Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5674 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים ושבוע טוב,

 

הנעתי היום את הרכב בערב, כל הנורות כבו כרגיל לאחר ההנעה ולפתע נורת המצבר נדלקה וסירבה להכבות.

לאחר שהנעתי אותו פעמיים ראיתי שהבעיה לא נעלמת והנורה נשארת דולקת אחרי ההנעה.

בדקתי את הרצועה של האלטרנטור והיא לא קרועה, היא מסתובבת והאלטרנטור גם מסתובב.

 

אחרי חצי שעה בערך ניסיתי להניע שוב והמנורה לא דלקה הפעם אך ברגע שהעליתי טורים המנורה שבה לדלוק.

מה יכולה להיות הבעיה?

 

האם יש לגרור את הרכב למוסך או שאפשר לנסוע בו עד המוסך? (נסיעה של 20-25 דק').

פורסם

כמה צריך לעלות אלטרנטור לפונטו ואם בכלל אפשר לנסוע עם זה או לגרור אותו לחשמלאי או למוסך מורשה פיאט?

פורסם

זאת נסיעה של 25 ק"מ. אני מקווה שזה לא ישבוק חיים כי זה לא נעים להיות תקוע באמצע הכביש בגל לזה חשבתי להפעיל את הביטוח גרירה.

 

מה יכולה להיות הבעיה?

פורסם

תיסע ויהיה בסדר.

תגיד תודה שהרכב מניע.

להפעיל ביטוח זה פתרון לא הכי טוב, ולמה?

האוטו שלך מניע ויכול להגיע למוסך, ובוא נגיד והזמנת גרר והוא טיפל בך

מבחינת הביטוח יש לך כחודש ימים להמציא חשבונית שטופלה התקלה .

אני עברתי שלושה מדורי גיהנום בגלל מגע רופך בכבל פלוס של המצבר שלי.

בא אלי שירותי דרך והוא נגע בכבל ופתאום הרכב הניע והוא אמר שצריך ללכת על הבוקר למוסך.

ואני סדרתי את הבעיה לבד והמשכתי לנסוע רגיל.

ולצערי פתאום אחרי כמה ימים היתה לי תקלה עם האיימובלייזר המקורי של הרכב ואז הרכב לא הניע ושוב פעם

הזמנתי שרותי דרך לפני הגרר ואז עשו לי קשיים ורצו את הכרטיס האשראי שלי עד שאני המציא קבלה שהתקלה הקודמת תוקנה.

מסקנה: כל עוד שהרכב מניע לך אל תשתמש בגרר של הביטוח אלא אם הרכב לא מניע ואין לך הרבה ברירות

אז תפעיל את הביטוח.

בברכה,

שגיא

×
×
  • תוכן חדש...