Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיבוב פרסומות רכב


semi-t
שימו לב! השרשור הזה בן 3882 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הדאסטר היה ג'יפון מבית דצ'יה הרומנית שהביאה לנו גם את הדלתא האלמותית. ג'יפון בסיסי ביותר שניסה להתחרות בסמוראי של סוזוקי לא ממש בהצלחה (כנראה שחוסנו לא ממש התקרב ללוחם היפני הקטן)

מהירות מירבית של 130 קמ"ש ממנוע 1400 ו 64 כ"ס, משקל עצמי של 1100 קילו, גיר ידני של 4 מהירויות.. ממש חיה רעה ;) ואם אני זוכר נכון בשביל הפעלת ה 4X4 היה צריך לנעול ידנית את הגלגלים הקדמיים.

אני חושב שאפילו ראיתי אחד או שניים על הכביש כנער.. אבל הם לא נמכרו בכמויות. או כמעט.

אני חושב שהוא היה אפילו מכונית פרס מתישהו (לא של הפיס, לא זוכר כעת של מה), וגם זה לא עזר למכירות.

 

היה לי כזאת פתוחה הרכב היה זוועה !!!! תוך כדי נסיעה היו מתפרקים חלקים מהרכב יש לי את זה מצולם שאני נוהג וחבר אוסף את החלקים הרכב היה מתחמם כל הזמן (ויחסית היה חדש) לא היה ניתן להשיג חלפים גם במוסך בנתניה שהיה בתוך תחתנת הדלק לא היו חלפים היו לי מעל 600 כלי רכב זה הכי גרוע שהיה לי !!!!!!

eran lanski

חבר מס- 14084

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מת על הפרסומות של האייטיז

מתי תהיה תגובה בסגנון "וואו! ב.מ.וו רק ב36 אלף שקל?"

 

הפרסומת היא משנת 1986 ובאותיות הקטנות בתחתית המודעה כתוב שהמחיר לא כולל מע"מ והפקדה.

 

המע"מ באותה תקופה היה 15% וגם ההפקדה היתה 15%.

 

ההפקדה היתה היטל מיוחד על היבוא שהומצא כחלק מתוכנית הייצוב של המשק בשנת 1985 וגרם ל(כמעט) עצירה מוחלטת של קניית רכב חדש.

 

לפיכך כדי לקנות במוו שמחירה היה 33000 ₪ לפני מע"מ הלקוח נדרש לשלם ליבואן 38000 ₪ כולל מע"מ והפקיד לאוצר המדינה עוד 5700 ₪ שאותם קיבל ללא ריבית והצמדה שנה אחר-כך - כך שסה"כ הלקוח נדרש לשלם 43700 ₪

 

שהם אגב בחישוב עליית המדד - לא פחות מ-346000 ₪ במחירים של היום - זול או יקר, תחליטו לבד....

 

אגב 60000 ₪ של היום שווים 7575 ₪ של אז...

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחירים כאן בהחלט הזויים לגמרי! כמו סיאט מלגה ב26 אלף שקל! או שרייד ב18 שקל?

שרייד מודל 86 במחירון של שנת 94 עולה 21 אלף שקל, איך זה יכול להיות שפרסומת מ86 עולה 18?

כי 18 אלף שקל של שנת 1986 "שווים" יותר מ21 אלף שקל של שנת 1994

ב1985, עת נכנס השקל החדש, דולר אחד היה שווה 1.5 ש"ח כמדומני.

ב94, אם אני זוכר נכון, הוא כבר חצה את קו 3 שקלים.

 

ראה הודעתו של צבי, כמה "שווים" היום 43 אלף שקלים שהיו מחירה של הב.מ.וו, ותסיק מתי המכוניות עלו יותר ומתי פחות :lol:

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרוב משנת 1988, תהנו

 

מה שאני לא מבין הוא, למה בדגמי ה-318i, מחיר דגם ה-4 דלתות אוטומטי יקר בכמה אלפים טובים מדגם ה-2 דלתות קופה ידני..?

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמיד הגרסה האוטומטית יקרה מהידנית, ואם תשים לב, בכל הדגמים מחירם של דגמי ה 4 דלתות יקר יותר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוודאי.

