Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בבניית מחשב הכולל Core i7


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צריך עזרה בבנית מחשב נאצי במחירים נורמלים.

נתחיל במעבד core i7 920 או 870? ההבדל במחיר אני חושב משמעותי ב300 שקל..

לוח אם מתאים אתם תעזרו לי סומך על המבינים להתאמה למעבד.

כרטיס מסך GTS 250 1024 סבבה?

ספק

דיסק קשיח

DVD

וכל מה שמסביב כולל מארז שלא מבייש ולא מעל 400 ש"ח.

אם אפשר לא לגעת ב4100, רק עד 4 זה סבבה.

תודה.

פורסם

למשתמש הביתי אין כמעט יתרון לקנות COREI7 920 לעומת COREI5 750/760. חוץ מהמספר ולהגיד יש לי כמובן.

במיוחד בתקציב נמוך עד בינוני.

 

ההבדל ביניהם:

א. אפיק באס רחב יותר (רלוונטי לריבוי מפלצות של כרטיסי מסך)

ב. תמיכה בTRIPPLE CHANNEL

ג. אופטימיזציה רצינית יותר לוירטואליזציה

ד. MULTI THREADING.

בביצועים נטו ברוב האפליקציות - ה750 יהיה מהיר באותה מידה , בשניהם תוכל לעשות אותו OVERCLOCK ובאפליקציות ישנות שלא נכתבו כראוי למולטי תרדינג - הCORE I5 יהיה אפילו מהיר יותר בגלל יכולת TURBO BOOST חזקה יותר לליבה בודדת.

 

אפילו בTOMS שמים אותם באותה רובריקה בדיוק:

http://www.tomshardware.com/reviews/best-gaming-cpu-core-i3-athlon-ii-x4,2791-6.html

וההמלצה שלהם הוא שכל שקל מעל המחיר של הCORE I5 מרובע הליבות ילך לכרטיס גרפי חזק או דיסק קשיח SSD (עצות מעולות ששוות זהב - אני עכשיו עם לפטופ עם SSD - אתה לא מאמין לביצועים - פי 3 מדיסק קשיח ביתי)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...