Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הנה זה בא


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לאחר התייעצות עם מספר חברי פורום להלן ההתקנה הקרבה ובאה:

 

HU - KENWOOD DDX-8026BT

מגבר - INFINITY KAPPA FOUR

רמקולים - Hybrid Ovation II

סאב - עדיין בהתלבטות.

 

את ההתקנה, ככל הנראה, יעשה יוסי אלפיין התותח בשברולט ספארק חדשה ----> תמונות בקרוב !!

 

אשמח לשמוע לגבי רעיונות לגבי סאב טוב בגודל 8 אינצ' ובכלל על המפרט

 

***ננעל עקב כותרת לא תקנית, נסה שוב***

פורסם

בחירה טובה של מגבר.

מדבר מניסיון, וגם הוספתי את המונו מאותה סדרה.

 

המלצות לסאב אם אני יכול להציע:

הרץ הי אנרג'י

אסקדינט אודיו דגם ארסנל

אימג' דינמאיקס IDQ

 

שלושתם יוכלו להשתלב מצויין, בהצלחה.

מצפים לעדכונים.

פורסם
סאב 8' אני ממליץ על hertz es200, אתה יכול להתייעץ עם חבר הפורום SHMILK ששם בספארק שלו כזה.

אני ממש מבסוט ממנו, הוא קטן שעושה עבודה גדולה.

http://www.hertzaudiovideo.com/Doc/pdf_es200.pdf

 

כבר דיברתי עם SHMILK - הוא זה שהמליץ לי על יוסי שעשה את ההתקנה בספארק שלו.

הסאב הזה מצויין יחסית למימדים שלו.

השאלה היא מאיפה אני מביא כזה חדש כי אני לא ממש זורם עם חלקים מיד שנייה?

פורסם

סטאפ נחמד.

יהיה בידוד בדלתות?

שים לב שהטוויטר בברירת המחדל בקרוס לא תמיד נעים לאוזן- ניתן לשנות זאת ע"י הזזת ג'אמפר.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...