Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5653 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פניתי אליהם לפני יומיים בשאלה אם יש אלטרנטור עם AMP גבוהה שהם מייצרים או יכולים לייצר בשביל

טויוטה קורולה 2003 מנוע 1.6L 3ZZ.

מסתבר שהם יכולים וצריכים לחזור אליי עם הצעת מחיר בינתיים ביקשו תמונות של האלטרנטור שלי כי זה לא אותו מנוע

הדגם האמרקאי ומה שיש בארץ.

מקווה לקבל מהם אישור והצעת מחיר.

 

מה אתם חושבים על החברה יש להם לא מעט אלטרנטורים חזקים מאוד אפשר להתרשם בצ'אנל שלהם ביוטוב

http://www.youtube.com/user/mechmanalternators#p/u/4/VpXYHkFj9cY

 

הם מוכרים מאוד בארה"ב בסצינת ה SPL למשל SMD יש כמה לאטרנטורים שלהם ומפרסם אותם באתר שלו.

למי שלא זוכר את האשכול שפתחתי בזמנו ואנשים הציעו לי להחליף את המונו ל SAZ 1500D והעדפתי לשדרג למערכת חשמל

בריאה מאשר להתפשר על מונו אחר.

הנה לינק לאשכול:

http://www.youtube.com/user/mechmanalternators#p/u/4/VpXYHkFj9cY

 

הסוללה מוחלפת כמו כן בסוללה

Kinetik High Current Car Audio Power Cells #KHC1800

http://www.kinetikaudio.com/2009/product.asp?C=1&P=KHC1800

 

רק שישראל יזיז עיניינים צפי להגעה עדיין לא ידוע לסוללה מקווה שבקרוב :).

כמו כן שוקל לקנות YELLOW TOP של אופטימה לשים אותה במנוע ואת הקינטיק להתקין מאחורה

הכל תלוי באלטרנטור נקווה שתהיה תשובה חיובית ויגמרו ימי האורות המהבהבים אחרי כל מכת באס

וימי קליפינג למונו כתוצאה ממתח נמוך ואוכל לרדת מ 8 אוהם ל 2 אוהם ולראות לאן אפשר לדחוף את הסאב

הזה מבחינת עוצמה ואולי אחרי השידרוג נלך על 2 IDMAX :twisted::twisted::twisted:.

 

שאלה למי שיש ניסיון בייבוא אלטרנטורים או חלקים וחלפים לאוטו:

האם אני אצטרך אישור מסויים כדי לייבא את הלאטרנטור ?

אישור ממשרד התחבורה ?

אישור מכון התקנים ?

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם

תשמע ראיתי סרטון ומתך V16.5 ממש לא טוב לרכב וחיישנים שונים

 

אני שקלתי גם להזמין מחול אבל מסים גדולים ולא שווה בגלל כמה סיבות

1. עם הלטרנטור לא מתעים? עוד פעם לשלוך או להמתין לפטרון

2. תקלה באלטרנטור ? זמן המנתנה נוסף

3. כל רכב משנת 2000 מגיעה עם אלטרנטור ממוחשב ויש לבנות אלטרנטור בהתעמה לרכב ומערכת מחשב

 

אני בניתי אלטרנטור אצל אסי סטארט בתל אביב. מ 80AMP ל 162 (שזה היה המקסימומ אפשרי למחשב של הרכב) הלטרנתור נבנה על מדידה של כל המערכת + צריכה של הרכב כולל מזגן

 

עז לפניי שאתה נכנס לסיפור של איבאו תברר בארץ

עם תרצה טלפון דבר איתי בפרטי

Hu: Pioneer 9800 BT Comp:

DLS-UR36i

SubWoofers: Double Eartquake SubZero 2000RMS

פורסם

לגבי ה 16.5V אפשר לשלוט בזה יש את ה VCM של XS POWER

http://www.youtube.com/watch?v=xrT2tsWlv2g

http://www.youtube.com/watch?v=u22x2Lq06bg

 

כמו כן האלטנטור בא עם בורר VOLT שאפשר לקבוע איזה וולט זה יוציא. אתה יכול לראות שמדברים על זה בסרטונים שלהם.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם

אני לא מאמין בבורר במיוחד שיושב על אלטרנטור יש מלא וויברציות

אלטרנטור טוב חייב להיות גולם (מבחינת בורר) יש גם לחזק מינוס ברכב (מקוטב של מצבר לבודי של הרכב)

Hu: Pioneer 9800 BT Comp:

DLS-UR36i

SubWoofers: Double Eartquake SubZero 2000RMS

פורסם

סוף סוף אני מסכים במאה אחוז עם אלכס.



 

האלטרנטור של הקורולה מוציא גג 70 אמפר עד כמה שזכור לי.

 

אפשר למצוא לקורולות אלטרנטורים חזקים יותר עד 120 אמפר אבל מדובר על נפחי מנוע 1.8 ו2.0 ליטר

 

לגבי האוונסיס למשל לא הצלחתי למצוא שום דבר אם כי אלטרנטור 90 אמפר מקורי זה מספיק טוב לצרכים שלי אבל לקאמרי אפילו ראיתי 250 אמפר פעם אחת למכירה בEBAY :shock:

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הבורר וה VCM פשוט קובעים את הרף המקסמלי שהאלטרנטור מוציא.

לא הבנתי את החלק השני של המשפט האם התכוונת שיש לשפר יחד עם זה את שלושת הגדולים ?

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם

חוץ מזה הבורר הזה לא נחוץ למיטב הבנתי באלטרנטורים שנשלטים על ידי ה PCM.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם

למיטב הבנתי חברה טובה , אפרופו steve meade עובד איתם ויש מספר סרטונים ביוטוב מתהליך ההתקנה אצלו בהונדה.

