Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בקניית שעון TISSOT מאיביי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נדלקתי על שעון TISSOT PRC 200:

http://cgi.ebay.com/L-TISSOT-Mens-PRC-200-Chronograph-Watch-T17-1-586-52-/280664575542?pt=UK_Jewelery_Watches_Watches_MensWatches_GL&hash=item4158e98e36

 

המחיר שלו אצל גוד טיים ועוד כמה חנויות בזאפ הוא 1300 שקל.

היום עשיתי סיבוב בכמה חנויות ברחוב רוטשילד בראישון על מנת להתרשם מהשעון והחלטתי סופית לרכוש אותו הבעיה היא שאף אחד לא היה מוכן לרדת מ-2100.

כיצד ייתכן כזה הפרש מחירים?:roll: יכול להיות שב-1300 הוא לא אמיתי?

 

גם משיטוט באיביי ניתן לראות הפרש מחירים בין 100$-300$.

בכמה חנויות גדולות בחו"ל ראיתי שהמחיר אכן עומד על איזור ה-300$.

 

אז מה הוא באמת מחירו של השעון? מבדיקה קטנה עלה גם שגוד טיים ממש אמין בתחום והסיכוי שהוא ימכור זיוף ממש נמוך.

 

תודה מראש לעוזרים.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

המרווחים שיש בשעונים הם אדירים ,כמו בצמיגים.

מנסיון אישי עם למעלה מעשרה דגמים של TISSOT שקניתי בשנים האחרונות אלא באמת המחירים הריאלים שהם נמכרים + -

המחיר ברשת יהיה זול בעשרות אחוזים ויותר מהמחירים בחנויות.

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

פורסם

אז מה אתה אומר? להזמין מאיביי ב-100 דולר בלב שקט?

או לקנות בגוד טיים ?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

בדרך כלל מחירי השעונים בארץ לא גבוהים מאלה בחול ולפעמים יותר זולים.

הכלל הוא ברוב המקרים כמו בצמיגים, החנות קונה מהיבואן בחמישים אחוז

ממחיר המחירון, וכל מה שהיא מוכרת מעל זה רווח.

לכן ברוב החנויות ישר ירדו בשלושים אחוז ועדיין הם מרוויחים ארבעים אחוז

מעל מה שהם קונים מהיבואן. ובחנויות המקוונות שעובדות על מרווח נמוך

תמצא את זה בהרבה פחות. אני אישית לא הייתי קונה מאיביי, יש המון זיופים

והמון סחורה שהיא משומשת/משוחזרת/החזרות. זה לא חולצה שעלתה 30$

אלא 300$ וזה קצת שונה, וגם אין לך שירות מהיבואן שאומנם בדרך כלל לא

זקוקים לה, אבל אם כן, זה חבל.

ובקישור שנתת זה מוכר ששולח מהונג קונג,כלומר 99.999999% שזה זיוף.

פורסם

if it sounds too good to be true it probably is :wink:

 

רוב הסחורה באיביי מהמזרח הרחוק זה זיוף, קנה רק ממוכרים TRS מארה"ב או מאנגליה, הסיכוי ליפול קטן משמעותית אם כי עדיין קיים.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

הייתי בדיוק באותו מצב כמוך לפני כמה חודשים, ואחרי הרבה בדיקות (ותגובות של אנשים מפה) החלטתי לא לקנות מאיביי, כמעט הכל שם זה זיוף.

 

בלי קשר, גם אני הייתי סגור על הPRC200 ובסוף המוכר בחנות שכנע אותי ללכת על ה"אח הגדול" אם אפשר לקרוא לו ככה - הDS Podium של Certina (טען שאנשים חוזרים אליו הרבה פעמים עם בעיות עם הטיסו ושטיסו של היום הם לא כמו פעם, שהמנגנון שלהם הם יציקה אחת ככה שכל מכה קטנה עלולה לדרוש החלפה של כל המגנון, לא יודע עד כמה זה באמת נכון, אבל החלטתי לא לקחת סיכון), הוא נראה כמעט אותו דבר מבחינת העיצוב, אבל עם כמה שינויים קטנים שלדעתי עושים אותו יותר יפה (בעיקר הרצועה שלדעתי לפחות נראית הרבה יותר טוב מהרצועה של הPRC200). ממליץ לך לבדוק אותו, אני מרוצה ממנו מאוד, ובנוסף יש אחריות של 5 שנים (לעומת 3 של הטיסו).

 

אני אישית קניתי מהחנון "ענק השעונים" ברמת גן, הסרטינה עלה 1600 שקל, את הטיסו הוא מכר קצת יותר מ1400 אם אני לא טועה.

פורסם

אני בזמנו מדדתי את הטיסו, ואפילו כמעט קניתי את הדגם הזה, אבל משהו הפריע לי בו ולא הבנתי מה.

אולי בגלל שהוא קצת "נוצץ" מידי, וקצת עמוס, מה שדווקא מקנה לו מראה זול יותר.

בסוף אשתי "פיצתה" אותי עם הבאום אנד מרסיה שרציתי בכלל במקור ;-)

לפותח השרשור, חפש טוב בארץ, תגיע אחרי מיקוח למחיר דומה למקורי מחו"ל, אבל עם שקט

של אחריות ושרות, מה שלא תקבל בקניה מחו"ל, וההפרש לא יצדיק את הקניה בחו"ל.

פורסם

לפני מספר ימים קניתי גם כן שעון, ובהתחלה הייתי בכיוון של אותו הtissot אבל לבסוף החלטתי ללכת על שעון של Certina, שמרגיש משמעותית יותר איכותי ומשמעותית יותר בנוי היטב.

 

אבי.

פורסם

חברה זה הזמן להראות את החלופות אולי גם אני יתחרט.:roll:

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

זה השעון שעליו הלכתי לבסוף מדובר בCertina DS PODIUM GMT, ויש לו גם גרסא בשחור, אבל אני הלכתי על השילוב הזה.

001.639.16.037.00.jpg

 

אבי.

×
×
  • תוכן חדש...