Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הצעת מגבר:


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

נמצא אצלי ברכב רמקולים של פיונר 80 rms 440---

סאב של פיוניר 400 rms 1400--

ומערכת של פיוניר

 

הכל יושב על מגבר של פלטיניום אודיו 1200 שומעים חזק אבל איכות על הפנים.

 

אני רוצה להחליף מגבר יש3 אפשרויות.. או מי שמוכן להמליץ על אחרת אני אשמח..:

הראשון של mac audio ---http://www.zap.co.il/ratemodel.aspx?modelid=360873

והשני של :

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=676626 Infinity REF475A

 

והשלישי http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=416544 של jbl

עד 1100 שקלים ...רציתי לדעת מה כדאי לי מבחינת איכות...אני מאמין ששלושת המגברים יחזיקו טוב את הרמקולים והסאב

פורסם

יש לי את ה Infinity REF475A ואני מרוצה ממנו אבל...

אל תבנה על זה שזה ישפר לך את האיכות על רמקולים של פיוניר.

הייתי שוקל החלפת רמקולים לפני מגבר.

פורסם

תודה

..

רמקולים אני יחליף אחריי המגבר

האינפיניטי ביחס למחירו שווה או שיש משהו אחר בתחום התקציב שהוא יותר טוב?

וקומפוננטים אם אני קונה אז לשים אותם מאחורה או מקדימה?? אני ירצה להתחלה רק 2

×
×
  • תוכן חדש...