Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסך מחשב של לפטופ מרצד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי לפטופ של HP שכבר זמן מה המסך מרצד וצריך לשחק עם הזווית של המסך כדי שזה יסתדר.

הגעתי למצב שהמסך עובד תקין רק בזווית של כ 60 מעלות מה שהופך את העבודה איתו לבלתי אפשרית

 

ככל הנראה זה מגע רופף אבל בגלל שאין לי ניסיון עם פירוק לפטופים האם מישהו יכול לכוון אותי?

 

תודה

פורסם

ככל הנראה מדובר במגע לא תקין של חיבור המסך ל*אינברטר, או אינברטר לא תקין.

יש לפרק את כל מכלול המסך מהנייד בדגמים מסויימים כדי לפרק את מסגרת הפלסטיק של המסך ולפרק את ברגי התושבת של המסך והאינברטר כדי לנקות את המגעים.

דרוש לכך מברג פיליפס קטן לפתיחת ברגי הלפטופ, כלי פלסטיק קטנים כדי לפרק את מסגרות הפלסטיק מהנייד ומהמסך (ניתן לאלתר ע"י שימוש במפרט גיטרה וכרטיס פלסטיק קשיח ודק) והמון רגש בקצות האצבעות כדי לא להסב נזק בפתיחה של הפלסטיקה העדינה ביותר.

רצוי לעבוד לפי שלבים בעזרת מדריך של המחשב הנייד המדובר.

אם הינך חושש מכך ניתן לפנות למעבדה לבדיקה ולניקוי המגעים.

 

 

*אינברטר = רכיב אשר הופך DC ל AC לצורך הפעלת מנורת המסך.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אלון, האם הבעיה מתחילה מיד במסך או שלאחר זמן שימוש מסוים?

לכמה מניידי HP יש בעיות התחממות אשר יכולות לגרום לבעיה בכרטיס המסך ולגרום לו לשנות צבעים.

בעיה אחרת יכולה להיות בכבל העברת המידע למסך ובמקרה הכי גרוע מסך תקול.

אם הנייד עוד באחריות פנה לHP.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

שינוי צבעים זה לא בעיה באינורטר, צריך לבדוק את השליף המוביל מהלוח למסך.

יתכן גוון ורוד שאינו מתחלף שזה מצביע על סוף חייה של המנורה.

 

עריכה: ארז צודק כרגיל הגוון הירוק בהחלט מחלה של הסדרה ה6 של HP.

אודי A4

דימה.

פורסם

גם בHP שלי יש את אותה הבעיה , פתחתי, שיחקתי עם כל האפשרויות לבעיית תקשורת בין המסך למחשב - לא עזר.

זאת בעיית מגעים כלשהיא ממש בתוך המסך עצמו, בהזדמנות אפתח אותו.

פורסם

ישנם מסכים כמובן שהבעיה היא במסך עצמו, כתבתי זאת בהודעתי השנייה.

אם אתה זקוק למסך חדש צור קשר. אני מספק גם פאנלים חדשים ללא תיקון.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עידכון קטן

הייתי אצל "טכנאי" שקבע שיש צורך בהחלפת מסך בעלות של 700 ש"ח, אמרתי תודה והלכתי.

החלטתי להיכנס בעובי הקורה ולמצוא את הבעיה, מסתבר שהבעיה הייתה בכבל בין הלוח אם למסך.

 

הזמתי אחד מאיביי בעלות של כ 50 ש"ח והמחשב חזר לעבוד, אני הרווחתי חזרה את המחשב (אחרי שחשבתי שהוא הולך לפח), ניסיון בפירוק לפטופ וחיסכון של 650 ש"ח:-D

×
×
  • תוכן חדש...