מנוע האיביזה שהוצגה בסוף 84' אכן תוכנן ע"י פורשה, כשהמטרה היתה לפתח מנוע חסכוני, אמין, גמיש וקל לטיפולים.

פיתוח מנועים וסיוע טכנולוגי לחברות מתחילות היווה מקור הכנסה חשוב עבור פורשה בשנות ה 80', שהיו תקופות גרועות עבור היצרן הגרמני.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממ. אהה. ועל מכסה השסתומים של האיביזה כרונו שלי היה מוטבע בגאווה "SYSTEM PORSCHE" .

הייתי רואה את הכיתוב הנ"ל לפחות שלוש פעמים בשבוע, כשהגרוטאה המקוללת היתה נעצרת בגלל התקלה התורנית:-D .

(זה היה בשנת 93-4, כשהגרוטאה התהדרה במספר רישוי המסתיים ב-87, דהיינו, כולה בת 5-6).

ועל "ידית" האיתות שהיתה לרכב הזה, עדיף שלא להרחיב את הדיבור. היה ידוע שבעלי איביזות פשוט לא מאותתים.

1. MAZDA 3 ACTIVE 08 1.6

2.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

נפרדנו בצער מהטריוס הקשישה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוודאי.

מנוע האיביזה שהוצגה בסוף 84' אכן תוכנן ע"י פורשה, כשהמטרה היתה לפתח מנוע חסכוני, אמין, גמיש וקל לטיפולים.

פיתוח מנועים וסיוע טכנולוגי לחברות מתחילות היווה מקור הכנסה חשוב עבור פורשה בשנות ה 80', שהיו תקופות גרועות עבור היצרן הגרמני.

 

ואני תהיתי מתי תכתוב שרשור בנוסח הבאה "83' היתה גם שנה מחורב*ת - קיצור תולדות המכונית (שאולי תרצו לשכוח) סיאט רונדה."

 

(כן, אני יודע שהייצור החל ב-1982 אך אלינו הרונדה הגיעה ב-1983 :) )

 

אם זכרוני לא מטעה אותי לפני שהרונדה קבלה את מנועי "System Porche" שכן בחרטומה המנוע העתיק של הפיאט 124 - אבל אני לא אקח לך את העבודה...:-)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיאט רונדה אכן היתה מכונית גרועה, אך היא היתה המכונית הראשונה של סיאט, שיצאה לעצמאות לאחר רומן ארוך עם פיאט, שיוצאה.

הסיאט רונדה לא היתה אלא פיאט ריטמו שסיאט נאלצה לבצע בה שינויים רבים על מנת שתהייה מספיק רחוקה מהמקור האיטלקי.

את מקום מנועי ה 128 של הריטמו תפסו מנועי ה 124, 1.2 ו 1.6 שנאלצו לעבור שינויים על מנת שיתאימו למכונית בעלת ההנעה הקדמית.

גם העיצוב שונה, הן החיצוני והן הפנימי, ודווקא בתוחם הזה עשו הספרדים עבודה לא רעה כלל.

ייצור הרונדה החל ב 82' והייצוא החל לקראת 83'.

כמכונית, נפלה הרונדה מהמקור האיטלקי, שרחוק היה מלהבריק; המנועים היו קשים ורועשים, נוחות הנסיעה היתה איומה, תפעול מוט ההילוכים היה בלתי אפשרי והגימור עמד על רמה נמוכה.

למרות זאת, ובעיקר בשל תמחור נוח מאד, הרונדה נמכרה לא רע ואפשרה לסיאט אורך נשימה לסיים את פרוייקט המכונית העצמאית הראשונה שלהם - האיביזה.

לקראת 85' קיבלה הרונדה את מנועי האיביזה ותיבות ההילוכים שלה, מה שהפך אותה לגרועה פחות, אך הצגת גירסת 5 הדלתות של האיביזה לקראת 87' חיסלה את מכירותיה כליל והיא נעלמה ללא יורשת.

דווקא גירסת 3 הקופסאות שלה, המאלגה, זכתה להצלחה גדולה בהרבה, ונמכרה עד סוף 90', אז הוחלפה בטולדו, המכונית הראשונה של סיאט שנשענה על מיכללי פולקסווגן.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3882 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...