Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5625 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צריך מקום, שמתמחה ברכב הזה.

אני גר ברמלה -לא מעונין במורשה.

הרכב היה של אח שלי -היה מתוקן במוסך מורשה ברמלה. [+טיפול לארנק ]

לרכב יש תקלה שחוזרת לפעמים, מנורה כתומה -לפי המוסך המורשה צריך להחליף שסתומים.

דורשים -4500 ש"ח

 

המנורה נדלקת מדי פעם, ונסגרת לאחר יום.+/-

 

לפני שהמנורה נדלקת הטורים עולים והמנוע רועד, אז אני לוחץ על הגז לכמה שניות .

אם אני נוסע רגוע, אז המנורה לא נדלקת .לא עובר את 2.5 אלף סיבובים

מתי שאני מגיע ל3 אלף נדלק, כול זה שהמנוע קר.

דבר נוסף אתמול היה לי את זה שוב .אבל חכיתי שהמנוע יתחמם.

ואז הכול עבד בסדר .

 

אז השאלות שלי

1 מה מחלפים ביישור קו.

2 היום בבוקר היהי רעש שנשמע רצועה לא טובה .

 

תודה לעוזרים

סהר

פורסם
צריך מקום, שמתמחה ברכב הזה.

אני גר ברמלה -לא מעונין במורשה.

הרכב היה של אח שלי -היה מתוקן במוסך מורשה ברמלה. [+טיפול לארנק ]

לרכב יש תקלה שחוזרת לפעמים, מנורה כתומה -לפי המוסך המורשה צריך להחליף שסתומים.

דורשים -4500 ש"ח

 

המנורה נדלקת מדי פעם, ונסגרת לאחר יום.+/-

 

לפני שהמנורה נדלקת הטורים עולים והמנוע רועד, אז אני לוחץ על הגז לכמה שניות .

אם אני נוסע רגוע, אז המנורה לא נדלקת .לא עובר את 2.5 אלף סיבובים

מתי שאני מגיע ל3 אלף נדלק, כול זה שהמנוע קר.

דבר נוסף אתמול היה לי את זה שוב .אבל חכיתי שהמנוע יתחמם.

ואז הכול עבד בסדר .

 

אז השאלות שלי

1 מה מחלפים ביישור קו.

2 היום בבוקר היהי רעש שנשמע רצועה לא טובה .

 

תודה לעוזרים

סהר

 

מה הקשר בין המקרה שתיארת לשאלות ששאלת? יישור קו - חפש כאן בפורום, היו הרבה נושאים כאלה.

לגבי הרצועה - תפתח את מכסה המנוע ותנסה לראות מאיפה זה בא. לאחר מכן דווח לנו כאן.

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם

בסדר אני יתקשר למוסך.

 

בנוסף ראיתי את, התרד שיש ב אוף-טופיק.

וראיתי שם הרבה המלצות על כמה מוסכים.

 

1 בבני לוי

2 אורן שירותי רכב

 

 

 

איזה סוגים של מוסכים יש -יבואן -מורשה - פרטי?

מין הסתם יבואן אני לא רוצה .

אז אם יש עוד מוסכים השמח לקבל המלצות.

 

מה את אומרים כדי לי לקחת, את האוטו לבדיקה לפני שאני נגש למוסך ?

אח שלי שקנה את האוטו לא בדק .

פורסם
מוסך לא מורשה שמטפל במכוניות האלה והוא בעל מקצוע מעולה- סי אם אי- 050-5341382

נמצא בשפע טל בתל-אביב.

 

בהצלחה

סיגל

 

האם המוסך בשפע טל מטפל גם במכוניות דייהו לסוגיהם ?

תודה

×
×
  • תוכן חדש...