Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, לאחרונה אני נתקל בריח שדומה לריח של עופרת שרופה, בתוך תא הנוסעים במהלך נסיעה.

הריח פתאום יכול להיות חזק ולאחר כמה דקות להיעלם בכלל לכמה ימים. זה לא קשור לחימום או מזגן כי גם כאשר הכל כבוי בא הריח לפעמים.

מדובר ב c5 2002, 141k  

פורסם

אתה נוהג לבלום חזק? זה יכול להיות ריח של רפידות בלמים שעברו טיגון. ואני משער שיש לך רכב אוטומטי לכן קלאץ' זה לא יכול להיות.

פורסם

תבדוק האם הריח מופיע גם בתא המנוע, וכן תנסה למקם בדיוק את מקור הריח בתא הנוסעים\תא המנוע.

 

כמובן כאשר הרכב עומד.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אני לא נוהג לבלום בחוזקה, והריח לא בא בירידות כאשר אני בולם למשל.

באחת הפעמים עצרתי בצד ופתחתי את תא המנוע, לא קלטתי ריח כלשהו. גם כן עברתי ליד כל צמיג וניסיתי לבדוק ריח של הבלמים ולא היה. חוץ מזה, קרה לי פעם שנתפס הקליפר והרחתי ריח של בלמים וזה לא אותו ריח בכלל. 

פורסם

עדל, תבדוק מאיפה בדיוק מגיע הריח מתא הנוסעים, מהדשבורד, איזה צד וכדומה.

 

זה יעזור למקד את התשובה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

הריח לא ממוקד במקום אחד כנראה, ואין זמן מסוים כדי שהוא יופיע. יכול להיעלם ימים אפילו.

יש לציין שיש לי תקלת antipolution כבר כמה חודשים, באה ונעלמת לבדה גם כן. בבדיקה שלי למפוח שבמנוע, אם מחברים אותו ישירות. יוצא אויר מהאגזוז, אך לא משהו חזק בכלל.

פורסם

גם לי הייתה בדיוק אותה תקלה

ועברה.

כנראה שזה הממיר הקטליטי

אני ניסיתי K44 בשילוב עם האנטיפולושין 230K קילומטר

 

היום בליסינג שלי (מאזדה 3) גם יש ריח דומה

קיה סיד SW (ליסינג) וניסן נוט של האשה,

פיאט 127 903cc , 1979 (נמכרה...)

מחפש אספנות - איטלקית חמה - אלפא/לנצ'יה , או DS23/21

פורסם

לי הייתה בעייה דומה והסתבר שהייתה לי נזילה מהמפלג (מכאני) ושמן חם שהיה נוזל מהמנוע במהלך הנסיעה היה חודר



דרך פתחי האוורור. תבדוק שהמנוע שלך נקי משמן, אחרת אולי זאת הסיבה.

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם

בדוק במנוע נזילת שמן קטנה לכיוון סעפת הפליטה , או מקום חם אחר , צנרת מים מתכתית .

הנזילה אפשרית הן מהמנוע ומהמערכת ההידרולית , בוסטר בלמים והמשאבה .

 

מערכת פליטה אגזוז , ממיר , אולי ניילון נצמד למערכת , או צבע .

 

אזור כניסת האויר לתא הנוסעים , מתחת לחלון הקדמי , עלים רקובים .

פילטר פנימי במערכת האיוורור , לבדוק .

 

בלמים , כל הגלגלים + הבלם הידני , לבדוק כי משוחרר טוב .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...