצר צבעים נוספים שהם: טורקיז, סגול וצהוב.

את הלדים והכפתור התקין לי קרוב משפחה שמתעסק בדברים האלה בעלות של 200 ש"ח.

את הלדים כמובן לא רואים הם מוחבאים כך שרואים רק את הצבע והם לא מחוברים לדלתות אלה למצבר כלומר אפשרי להדליק את הלדים אפילו שהאוטו מכובה ואף לסגור אותם באמצע נסיעה וכדומה.

אין קשר בין אורות הלדים לאורות הרכב!

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יצא לך יפה מאד!

זה באמת מאיר כזה חזק או שזה רק בתצלום?

אם האור היה חלש יותר זה היה יפה יותר לדעתי, אבל גם ככה זה נראה טוב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
יצא לך יפה מאד!

זה באמת מאיר כזה חזק או שזה רק בתצלום?

אם האור היה חלש יותר זה היה יפה יותר לדעתי, אבל גם ככה זה נראה טוב.

 

כן הוא מאיר חזק יחסית אבל לא חזק מידי , הוא לא מסנוור רק מאיר את כל ריצפת האוטו , תאמין לי כל צבע וצבע משנה את פנים הרכב .

פורסם

באמת יצא מדהים, אני גם בעניין של להתקין את זה, לא נשמע מסובך מידי עם עבודת מלחם ידנית, אני אזמין בימים הקרובעים מEBAY על איזה נורות אתה ממליץ? והאם ההתקנה מצריכה קריעה של הגג ? או אפשרי דרך הפלסטיקים הצדדיים בקורות הרכב?

פורסם
באמת יצא מדהים, אני גם בעניין של להתקין את זה, לא נשמע מסובך מידי עם עבודת מלחם ידנית, אני אזמין בימים הקרובעים מEBAY על איזה נורות אתה ממליץ? והאם ההתקנה מצריכה קריעה של הגג ? או אפשרי דרך הפלסטיקים הצדדיים בקורות הרכב?

 

עם יש לך ידיים טובות זה עבודה פשוטה של חצי שעה גג.

כדאי לך לקנות נורות עם ציפוי סיליקון שלא יחדור לך מים ואז כל ההשקעה הלכה לך וגם ממליץ לך מאוד על לדים עם 3 צבעים כמו אצלי כי צבע אחד לדעתי אחרי כמה זמן יתחיל לשעמם אותך אז תמיד טוב שיש אפשרות להחליף 6 צבעים ולא להיתקע על אחד.

וההתקנה בכלל לא צריכה שום קריעה של גג ושום נעליים פשוט תעביר את החוטים דרך הפלסטיקים כמו שמעבירים חוטים של מגבר וכדומה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5501 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...