יש עוד חברות מתחרות כמו DC Power engineering , IRRAGI ALT וכו.

שווה לבדוק.

 

 

בהצלחה

פורסם

AS-21, אני לא הייתי רץ לשדרג אלרנטור כל כך מהר, בטח לא כשאתה לא מכוון לרכב SPL סטייל אליקו.

חיווט עבה (עבה = 0 גייג') בתא המנוע ולמגברים בתוספת מצבר פריקה עמוקה (ובטח אם אתה מדבר על שניים) יעמדו בגבורה במה שאתה מתכנן להם.

אני לא יודע מה הסט אפ שלך היום, אבל הבהובי אורות זה דבר נורמלי. בד"כ מצבר חדש וחיווט עבה יותר מהמקורי משפרים את המצב בצורה מספקת למדי, בטח ובטח אם אתה הולך על "אוברקיל" בדמות חיווט עבה ומצברי פריקה עמוקה. לפחות בשלב ראשוני הייתי חוסך כמה מאות שקלים ומוותר על חיזוק הלאטרנטור.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תאמת איתמר בלי קשר לשידרוג האלטרנטור זה מה שאני מתכנן לעשות כרגע כשלב ראשון מצטער על האנגלית בתמונה למי שלא מבין פשוט פירסמתי את זה בפורום בחו"ל.

 

1. שידרוג שלושת הגדולים ל 0 GAUGE לא החלפה של הקיים אלא תוספת לחיווט הקיים הבנתי שזה יכול למנוע תקלות מסויימות.

2. החלפת המצבר שקיים במצבר kinetik KHC 1800 מבחינת הגודל הפיזי הוא עובר בס"מ אבל אפשר להשכיב אותו או לבנות מגש

חדש (יש לי את כל הכלים אם זה רתחת ואבא שעסק כרתח כ 20 שנה).

3. ניתוב כבל 0 GAUGE מהמצבר למגברים במקום ה 4 GAUGE שנמצא עכשיו.

4. קניית טרמינל stinger SPD8210 עם 200 AMP פיוז בכל יציאה.

5. החלפה של החייוט של המתח מהטרמניל למגברים ב 4 GUAGE במקום 8 כיום.

6. החלפה של המינוס ב 0 GAUGE מהמגברים במקום 8GAUGE כיום.

 

קונה את המוצרים הבאים:

1. כבל 50 FT של 0 GAUGE של קונספטז.

2. 2 בתי פיוז עם 250 AMP

3. מצבר חדש kinetik KHC 1800

4. טרמינל stinger SPD8210 עם 200 AMP פיוז בכל יציאה.

5. טרמינלים מסודרים למצבר ל 0 GAUGE.

6. בידוד לכבלים שיועברו במנוע.

אפשר לראות בתמונה את התרשים של כל העיניין.

 

העלות של כל זה בלי האלטרנטור:

2800 ש"ח לא כסף קטן עדיין למרות שזה בלי אלטרנטור.

 

למיטב הבנתי חברה טובה , אפרופו steve meade עובד איתם ויש מספר סרטונים ביוטוב מתהליך ההתקנה אצלו בהונדה.

יש עוד חברות מתחרות כמו DC Power engineering , IRRAGI ALT וכו.

שווה לבדוק.

 

 

בהצלחה

 

לגבי IRRAGI ALT יש להם בעיות שירות אנשים בארה"ב מתלוננים על השירות הזוועתי שלהם לא חוזרים לטלפונים ולא עונים לאימייל כמעט.

DC Power סטיב עבד איתם לפני MECHMAN חברה אמינה עם אלטנטור ברמה של MECHMAN הבעיה שיש תלונות אליהם שלקח שנה לייצר לכמה אנשים

אלטרנטור ואשכרה חיכו שנה בשביל אלטרנטור.

עקרונית כולם מפארים את MECHMAN בשירות לקוחות שלהם.

 

אפרופו פניתי לשניהם DC POWER ו MECHMAN באותה דקה MECHMAN חזרו אליי תוך כמה שעות ובינתיים שום תשובה מ DC POWER.

לפי מה שהבנתי מבחינת גדול פיזי של האלטנטור של הדגם למנוע של 1.8L האמקראי וה 1.6L הישראלי אותו גודל רק שהאלטרנטור המקורי באמרקאי הוא 90 AMP

והישראלי הוא 70 AMP .

עקרונית MECHMAN מתאימים אלטרנטור פר מכונית לפי המנוע. אראה אם יהיה עידכון בנושא באלטרנטור מה תהיה התשובה שלהם וכמה AMP הם חושבים שיוכלו

לדחוף.

אם המחיר יהיה סביר ביותר אני אקנה בכל זה ואשדרג את האלטרנטור BETTER SAFE THEN SORRY.

בינתיים אעשה את מה שנאמר למעלה במידה ויעלמו הבעיות חשמל ואוכל לעבוד בראש שקט ב 2 אוהם יבוטל כל הנושא של האלטרנטור.

 

 

 

 

 

94717079.jpg

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם

עידכון MECHMAN חזרו אליי בתשובה.

יש להם אלטרנטור בשבילי 125AMP ב IDLE כלומר ב 2000 סל"ד ו 240AMP PICK.

נשמע מאוד מעניין מאוד כרגע אני שולח להם עוד תמונות ופרטים על האלטרנטור הקיים אצלי כדי להיות בטוחים

שישנה תאימות של 100% לרכב שלי בינתיים לפי מה שראיתי ולפי מה שהם ראו מבחינה פיזית כלומר חיבורים

וכו והכל זה אותו אלטרנטור אחד לאחד.

עידכונים יבואו בהמשך כרגע המחיר עומד על 500$ לא זול כל כך אבל סביר.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

×
×
  • תוכן חדש...