Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אינני יכול לתאר את הבעיה בדיוק, אך אם בכל זאת מוכר למישהו,

אשמח לקרוא לפני ההגעה למוסך.

 

לפני כיומיים החל רעש חלש אך מרגיש שנשמע בוקע בימין וקדימה מהנהג (כלומר, נשמע באיזור שמתחת למסכה המנוע, בחלק המרוחק מהנהג,

הרעש נשמע בנסיעה כגרגור, לעיתים חזק יותר, לעיתים חלש יותר, לעיתים לא נשמע כלל, וכאשר נשמע, סד"כ מתחזק כאשר לוחצים יותר על הגז.

 

ממש סוג של גירגור :-)

 

מוכר למישהו ?

פורסם

תוספת : הרעש נשמע בבירור בעיקר כאשר לוחצים על הגז / מאיצים בצורה רגילה.

 

במידה ואני לא לוחץ על הגז כלל, כמעט (או אפילו לחלוטין) לא שומעים את הרעש,

במידה ואני לוחץ על הגז עד הסוף (Kick), כנ"ל, לא שומעים כלל את הרעש.

פורסם

יכול להיות שפילטר האוויר התנתק מהמצערת או ממקום אחר.

תבדוק שאין חורים בצינור של פילטר האאויר ושהוא יושב טוב.

MX-5 :arrow: THANK YOU

ALFA 159 :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...