Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן..

רציתי לשאול האם שווה לי לקנות רנו קליאו (שנת 96 או 98 הילוכים ?!)

אני רוצה רכב חסכוני ואמין עד כמה שניתן בתקציב זעום של עד 8000 שח..

שמעתי שהרכבים האלו באוטומט הם ממש לא משהו בלשון המעטה,אך עם זאת

שמעתי שהרכבים האלו בהילוכים הם די אמינים,וגם לא צורכים מי יודע מה דלק..

אשמח לשמוע את חוות דעתכם על הרכבים האלו-ממש אהבתי את הרכב של שנת 98

(ראיתי רנו קליאו 98 עם טסט לשנה שמורה ב12,000 אלף.האם באמת זהו המחיר כעת!?)

 

אם יש לכם עוד עצות בשבילי ,לגבי המכונית המדוברת או לגבי כל מכונית קטנה,שתיהיה חסכונית ואמינה ,

אז אשמח לשמוע על כך,אבל רק ממי שמבין..אגב שמעתי 2 שמועות מ"ממביני" המכוניות-

אחד אמר לי שרנו קליאו זה רכב על הפנים והשני אמר לי שזה רכב ממש מעולה ואמין ולא צורך דלק..

אני נוטה להאמין לשני..האם אמת הדבר כמו השני..!?

 

עוד שאלה אחרונה,אני בן 21 עוד חודש,ויש לי שנה וכמה חודשים רישיון,כמה יעלה לי -מי שיודע-ביטוח חובה וצד ג'?

האם שווה לי לחכות עוד חודש לגיל 21 כי אז יהיה לי "הנחה" או שזה כבר לא משנה גיל 20 או 21?

מי שיודע-אשמח לתשובה מדוייקת עד כמה שניתן..

 

תודה רבה רבה..

×
×
  • תוכן חדש...